e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
RevoPehlak
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 08.09.2015 20:51 20
Peamine sõiduk: e46 328i
Telefon: 53795865
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Postitus Postitas RevoPehlak »

https://fbcdn-photos-h-a.akamaihd.net/h ... a2bd46f0ed
kuna olen loll, siis sooviks teada, mis need nupud sisselülitatult teevad ? vasakul. 3 nuppu
https://fbcdn-photos-h-a.akamaihd.net/h ... a2bd46f0ed" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Re: e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Postitus Postitas pikk66 »

Ylemine tagaklaasisoojendus, keskmine konditsioneer, alumine siseringlus, ehk siis seda nuppu vajutades võtab õhu salongist, mitte õuest.
BMW-le kindel
Kasutaja avatar
RevoPehlak
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 08.09.2015 20:51 20
Peamine sõiduk: e46 328i
Telefon: 53795865
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Postitus Postitas RevoPehlak »

mida külmaga kasutada oleks mõttekas kas konti ja siseringlust ? v ainult konti ? :oops:
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Postitus Postitas Skalp »

Külmaga on kasulik tagaklaasi soojendus, eriti Touringu puhul, kuna soe õhk ei jõua nii ruttu tagaklaasini
Ja konditsioneeri puhul tuleb katsetada, kas aitab, kui klaasid udused on. Arvamused lahknevad drastiliselt.
Siseringlus ainult kiirendab klaaside uduseks minemist... kasulik ainult siis, kui sõidad mõne tossukolli taga - ei tule vingu haisu sisse.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: e34 jahutussüsteemi nuppude tähendus.

Postitus Postitas arnis »

Konditsioneer töötab kuni nullini. Edasi ei saa, sest radika ribid lähevad jäässe.
Ainuke meetod üldse talvel kondi käima saada: võtta salongist sooja õhku ja jahutada+kuivatada seda.
Õhu kuivatamine toimub kõige paremini väga aeglase puhuriga.

Kui eesmärk on võimalikult kiiresti klaas üles sulatada, siis on vaja lülitada siseringlusele.
Nii kui klaas on sulanud, vältimaks uduseks minemist tuleb kas kont käivitada või värske õhule lülitada.
Pigem viimane, sest kont igal juhul hakkab lõpuks sulama ja klaasid jälle niisked seest.

Vähendamaks hommikusi jääklaase võib enne autost väljumist salong värske külma õhuga maha jahutada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta