E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
Asukoht: Helsingi / Rapla

E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas laskarpoiss »

Mure siis järgmine et pidurituled põlevad koguaeg, vahepeal ei põlenud üldse, siis liigutasin pedaali juures olevat lülitit ja pistikut ning hakkas normaalselt tööle. Nüüd aga põlevad koguaeg, isegi kui pistiku tagant lahti ühendan, ikka põlevad. Milles võib viga olla, ei oska kuhugi suunda edasi liikuda, asjaga kiire :D
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4354
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas PeeterA »

Peavadki põlema, kui pidurilülitiga midagi valesti(katki, pistik lahti vms).
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
Asukoht: Helsingi / Rapla

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas laskarpoiss »

Kuidas selle tervelt kätte sealt saaks, kas käib lahti et vaadata kas korras ja toimib. Ei taha kohe puruks tõmmata
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
Asukoht: Helsingi / Rapla

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas laskarpoiss »

Nonii, sain siis pistiku küljest pedaali juurest, kuid sinna sisse vaadates ei oska midagi teha, visuaalsel vaatlusel nagu toimiks kõik ja oleks ilus puhas ning terve, kuid usun millegipärast et seal sees olev magnet lüliti lihtsalt ei lülita enam. Kui panna pistikus traadiga sild 1 ja 3 pesa kokku siis tuled kustuvad, minu loogika ütleb et siis lüliti tuksis. ja kolmas juhe seal ilmselt siis mille jaoks, see jäi hetkel veel selgusetuks.
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
Asukoht: Helsingi / Rapla

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas laskarpoiss »

Pidurituled korras, sain esindusest uue lyliti pedaali juurde. Aga nüüd kas liiga pikalt põlenud pidurituledest või ma ei tea millest on surnud taga aknal olev piduri tuli, se ei tööta yldse enam. Eks peab lahti arutama ja siis näha mis seal juhtunud on.
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas Skalp »

Boikoteerin võõrast teemat. Mure põhimõte sama, aga tõenäoliselt põhjus milleski muus.
Autoks '98 520i automaat e39 Touring, preFL, millele FL esistange ja tuled pandud.
Nimelt esmaspäeval sõitsin, erinevalt tavalisest võrdlemisi lühikesi otsi, nii 4 tunniste vahetega (kui see info on üldse vajalik). Järgmisel päeval naine helistas kodust, et autol (mis eelmisest päevast saati maja ette pargitud) põlevad pidurituled. Kuna mul oli veel tööpäeva lõpuni aega, siis kartes maha põlemist, lasin tal käbe minna vaatama, milles asi. Minu esimene mõte oli luugijuhtmed, et siis liigutagu luuki, kas midagi muutub. Selleks ajaks, kui õue jõudis, olid tuled kustus. Mina koju tulin, polnud ka enam midagi ja auto oli unerežiimis (käigukangi juures tuli kustus).
Täna (kolmap) tulin töölt koju, nägin jälle pidurituled põlevad. Siis kustusid... siis jälle põlema. Auto polnud unerežiimis ka enam, mis sest et esmaspäevast saati seisis. Tegin keskluku lahti, luugi lahti, tallusin pidurit, keerasin tavatulede lülitit, kõigutasin luuki, loksutasin akujuhet, kolkisin tulesid - mitte miski ei mõjutanud piduritulede põlemist/kustumist. Lisaks piduritulede põlemisele, lõi iga kord ka armatuuris odomeetri (väike) samal ajal põlema ja tegi selle süüte sissekeeramise heli (kuigi võtit polnud süütelukus isegi). Kui süüte sisse keerasin, jäi järgi. Keerasin süüte välja, hakkas uuesti mängima, aga seekord palju hullemini. Armatuuris tabloo vilkus ebaregulaarselt kuni 3x/sek, iga natukese aja tagant lõi ka pidurituled põlema (kui vilkumine polnud nii sage - ehk siis pidurituled lõi armatuuriga võrreldes kerge viitega põlema). Süüte sisse keerasin, jäi jälle järgi... mõtlesin, et teen ühe 15km ringi, et auto korralikult soojaks läheks, äkki külmaga mingi kala... aga ju ta oli ikkagi vilkunud kõik need 2 päeva, kuna käivitades ei teinud plõksu ka - aku kottis. Küll aga kui süüte seekord välja keerasin, ei vilkunud tuled enam... läksin tuppa, et võtan paar võtit, keeran aku maha ja panen ööseks laadima, tagasitulles pidurituled jälle põlesid (ei vilkunud nii jubedalt, nagu enne).
Igal juhul, pikk jutt, s*tt jutt - aku panin laadima, et homme töökotta sõita ja (mingi) juhe sappa panna. Jutu mõte ongi veidike kodutööd - mis võiks sellist jama tekitada? Mingi suvaline lühis (piisavalt lahja, et isegi kärsakat ei tekita)? Süütelukk? Tuledemoodul? Vaevalt et pidurilüliti, kui armatuuri tabloo ka põlema läheb?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas Skalp »

Paistab et viga võiks olla siiski väsinud akus. (?) Arvuti midagi selle probleemiga seonduvat ei näidanud. Polnud küll spets BMW diagnostikaseade, mis kõik ära näitab alates mootori temperatuurist lõpetades juhi käe kaaluga käigukangi peal :D Küll aga universaalne programm, mis enamus autodega suhtleb. See ühtegi bloki viga ei näidanud (sai katsetatud arvutist tulede põlema panemist nii üksikult kui koos). Ja ka armatuurile testid tehtud.
Igal juhul praegu on aku endiselt maas, panen selle korralikult laadima ja kuna uue aku soetamine oli juba eelnevalt plaanis, siis toimetan praeguse akuga ainult nii palju, et saab linna uue aku järgi nädalavahetusel.
Eks siis näha, kas viga tekib uuesti.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas teet82 »

Skalp kirjutas:Arvuti midagi selle probleemiga seonduvat ei näidanud
Arvutist polegi kasu selliste probleemide lahendamisel, pigem elektriskeemist ja multimeetrist. Selliseid vigu on kõige lihtsam tuvastada nende esinemise hetkel, kui lähed täna töökotta jutuga, et eile pidurituled põlesid suvalisel ajal, siis tõenäoliselt abi ei saa.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas Skalp »

teet82 kirjutas:
Skalp kirjutas:Arvuti midagi selle probleemiga seonduvat ei näidanud
Arvutist polegi kasu selliste probleemide lahendamisel, pigem elektriskeemist ja multimeetrist. Selliseid vigu on kõige lihtsam tuvastada nende esinemise hetkel, kui lähed täna töökotta jutuga, et eile pidurituled põlesid suvalisel ajal, siis tõenäoliselt abi ei saa.
Jep, seda arvasin ise ka, et oleks pidanud veaga samal ajal minema. Tegelikult mul töökoda 200m kaugusel aga kuna remondimehel oli tol päeval kiire ja autol aku nii kottis, et ei liikunud kuskile, saigi järgmise päeva varna lükatud.
Igal juhul, uus aku oli nagunii plaanis. Kui see viga ei lahenda, katsun veaga samal ajal töökotta saada :)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 523 96a. Pidurituled põlevad koguaeg.

Postitus Postitas Skalp »

Uus aku (80Ah) kolmandat päeva peal, praeguseks pole viga esinenud. Jääb loota, et seep see vea põhjus oligi :)
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Vasta