E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Artur_L »

Lugu siis selline, et peres olev 520i keelas käivitumast, nagu aku oleks nõrk.
Laetud. Ikka käib klõps ja kõik. Võeti starter lahti- see seest nagu uus.
Kiire googeldamine ja selgus, et 2012a. oli olnud tagasikutse 12V 126-6601

. Antud auto käis aktsioonil, aga seal märgiti, et toitekaabel ise on tagasilla kohal mädavõitu ja soovitati see vahetada. Eelmine omanik ei hakanud seda um is tegema, vaid lasi selle kuskil mujal korda teha polt-mutter süsteemiga. Hetkel viga leitud ja käib kõrvaldamine. Aga teistele e60 omanikele, soovitaks antud aktsioon umis päringuga üle kontrollida, kuna esiteks: on ebameeldiv, kui auto ei käivitu ja teiseks, on suur süttimise oht :!:

Tagasikutsele kuulus guugli andmetel 1.3mln. autot.

Loodan, et ehk kellelgi abiks :)
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige EKBK
Postitusi: 449
Liitunud: 12.11.2004 12:31 38
Asukoht: L-Virumaa

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Jaks »

Minu e61-l on ka toitekaabli kontroll üleval, aga ei ole veel olnud aega seda näitama minna.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Teijo
Huviline
Postitusi: 312
Liitunud: 17.10.2011 22:30 54

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Teijo »

Endal oli sama mure 535d e60. Käisin ka seal UM-is aktsioonil ja seal vahetatakse pagassis olev plastikklemmikaitse ära , mis võib mädanema minna ja siis lühis. Pandi uus plastikkaitseklemm ja sain sõita nädal umbes ja siis tuli sama probleem nagu sul, auto tegi klõps ainult ja pagasnikus oli kuulda kõrinat vms starterit andes. Et oli ka klemm mäda aga UM-is selle plastiku vahetus lihtsalt kiirendas seda protsessi kuna võeti lahti sealt korra ja pandi uus. Keegi kaabli seisukorda ei näepõhjaall kui vahetatakse ainult pagassis see jupp ära.
Sai ise uus kaabel pandud põhjaalt pagasnikusse kuna UM-is oleks umbes 600-800 euri läinud, täpselt ei mäleta palju öeldi.
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Artur_L »

Ma sain umist dokumenteeritud kinnituse, kus oli kirjas, et oleks soovitatav kaabel ära vahetada. Aga noh, Eesti ju :D eelmine omanik lasi kuskil sossepal parandada. Kaabli jupp, mis pagasnikus oli, oli põhja alla välja tassitud, seesama uus kate minema visatud ja kaablilt "mäda" koht ära lõigatud, poldiga kinni keeratud. Jalgratta lohv peale tõmmatud+ isoleer ja korras :mrgreen:
Kaabel koos tööga on umis nõks alla 500€
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 605
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Tauri_V »

Selle kaabli pealt ei tasu väga kokku hoida. Kui ta juba korrodeerunud on, siis see enam pikalt ei kesta probleemivabalt. Hea on, kui ühel päeval starter ainult plõksub. Kehvemal juhul on auto maha põlenud või osaliselt tule kahjustusi saanud. Neid põlema läinud E6x mudeleid on palju. Isiklikult arvan, et ca 5-600 euri korralikku uude kaablisse investeerida on kordades mõistlikum, kui hiljem tagajärgedega võidelda.
BMW f11 530xd 2015
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas patrik »

Korralik lahendus minu juures ~200€
Garantii 3 aastat

Um- i antud aktsioon üks mõttetumaid, probleem põhjaaluses kaablis mitte ülemises karbikus ja tõepoolest kiirendab hoopis probleemi tekkimist!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Heiki_L
Huviline
Postitusi: 897
Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Harjumaa

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Heiki_L »

E60 aku juures oleval kaitsmekarbi läheduses on probleemne koht veel üks peenem juhe mis vastu plekki ära hõõrub ja auto põlema läheb. Eelnevalt võib olla n.ö tühja aku sündroom.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Mrko »

Sai ka siis käidud oma autoga UM-is aktsioonis + kaabli ühenduse kontrollis. Ega nad seal peale selle, et raiskasid tunni ära ja panid tuubist tavotti poldi keerme vahele pagasnikus asuvale ühendusele mis nägi nagunii nagu tutikas välja, midagi ei teinud. Mainisid lihtsalt, et kaabel kõigeparem pole ja tasuks lähitulevikus ära vahetada. Hinnaks ütlesid koos allahindlusega 800.- (töö+kaabel {romula hinnad ainult kaablile 50-100eur}). Pidid ka meilile pakkumise saatma aga seda pole tänini tulnud...
Otsustasin ise ka siis igaks juhuks kontrollida ja vaatepilt avanes mitte kõige parem. Kontrolliks piisab, kui auto tagantpoolt vaadata sillatala peale. Minu autol jäi kohe silma juba eemalt sinakas roheline ollus :evil:
Lõppresultaat on siis selline kui midagi ette ei võta (kui hästi läheb siis põleb ka auto maha):
Pilt
Enda omal sai kaabel pagasnikust lahti lastud ja põhja all üle tala sikutatud käeulatusse kuna UM-i 800.- tundus liig karm hinne. Esialgu oli ainult puhastamise plaan aga otsustasin korraks kaabli otsa painutada ja see rsk andis kohe järele, kuna oli juba niipalju läbi mädanenud. Lähedalt vaadates alles olev vask on juba värvuselt väga ära...
Pilt
Kehv asi oli see, et kirjade järgi on kaabel 70 mm2 vask aga 70-nesesse jätkuhülssi asi sisse ei mahu, kuna originaal kaabel mis põhja all on lapik kaabel, koosneb kolmest suht kohevast keerutatud paarist üksteise kõrval ja on isoleeritud läbipaistva kilega üksteisest.
Pilt
Korraliku keemiaga oksüdeerunud vask haljaks, korralik määre sisse, pressiga kingad külge ja paar kihti liimiga isekahanevat ja valmis :cool:
Enda omal sai kaks 50-nest kinga sinna lapiku kaabli otsa pressitud ja edasi juba 70-nese kinga ja kaabliga mindud. Peaks selle auto lõpuni kindlasti vastu pidama. :cool:
Endal võttis asi paar tundi aega ja tulevastele tegijatele soovitaks valmis varuda miski väiksem hüdropress kuna töö teostamis ruum on väga piiratud ja laiade käsipressidega seda teostada ei pruugi õnnestuda.
See kogupikkuses kaabli vahetus tundus ka kuidagi paras keemia olevat kuna näikse, et selleks vaja paagid jms trään küljest võtta, et asja korralikult teha või siis miinimum alla lasta...

BMW inseneridele tuleks muidugi puumedal anda selle eest, et nad halja vaskklemmi auto alla mädanema jätsid. Oleks nad siis sinna ühendusele termokahaneva vms peale lasknud aga lisaks panid nad selle klemmi veel plastikkarbi sisse, et hea mädaneda oleks. :evil:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas patrik »

sealne ühendus tuleks ikka joota ja liimiga kuumakahanevaga isoleerida

Pilt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas allstarz »

Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!
Mrko
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 22.08.2012 20:04 29
Peamine sõiduk: E60 530d
Asukoht: Pärnu

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Mrko »

Kas sellel kaablil on peale pagasnikus/põhja all asetseva kehva ühenduse ka kapoti/põhja all mõni üleminek? Ja kas LCI mudelitel on ka sama viga küljes?
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Artur_L »

Lci'l peaks kaabel juba põrandamati alt jooksma, nagu ka meie tegime.
Isegi kinnituskohad on preLci'l olemas!!
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas patrik »

allstarz kirjutas:Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!
Jootmiskoht ikka puhastatakse räbustist, see on ju elementaarne kvaliteetse jootmise puhul!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
kaupo.k
Huviline
Postitusi: 449
Liitunud: 08.12.2007 17:40 41

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas kaupo.k »

Lci l jookseb kaabel ka ikka põhja alt. Tehase poolt kutsutakse ju need ka tagasi.
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas allstarz »

patrik kirjutas:
allstarz kirjutas:Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!
Jootmiskoht ikka puhastatakse räbustist, see on ju elementaarne kvaliteetse jootmise puhul!
Puhastatud räbustist. Omalajal võistlus autos kus akult pagasiruumi jooksis 14 tk 50mm2 kaablit, joodetud saltseriga. Ja mis tulemus saltserist- kõik kaablid ligi 0,5 m ulatuses ( mõnel rohkem mõnel vähem ) kasutuskõlbmatud. Aga kampoliga joodetud kingad on ilusad ja kaabel nagu uus.
Aga eks iga inimene ise vaatab millega ja kuidas !!!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas ttsys »

Õige. Nii saltser ehk tsinkkloriid kui ka kampol omavad oma head ning halba. Professionaal ei kasuta selles kõneall olevas sõlmes neid kumbagi. ;)
allstarz kirjutas: Aga eks iga inimene ise vaatab millega ja kuidas !!!
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas allstarz »

Viimasel ajal üldiselt ei olegi jootnud kingasid.Kuigi ei ole ka kampoliga jootes täheldanud rikkeid. Nüüd Kasutan selleks 5T kingapressi ja liimiga termorüü ümber !!! Ei ole probleeme esinenud !!!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas patrik »

Paljud kasutavad sellist lahendust kiiruse ja mugavuse pärast. Ainuke põhjus nii teha on siis kui on alumiiniumist kaabel.
Minu joodetud kaablitest pole ükski tagasi tulnud. Ilmselt asi ikka töö kvaliteedis. Seepärast annan julgelt nii pika garantii.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas A.Karro »

Kinnist kinga ja ensto kaablimääret kasutada ning õige pressiga kinni. Liimiga termokahanev peale peaks saama samuti väga hea.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
oja87
Huviline
Postitusi: 2819
Liitunud: 18.12.2004 00:08 15
Asukoht: Kuressaare

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas oja87 »

Viin enda auto Soome ,vaatab mis räägitakse.
Päringut tehes sain sellise vastuse
Teie autol on vaja teha järgmine aktsioon:
0061560300 – aku plusskaabli ühenduse kontroll ning katte vahetus
Kasutaja avatar
FaceOff
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 14.04.2010 20:40 47
Asukoht: Tallinn

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas FaceOff »

Ei teagi mis teha.. samuti kutsub UM tehase aktisooni "akukaabli katte vahetus" aga kui see hoopis teeb asja hullemaks nagu kasutaja patrik väidab ja eelmise omaniku juttu järgi on need asjad juba tehtud aga mitte UM-is. Samas oleks hiljem parem UM-i süüdistada..

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5972E852" onclick="window.open(this.href);return false;

Jälle üks E60 mis põles 18h tagasi maha.. ei julge ise magamagi minna :)
Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW.
Teijo
Huviline
Postitusi: 312
Liitunud: 17.10.2011 22:30 54

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Teijo »

Minu eelmises e60 vahetati ka ära see plastmass korpus UM-is garantii korral ja vana oli ka korralik. Nädal aega sai sõita ja auto tööle ei läinud ( klõpsis ainult). Järeldus et kaabel oli enneb juba lõpusirgel aga UM-is plastiku vahetus kiirendas seda protsessi , ei oska öelda kaua veel muidu sõita oleks saanud ( mõni kuu äkki ).
Kõige lihtsam oleks pagasniku katted maha võtta ja visuaalselt vaadata pagassist kui ka põhja alt kaablit ( kas on ära oksüdeerunud rohekat värvi ja kui lõpusirgel ,siis juba käega pihta minnes pudeneb ise lahti põhja alt).
Kasutaja avatar
mafeikin17
Huviline
Postitusi: 344
Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
Peamine sõiduk: bmw 530 G31
Asukoht: tallinn

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas mafeikin17 »

nagu ma aru saan, siis see kaabli probleem on ainult e60 nel ? või kõik e60/61 kered samuti ?
kaupo.k
Huviline
Postitusi: 449
Liitunud: 08.12.2007 17:40 41

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas kaupo.k »

Ikka mõlemal.
Smir
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 17.10.2015 08:56 25
Peamine sõiduk: bmw

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas Smir »

https://www.unitedmotors.ee/teenus/tehase-aktsioonid" onclick="window.open(this.href);return false;
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitus Postitas patrik »

Akukaabli probleemid vaevavad ka 1st ja 3dat seeriat, need küll on siiamaani vaid seisma jäänud. E60/61 lähevad konkreetselt põlema, kehva ühenduse tõttu, ja jäävad seisma mahamädanemise pärast. Seepärast on soovitatav see sõlm lasta üle vaadata kas margiesinduses aktsiooni käigus või bmw spetsialisti juures. Tasu sellise töö juures ei ole võrreldav kahju kõrval kui auto maha põleb. Margiesindus üldiselt asendab ülemise katte rohkem kuumakindla vastu mis halva ühenduse puhul ei sula nii lihtsalt. Põhiprobleemi lahendamine antud sõlme puhul on kahjuks jäetud vaid auto omaniku õlule
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta