1. leht 1-st

E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2016 17:17 46
Postitas Artur_L
Lugu siis selline, et peres olev 520i keelas käivitumast, nagu aku oleks nõrk.
Laetud. Ikka käib klõps ja kõik. Võeti starter lahti- see seest nagu uus.
Kiire googeldamine ja selgus, et 2012a. oli olnud tagasikutse 12V 126-6601

. Antud auto käis aktsioonil, aga seal märgiti, et toitekaabel ise on tagasilla kohal mädavõitu ja soovitati see vahetada. Eelmine omanik ei hakanud seda um is tegema, vaid lasi selle kuskil mujal korda teha polt-mutter süsteemiga. Hetkel viga leitud ja käib kõrvaldamine. Aga teistele e60 omanikele, soovitaks antud aktsioon umis päringuga üle kontrollida, kuna esiteks: on ebameeldiv, kui auto ei käivitu ja teiseks, on suur süttimise oht :!:

Tagasikutsele kuulus guugli andmetel 1.3mln. autot.

Loodan, et ehk kellelgi abiks :)

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2016 18:02 54
Postitas Jaks
Minu e61-l on ka toitekaabli kontroll üleval, aga ei ole veel olnud aega seda näitama minna.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2016 21:55 20
Postitas Teijo
Endal oli sama mure 535d e60. Käisin ka seal UM-is aktsioonil ja seal vahetatakse pagassis olev plastikklemmikaitse ära , mis võib mädanema minna ja siis lühis. Pandi uus plastikkaitseklemm ja sain sõita nädal umbes ja siis tuli sama probleem nagu sul, auto tegi klõps ainult ja pagasnikus oli kuulda kõrinat vms starterit andes. Et oli ka klemm mäda aga UM-is selle plastiku vahetus lihtsalt kiirendas seda protsessi kuna võeti lahti sealt korra ja pandi uus. Keegi kaabli seisukorda ei näepõhjaall kui vahetatakse ainult pagassis see jupp ära.
Sai ise uus kaabel pandud põhjaalt pagasnikusse kuna UM-is oleks umbes 600-800 euri läinud, täpselt ei mäleta palju öeldi.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2016 22:41 32
Postitas Artur_L
Ma sain umist dokumenteeritud kinnituse, kus oli kirjas, et oleks soovitatav kaabel ära vahetada. Aga noh, Eesti ju :D eelmine omanik lasi kuskil sossepal parandada. Kaabli jupp, mis pagasnikus oli, oli põhja alla välja tassitud, seesama uus kate minema visatud ja kaablilt "mäda" koht ära lõigatud, poldiga kinni keeratud. Jalgratta lohv peale tõmmatud+ isoleer ja korras :mrgreen:
Kaabel koos tööga on umis nõks alla 500€

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2016 23:38 15
Postitas Tauri_V
Selle kaabli pealt ei tasu väga kokku hoida. Kui ta juba korrodeerunud on, siis see enam pikalt ei kesta probleemivabalt. Hea on, kui ühel päeval starter ainult plõksub. Kehvemal juhul on auto maha põlenud või osaliselt tule kahjustusi saanud. Neid põlema läinud E6x mudeleid on palju. Isiklikult arvan, et ca 5-600 euri korralikku uude kaablisse investeerida on kordades mõistlikum, kui hiljem tagajärgedega võidelda.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 02.03.2016 08:36 29
Postitas patrik
Korralik lahendus minu juures ~200€
Garantii 3 aastat

Um- i antud aktsioon üks mõttetumaid, probleem põhjaaluses kaablis mitte ülemises karbikus ja tõepoolest kiirendab hoopis probleemi tekkimist!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 07.03.2016 16:29 54
Postitas Heiki_L
E60 aku juures oleval kaitsmekarbi läheduses on probleemne koht veel üks peenem juhe mis vastu plekki ära hõõrub ja auto põlema läheb. Eelnevalt võib olla n.ö tühja aku sündroom.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 13.02.2017 00:30 13
Postitas Mrko
Sai ka siis käidud oma autoga UM-is aktsioonis + kaabli ühenduse kontrollis. Ega nad seal peale selle, et raiskasid tunni ära ja panid tuubist tavotti poldi keerme vahele pagasnikus asuvale ühendusele mis nägi nagunii nagu tutikas välja, midagi ei teinud. Mainisid lihtsalt, et kaabel kõigeparem pole ja tasuks lähitulevikus ära vahetada. Hinnaks ütlesid koos allahindlusega 800.- (töö+kaabel {romula hinnad ainult kaablile 50-100eur}). Pidid ka meilile pakkumise saatma aga seda pole tänini tulnud...
Otsustasin ise ka siis igaks juhuks kontrollida ja vaatepilt avanes mitte kõige parem. Kontrolliks piisab, kui auto tagantpoolt vaadata sillatala peale. Minu autol jäi kohe silma juba eemalt sinakas roheline ollus :evil:
Lõppresultaat on siis selline kui midagi ette ei võta (kui hästi läheb siis põleb ka auto maha):
Pilt
Enda omal sai kaabel pagasnikust lahti lastud ja põhja all üle tala sikutatud käeulatusse kuna UM-i 800.- tundus liig karm hinne. Esialgu oli ainult puhastamise plaan aga otsustasin korraks kaabli otsa painutada ja see rsk andis kohe järele, kuna oli juba niipalju läbi mädanenud. Lähedalt vaadates alles olev vask on juba värvuselt väga ära...
Pilt
Kehv asi oli see, et kirjade järgi on kaabel 70 mm2 vask aga 70-nesesse jätkuhülssi asi sisse ei mahu, kuna originaal kaabel mis põhja all on lapik kaabel, koosneb kolmest suht kohevast keerutatud paarist üksteise kõrval ja on isoleeritud läbipaistva kilega üksteisest.
Pilt
Korraliku keemiaga oksüdeerunud vask haljaks, korralik määre sisse, pressiga kingad külge ja paar kihti liimiga isekahanevat ja valmis :cool:
Enda omal sai kaks 50-nest kinga sinna lapiku kaabli otsa pressitud ja edasi juba 70-nese kinga ja kaabliga mindud. Peaks selle auto lõpuni kindlasti vastu pidama. :cool:
Endal võttis asi paar tundi aega ja tulevastele tegijatele soovitaks valmis varuda miski väiksem hüdropress kuna töö teostamis ruum on väga piiratud ja laiade käsipressidega seda teostada ei pruugi õnnestuda.
See kogupikkuses kaabli vahetus tundus ka kuidagi paras keemia olevat kuna näikse, et selleks vaja paagid jms trään küljest võtta, et asja korralikult teha või siis miinimum alla lasta...

BMW inseneridele tuleks muidugi puumedal anda selle eest, et nad halja vaskklemmi auto alla mädanema jätsid. Oleks nad siis sinna ühendusele termokahaneva vms peale lasknud aga lisaks panid nad selle klemmi veel plastikkarbi sisse, et hea mädaneda oleks. :evil:

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 13.02.2017 10:36 43
Postitas patrik
sealne ühendus tuleks ikka joota ja liimiga kuumakahanevaga isoleerida

Pilt

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 13.02.2017 13:19 58
Postitas allstarz
Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 14.02.2017 14:27 35
Postitas Mrko
Kas sellel kaablil on peale pagasnikus/põhja all asetseva kehva ühenduse ka kapoti/põhja all mõni üleminek? Ja kas LCI mudelitel on ka sama viga küljes?

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 08:21 10
Postitas Artur_L
Lci'l peaks kaabel juba põrandamati alt jooksma, nagu ka meie tegime.
Isegi kinnituskohad on preLci'l olemas!!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 08:47 03
Postitas patrik
allstarz kirjutas:Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!
Jootmiskoht ikka puhastatakse räbustist, see on ju elementaarne kvaliteetse jootmise puhul!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 09:26 19
Postitas kaupo.k
Lci l jookseb kaabel ka ikka põhja alt. Tehase poolt kutsutakse ju need ka tagasi.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 13:50 25
Postitas allstarz
patrik kirjutas:
allstarz kirjutas:Et kõik kohe jootma hakkavad siis vältida saltseriga jootmist. Muidu saab mõne kuuga ikka asjast jagu !!!
Jootmiskoht ikka puhastatakse räbustist, see on ju elementaarne kvaliteetse jootmise puhul!
Puhastatud räbustist. Omalajal võistlus autos kus akult pagasiruumi jooksis 14 tk 50mm2 kaablit, joodetud saltseriga. Ja mis tulemus saltserist- kõik kaablid ligi 0,5 m ulatuses ( mõnel rohkem mõnel vähem ) kasutuskõlbmatud. Aga kampoliga joodetud kingad on ilusad ja kaabel nagu uus.
Aga eks iga inimene ise vaatab millega ja kuidas !!!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 13:56 57
Postitas ttsys
Õige. Nii saltser ehk tsinkkloriid kui ka kampol omavad oma head ning halba. Professionaal ei kasuta selles kõneall olevas sõlmes neid kumbagi. ;)
allstarz kirjutas: Aga eks iga inimene ise vaatab millega ja kuidas !!!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 21.02.2017 14:02 31
Postitas allstarz
Viimasel ajal üldiselt ei olegi jootnud kingasid.Kuigi ei ole ka kampoliga jootes täheldanud rikkeid. Nüüd Kasutan selleks 5T kingapressi ja liimiga termorüü ümber !!! Ei ole probleeme esinenud !!!

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2017 08:51 32
Postitas patrik
Paljud kasutavad sellist lahendust kiiruse ja mugavuse pärast. Ainuke põhjus nii teha on siis kui on alumiiniumist kaabel.
Minu joodetud kaablitest pole ükski tagasi tulnud. Ilmselt asi ikka töö kvaliteedis. Seepärast annan julgelt nii pika garantii.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2017 10:14 53
Postitas A.Karro
Kinnist kinga ja ensto kaablimääret kasutada ning õige pressiga kinni. Liimiga termokahanev peale peaks saama samuti väga hea.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 01.03.2017 18:05 50
Postitas oja87
Viin enda auto Soome ,vaatab mis räägitakse.
Päringut tehes sain sellise vastuse
Teie autol on vaja teha järgmine aktsioon:
0061560300 – aku plusskaabli ühenduse kontroll ning katte vahetus

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 03.03.2017 19:05 27
Postitas FaceOff
Ei teagi mis teha.. samuti kutsub UM tehase aktisooni "akukaabli katte vahetus" aga kui see hoopis teeb asja hullemaks nagu kasutaja patrik väidab ja eelmise omaniku juttu järgi on need asjad juba tehtud aga mitte UM-is. Samas oleks hiljem parem UM-i süüdistada..

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5972E852" onclick="window.open(this.href);return false;

Jälle üks E60 mis põles 18h tagasi maha.. ei julge ise magamagi minna :)

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 03.03.2017 20:04 02
Postitas Teijo
Minu eelmises e60 vahetati ka ära see plastmass korpus UM-is garantii korral ja vana oli ka korralik. Nädal aega sai sõita ja auto tööle ei läinud ( klõpsis ainult). Järeldus et kaabel oli enneb juba lõpusirgel aga UM-is plastiku vahetus kiirendas seda protsessi , ei oska öelda kaua veel muidu sõita oleks saanud ( mõni kuu äkki ).
Kõige lihtsam oleks pagasniku katted maha võtta ja visuaalselt vaadata pagassist kui ka põhja alt kaablit ( kas on ära oksüdeerunud rohekat värvi ja kui lõpusirgel ,siis juba käega pihta minnes pudeneb ise lahti põhja alt).

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 25.03.2017 11:11 10
Postitas mafeikin17
nagu ma aru saan, siis see kaabli probleem on ainult e60 nel ? või kõik e60/61 kered samuti ?

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 25.03.2017 13:16 10
Postitas kaupo.k
Ikka mõlemal.

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 26.03.2017 15:49 02
Postitas Smir
https://www.unitedmotors.ee/teenus/tehase-aktsioonid" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E60 aktsioon ja toitekaabli mure.

Postitatud: 28.03.2017 20:02 35
Postitas patrik
Akukaabli probleemid vaevavad ka 1st ja 3dat seeriat, need küll on siiamaani vaid seisma jäänud. E60/61 lähevad konkreetselt põlema, kehva ühenduse tõttu, ja jäävad seisma mahamädanemise pärast. Seepärast on soovitatav see sõlm lasta üle vaadata kas margiesinduses aktsiooni käigus või bmw spetsialisti juures. Tasu sellise töö juures ei ole võrreldav kahju kõrval kui auto maha põleb. Margiesindus üldiselt asendab ülemise katte rohkem kuumakindla vastu mis halva ühenduse puhul ei sula nii lihtsalt. Põhiprobleemi lahendamine antud sõlme puhul on kahjuks jäetud vaid auto omaniku õlule