Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab...
Metsamees kirjutas:Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab...
no kui survet see pole ja jahutuse vedelikus pole õli ega vastupidi(mootori õli ei vahuta ) siis pole häda
Juhtus sarnane asi. Auto oli mõnda aega töötanud kohapeal järjest (ise olin auto kõrval) ja lõi veepumpal sees midagi segamini, nii, et tosool laiali mootoriruumis. Suure ragina peale hüppasin autosse ja vaatasin, et temp näidik oli punase peal ja keerasin mootori kähku kinni. Mõtlesin, et plokikaas nüüd kõver. Kuid joppas ja õnneks piirdus asi tosooli ja veepumba vahetusega. Mootor sõidab ilusti ilma tõrgeteta
ega sa ennem tõesti teada ei saa, kui tosooli sisse paned, ilusti ära õhutad ja vaatad mis toimuma hakkab, kui mahlad ilusti sees seisavad, sooja tuleb ja survet sees ei ole, siis seekord vedas
Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb
Metsamees kirjutas:Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb
ära selle katkise radikaga eriti ja vaheta kiiremas korras ära muidu on tõesti kaan kõver ja muud jamad
Ei mis siin katsetada, kohapeal tuksus, kuni soe, ja vett lisasin koguaeg, tahtingi teada saada kas mootor veel toimib! Oskab keegi öelda kuda kindlaks teha kas mootor sai kannatada või mitte? Tahaks kindel olla, radika vahetan naguinii ära, diagnostikat teeb keegi mõistliku hinnaga?
Noh, vaevalt diagnostika seda näitab, kas kaas on kõver v mitte, kui sa muidugi midagi muud teada ei taha. Eespool on juba mainitud, mida ja kuidas sa kahtluse korral peaks tegema, eks siis vaata edasi, kui radika pidama saad või ära vahetad. Aga tõesti, ära väga katse-eksituse meetodit kasuta, see pole üldse hea idee...
Diagnostika näitab vea ära siis, kui sumpast toslat tilgub...
Aga muidu pane korras radikas, õhuta ära ja sõida
Kui temp normis, mahlad eraldi ja toslat ei kao, on kõik OK
ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
Ceed kirjutas:ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
minul maksis uus sudur 1200 eeku
ning lisa elektriline jahutus on osadel juba peal niigi