BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige EKBK
Postitusi: 482
Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988

BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas Kristina5 »

Tere!

Sattusime sellise mure otsa. Ülevalpool mainitud auto on seisnud mõned aastad, ennem seismist käis ja siis läks keretöödesse. Nüüd halva üllatusena keerates süütevõtit, on auto täiesti tumm. Oleme proovinud vahetada akusid, aku massijuhet, releesid ja süüteluku põhja ent ükski neist asjadest pole andnud tulemust. Kas oleks foorumirahval mingeid mõtteid, kuidas autole taas elu sisse puhuda?
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
iffiff
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 11.05.2014 22:57 06
Peamine sõiduk: e91 m47

Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas iffiff »

tasuks vaadata, kaugele pinge üldse jõuab. testriga aku juurest liikuma hakata ja siis näeb ära, kust enam edasi ei lähe.
halb klemmide ühendus võib tähendada ka seda, et pinge vajalikesse kohtadesse küll jõuab, kuid vool on piiratud ning vajalikud releed, moodulid või elektrimootorid ei suuda käivituda. DC ampertangid oleksid maru head asjad selle juures.
kontrollida kere massiühendused üle, sest keretööde ajal võisid lahtised poldid kattuda värviga, oksiidiga või muud moodi vigastuda.
vaadata veel kord üle kõik vahepeal lahti võetud pistikud ja pesad, et midagi sassis poleks või ikka kindlalt kinni oleks pesas.
massi starterile võib paraja juhtmega(ristlõige) ka otse aku klemmilt vedada, et veenduda massi korrasolekus.
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas Tarmo_N »

tagaistme all küljekarbi läheduses on ka kaitse mis viib voolu tagumisse kaitsmekarpi.see kaitse võib olla ka lihtsalt kaki oksudeerinud olla.kui räägid liia autost siis ma enam ei mäleta kas aku oli kapoti all või tagaisme all.igal juhul on seal kaitse vahel.ka tagaisme alt alguse saav aku pluss kaabel võib olla halvas ühenduses juhi jalge juures olevas polt kinnituses mis viib esimesse kaitsmekarpi.
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige EKBK
Postitusi: 482
Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988

Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas Kristina5 »

Praegu olen jõudnud tulemuseni, et kaitsmekarbis pole voolu. Starteri plussil on voolu. Kõiksugused massid jms puhastatud ja katsutud. Kas võib olka, et juhtmepuus plussjuhe katki/põlenud?
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
karl1
Huviline
Postitusi: 2472
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: E65 FL
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas karl1 »

Vea kasvõi täkukaablitega uus vool peale testiks.
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige EKBK
Postitusi: 482
Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988

Re: BMW E34 525i M20 1989 puudub vool

Postitus Postitas Kristina5 »

Probleemile lahendus leitud! Kapotialune fusible link oli läbi põlenud. Plusskaablilt oli pisike juhe lyhises ja nii ta läks. nüüd tuju hea autol hing sees! :) Tänud abistajatele!
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93
Vasta