Sisuliselt ei näe mitte mingit argumenti või motivatsiooni vale väärtustega aku kodeerimiseks. See aku hakkab vales mõõteväärtuste vahemikus nagunii sõltuvalt laadimisfaasist ebaõigelt või kallutatult koheldud olema. Ei näe mõttekust midagi siis juba teha. Kulutatav raha on ka pigem siis juba uue õige aku fondi tõsta. Ära tapetakse see aku nagunii. Kui kiiresti see juhtub on aga kindlasti varieeruv. Kui masin pikalt maanteed saab siis kestab happeaku ka vale kodeeringuga suht hästi. AGM sellises olukorras vastupidine olukord.
Õigem on 90Ah või 110Ah aku paigaldada ja siis see korrektselt retrofit-da / kodeerida + registreerida.
Sigar30 kirjutas: Tere!
Tekkis küsimus,et kuidas registreerida 100Ah happeakut? Kas 110Ah või 90Ah, sest 100Ah ei paku ja seade soovitab valida ligilähedase,aga kumb neist parem variant?