2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
Tervitused!
Tahtsin natuke täpsemalt asja uurida ja nõu küsida.
Hetkel on autol peal 2,5 elektrooniline pump, aga soov oleks vahetada see 2,4 mehhaanilise vastu.
Siiani olen aru saanud, et kui peal olev pump on 995 lõpuga siis ei pea vahetükki tegema, sobib otsa ilma midagi muutmata.
Lisaks on veel vaja vedada gaasi jaoks tross.
Kas sellest ainult piisab et mootor tööle saada või on vaja veel miskit?
Einar.
Tahtsin natuke täpsemalt asja uurida ja nõu küsida.
Hetkel on autol peal 2,5 elektrooniline pump, aga soov oleks vahetada see 2,4 mehhaanilise vastu.
Siiani olen aru saanud, et kui peal olev pump on 995 lõpuga siis ei pea vahetükki tegema, sobib otsa ilma midagi muutmata.
Lisaks on veel vaja vedada gaasi jaoks tross.
Kas sellest ainult piisab et mootor tööle saada või on vaja veel miskit?
Einar.
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
995 pumbal oli sääremõõt vist jah sama kui mehaanilisel. Teiste pumbade asemele panekuks on vaja säärele vahetükki. Muidu jah saad tööle, mehanilisele pumba suretusklapile vool peale ja peaks käivituma.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
Vanal pumbal allpool on veel üks klapp. Sinna läheb siis pinge läbi termolüliti plokikaanes ja see reguleerib külmkäivituse süütenurka-
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 12.01.2017 11:18 39
- Peamine sõiduk: Bmw,e39
- Telefon: 58080199
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
Tere,minul sama teema.
Pöördun siia foorumisse, ehk kellelgi kogemusi.
Ostsin omale eelmine nädal e39 2,5td.1996a.105kw.
Millele oli juba paigaldatud mehaaniline küttepump,muidu sõidab aga minek veidi kesine,külmkäivitus ja soojalt käivitus on piinarikas,selline tunne, et diisel jookseks tagasi vms.
Käiama peab ca.10 SEK.külmastpeast hakkab ka korralikult sinakas-halli suitsu tulema.
Kellel on kogemusi palun teada anda.
Pöördun siia foorumisse, ehk kellelgi kogemusi.
Ostsin omale eelmine nädal e39 2,5td.1996a.105kw.
Millele oli juba paigaldatud mehaaniline küttepump,muidu sõidab aga minek veidi kesine,külmkäivitus ja soojalt käivitus on piinarikas,selline tunne, et diisel jookseks tagasi vms.
Käiama peab ca.10 SEK.külmastpeast hakkab ka korralikult sinakas-halli suitsu tulema.
Kellel on kogemusi palun teada anda.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
Kui ma nüüd m51 otsa selle panen, kus kursi pealt ma siis sinna voolu saan?killer666 kirjutas:Vanal pumbal allpool on veel üks klapp. Sinna läheb siis pinge läbi termolüliti plokikaanes ja see reguleerib külmkäivituse süütenurka-
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
Kas paned tavalisel nupust lüliti või ostad siis vastava termolüliti. Ilmselt e28 524 oma tuleb osta.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/E ... inder_head" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis detail nr 29?
Ehk siis detail nr 29?