1. leht 1-st

E39 oilservis tuli

Postitatud: 27.07.2006 00:05 55
Postitas dfds
Tere

Soetasin siin paar kuud tagasi 97 aasta 523iA ja nüüd on hakanud käima pannes oilservise tuli põlema, samuti ka üks kollastest, kui on hetke töötanud siis kustub ta ära, sellest tuleneb küsimus, et kas on vaja minna õli vahetama või miskit muud :?: .... sest eelmise BMW E30-el põles oilservis nagu aamen kirikus koguaeg ( 24/7) :P

ette tänades

Postitatud: 27.07.2006 00:59 59
Postitas Veljo_V
õlivahetus loomulikult ja kas siis ei osanud e30 service tuld nullida või!

Postitatud: 27.07.2006 07:07 34
Postitas truumu
Ober kirjutas:... ja kas siis ei osanud e30 service tuld nullida või!
Rullnokal see akude jama armatuuris, ei pruugi kustuda

Postitatud: 27.07.2006 09:36 52
Postitas dfds
rullikal maksimaalselt päeva kannatas ja siis hakkas jälle põlema.
Ok tänud abi eest.

Postitatud: 27.07.2006 09:39 52
Postitas Toots
Soovituslik oleks olnud õli peale auto ostu ära vahetada,siit loen välja,et sa seda ei teinud,kui nii siis vaheta õli ära...

Postitatud: 27.07.2006 15:33 11
Postitas dfds
Oleks vist pidanud, aga eelmine omanik ütles et tema on vahetatud õliga mingi 10-20 tuhat sõitnud.

Postitatud: 27.07.2006 15:42 55
Postitas raunow
dfds kirjutas:Oleks vist pidanud, aga eelmine omanik ütles et tema on vahetatud õliga mingi 10-20 tuhat sõitnud.
Ongi paras aeg vahetada, aga kui ei soovi, siis iga asjalikum remondimees suudab selle tulukese sul ära kustutada (nullida).

Postitatud: 27.07.2006 16:03 18
Postitas Klots
juhe nr 7 aukku pistikus ja massi ja süüde sisse ja natuke aega oodata ja nullitud.

Postitatud: 27.07.2006 16:10 45
Postitas Aimar
Klots kirjutas:juhe nr 7 aukku pistikus ja massi ja süüde sisse ja natuke aega oodata ja nullitud.
jutt on e39-st

Postitatud: 27.07.2006 18:23 41
Postitas Klots
Nu e39 peaks samamoodi käima... öeldud on küll et 7 ja 19,aga kuna 19 on mass,siis sama teema.

Postitatud: 27.07.2006 20:14 54
Postitas Pritsa