kolmas juhtmega pihusti ajab naftat välja BMW 525TDS 93a aut
kolmas juhtmega pihusti ajab naftat välja BMW 525TDS 93a aut
Probleem järgmine.olen kuulnud et kolmas pihusti pidi paljudel diisel bmwdel naftat välja ajama.et see on nn. tyypviga.Aga mis tal ära on või mida teha saaks.Kas ise on mõtet seda näppida?
ja veel on paar muret.Kuna mul oli üks eelsyyte kyynal läbi võtsin sisselaske maha ja avastasin et mul ei ole õlianduri otsas yhtegi pistikut.Kust see tulema peaks.ja siis on mul üks lahtina pistik,mis tuleb syyteoolidest..Oskab keeegi öelda kuhu see minema peaks või kust see õlianduri pistik tulema peaks.Olexin väga tänulik.
ja veel on paar muret.Kuna mul oli üks eelsyyte kyynal läbi võtsin sisselaske maha ja avastasin et mul ei ole õlianduri otsas yhtegi pistikut.Kust see tulema peaks.ja siis on mul üks lahtina pistik,mis tuleb syyteoolidest..Oskab keeegi öelda kuhu see minema peaks või kust see õlianduri pistik tulema peaks.Olexin väga tänulik.
Enda auto samal pihustil lõin välja kaks tihvti, mis hoiavad kinni plastkaant, ja sealt alt tuli välja tihendusaine, mis oli muutunud kummjaks puruks. Pesin selle jama sealt välja ja asendasin tavalise hermeetikuga. Pidas päris kaua see asi, kuid nüüd on hakanud jälle õrnalt immitsema. Otsin mingi tõhusama tihendusaine sinna ja kordan protseduuri, kuna andur ja pihusti ise töötavad laitmatult.
525 TDS´a EXECUTIVE
Re: kolmas juhtmega pihusti ajab naftat välja BMW 525TDS 93a
Kui hakkad romulast uut otsima, siis vaata, et sulle ei müüdaks Opel Omega pihustit-neil surveastmed pisut erinevad-hakkab lekkima.Imre323 kirjutas:Probleem järgmine.olen kuulnud et kolmas pihusti pidi paljudel diisel bmwdel naftat välja ajama.et see on nn. tyypviga.Aga mis tal ära on või mida teha saaks.Kas ise on mõtet seda näppida?
ja veel on paar muret.Kuna mul oli üks eelsyyte kyynal läbi võtsin sisselaske maha ja avastasin et mul ei ole õlianduri otsas yhtegi pistikut.Kust see tulema peaks.ja siis on mul üks lahtina pistik,mis tuleb syyteoolidest..Oskab keeegi öelda kuhu see minema peaks või kust see õlianduri pistik tulema peaks.Olexin väga tänulik.
BMW 525 td E39
sa vaata igaks juhuks oma tagasivoolu voolikud kah üle, need kipuvad kah saba andma, mul oli sellina jama.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui keerme vahelt tuleb, siis saab korda teha-mul tehti VW-l 25 kulli eest.Kui tuleb anduri plastikosa vahelt siis on juba kehvem lugu.Ja kindlasti vaata ennem tagasivooluvoolikud üle, see on kõige tavalisem probleem.Imre323 kirjutas:ma pole ise vaadanud nii täpselt..pole maha kiskunud..näen lihtsalt et ajab väja.Mida rohkem gaasi annad seda rohkem välja ajab...aga tundub et pihusti ja plokis olevad keerme vahelt ajab välja
BMW 525 td E39
aga ex uurin siis .Hetkel selle lahti võtmisega on need asjad ka nii nagu nad on.Pole ise yldse eestis ja jama ka kui pihusti saba annab,sest siin kus ma olen,ei ole ely üldse mitte just kõige odavam.vaatan seda tagasivoolu ja keerme värki...äkki ka korpuse..kisun selle raipe maha.Äkki saab asja ja enam ei haise auto nafta järele:P
Kaldun arvama, et kui juhtmega pihusti lekib, siis ikkagi selle plastkatte vahelt. Enda omal ka esimese hooga tagasivoolud vahetasin ja ei aidanud see miskit. Algul lainetas mul ka terve mootori külg naftast ja pihusti auk oli naftat täis kuid peale lappimist pidas tükk aega ja nüüd on õrnalt niiskeks läinud asi.
525 TDS´a EXECUTIVE