E39 530d mootoriga mingi jama

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

E39 530d mootoriga mingi jama

Postitus Postitas kaspujaspu »

lugu siis selline et kui kiirendamiseks vajutada pedaal põhja ehk siis kickdowni,juhtub selline asi et pöörded lähevad kuni 4000-ni ja siis tuleks nagu piiraja peale ja ei vaheta käiku edasi.Käiguvahetus peaks juhtuma kusagil 4300 pöörde juures muidu.Kui lihtsalt põhja panna,st. mitte kickdowni vaid nõks enne lõppu,vahetab ilusti käigu ja nagu polexgi midagi viga.... Natuke nagu yldse tunda et minek veits lahjem kui muidu.Samas vahepeal jälle töötab.
Et kas kytuse saamisega midagi lahti!?Kytusefilter? Õhu poolepealt peaks nagu korras olema,kuigi märkasin sellist asja,et kui võtsin turbost tuleva lõdviku lahti,panin käe ette ja sai veits pöördesse lastud,siis oli käsi õrnalt õline.kas see on probleem???
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: E39 530d mootoriga mingi jama

Postitus Postitas AARE540 »

kaspujaspu kirjutas: märkasin sellist asja,et kui võtsin turbost tuleva lõdviku lahti,panin käe ette ja sai veits pöördesse lastud,siis oli käsi õrnalt õline.kas see on probleem???
Iseenesest viitaks see nagu sellele, et turbo hakkab ''ära'' minema, vähemalt omal on turbodega sellised kogemused. 100% ei hakka muidugi väitma, ootame teiste kommentaare ka. Aga see kickdowni teema- huvitav, kas kickdowni lüliti ei või jurada?
janek1
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 20.10.2005 22:07 10

Postitus Postitas janek1 »

omal oli just sama viga 2002 a. 530d-l.käisin um.testis,seal näitas,et esinenud on 27 korda kütuse rõhu probleem.kas küttefilter,või etteandepump.minul oli filter.vahetasin ära ja nüüd ok.
Kasutaja avatar
Muhvi
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 19.09.2005 11:07 14

Postitus Postitas Muhvi »

mul, eelmine bmw oli 525tds ja sellga oli sama jama, tartust ostes ei saanud proovisõidu ajal miskit aru aga kui tln-i hakkasin sõitma siis kiirendamisel see viga tuli---igatahes sõbrad soovitasid alustada hooldusest ja siis hakata kasti/mootorit lahkama.
filtrid vahetasin ära ja kõik toimis nagu kellavärk
530D
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

ämm kickdowni viga see kindlalt pole,asi ikka kones ja ise kahtlustan ka suure tõenäosusega filtrit,või siis muud seoses kytuse saamisega.
aga filtreid on ainult üks?

aga painab ikkagi see veel et mix sealt turbost veits õli puhub välja!
näiteks see koht kuhu turpsi lõdvik kinnitub mootoril,nagu see toru ots sisselaskesse minev,oli kõik nagu põlend õliga koos,tahmane.et seda jama oli päris palju sinna kogunend ja takistas kindlasti õhuvoolu veits.lähen nüüd seda kohe kyyrima...
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

sai siis kõik puhtax tehtud ja zekitud seda õlivärki turbo lõdvikus ja enam polnud midagi näha et tulex.

aga pöörete jama jätkub,kord töötab kord jälle mitte.yle 4000 ei lähe ja kõik.piiraja aga kusagil 4700 juures muidu peaks olema .... Peab siis vist filtrit ostma minema või hoopis patriku juurde....
:(
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Äkki miskite andurite pull? Ma avastasin ka endal üllatusega, et kohapeal seistes pöördeid üle 4000 ei saa lasta (tehnoülevaatusel). Samas käikudega jookseb ilusti 5K kanti piirajasse välja. See peaks muidugi elementaarse diagnostiga välja tulema seega kas siis UM, Truumu või Patrik.
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

Samamoodi mul kohapeal,kord 4000 siis jälle ilusti lõppu 4700 juurde.Kui jupsib siis juba enne 4000-et hakkab veits puterdama.... Mingi krdi kala ujub seal kusagil dyyside vahel :)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Mõtlesin seda, et mul on peal piiraja, mis tühikäigult ei lase mootorit põhja lasta, et ribadeks ei laseks. Mingit puterdamist ei ole, lihtsalt 4000 peale jääb seisma ja kogu lugu. Käikudega jookseb ilusti lõppu välja. Kui nüüd midagi su auto ajus ei saa aru, et auto liigub ja käigud sees ja tõmmatakse piiraja jälle peale. Ühesõnaga spekuleerin. Targem oleks sul lõpuks diagnost külge ühendada. Anna teada, mis tulemus oli.
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

sellist piirajat mul kyl ei tohix olla.
Kui ilusti lõppu läheb siis on selline yhtlane hääl lihtsalt,aga kui jääb 4 juures pidama,on nagu bensumootori piiraja,kus pöörded hyppavad..
mnjah ex annan teada kui targemax saan
kaspujaspu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 05.07.2006 20:04 43

Postitus Postitas kaspujaspu »

Nii sai siis kohalikust poest 2 sotane kytuse filter ostetud ja asi OK :)Vähemalt esialgu..
Orig filter maxab UM-is 850 kulli.Ei tea kas see oleks neli korda parem kah.
Vasta