1. leht 1-st

bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 04.04.2017 11:52 31
Postitas Mrko
Tere, autost käis jõnks sõidu ajal läbi ja vedu kadus tagant ära. Mootor jäi samas tööle aga mootori märgi lõi ette ja peale välja suretamist enam käima ei lähe. Samas ei näita idrives peale süüte sissekeeramist ühtegi viga. Inpa näitab peale veakoodide kustutamist 4B90 viga (nagu aru saan siis kõrgsurvepump peetis?). Arvatavasti see õhukululugeja ja muu mudru tuli rail surve puudumise tagajärjel? Kui keegi targem oskaks sõna kaasa öelda, oleksin väga tänulik.


https://youtu.be/luFjnEGQAoQ?t=20s

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 05.04.2017 00:35 02
Postitas Mrko
Mis asja kontrollimisest oleks mõttekas pihta hakata? Kõige kehvem on asja juures see, et pädeva remondi koha juurde saab ainult treileriga see rogu sinna vedades, seetõttu uuriks asja natuke ennem ise, äkki saab veale jälile. :roll: Netist uurides tundub, et vaja paagil punnid ära keerata ja paagis olevad pumbad üle kontrollida, äkki andis saba? Õigus? Kas Pärnus on kedagi, kes tasu eest tuleks ja vaataks elementaarsemad asjaad ära arvutiga auto juures :roll:

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 06.04.2017 21:06 52
Postitas Sunbunny
Saan Pärnus aidata diagnostiga ja nõuga.Kirjuta PS kui huvi.

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 09.04.2017 14:36 00
Postitas Mrko
Actual, ka starterit keerates, rail pressuret näitab väga vähe. Kui ennem kõrgsurvepumpa paagist tuleval küttetorul kiirühendus kapoti all lahti võtta siis masuuti pritsib korralikult- järelikult kütus jõuab pumbani. Eetriga mootor korraks käivitub.




Pilt
Pilt

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 11.04.2017 00:08 01
Postitas Mrko
On see tavaline üldse, et pumbast kaob hetkega surve, ilma mingisuguse ettehoiatuseta? Eelnevalt käivitus mootor alati "poolest pöördest" nii soojast kui külmast peast. Kas tegu võib olla hoopis KSP surveanduriga? Või hoopis miski pihusti tagasivool? (seda peaks vist pimedatega teada saama). Kas see 4B90 võib kõike tähendada või ainult KSP viga? Hetkel kui starterit kedrates lööb "actual rail pressure" maksimum sinna 40-50 bar juurde, kui inpast onlines andmeid vaadata. On kellelgi kokkupuudet sellise asjaga olnud :roll:

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 11.04.2017 08:48 19
Postitas TELK
Palju sul paagis kütust on? Mul oli siin analoogne jama. Naine helistas, et auto suri sõiduajal ära. Võtsin arvuti ja sõitsin järgi. Autocom-iga vaadates olid samad vead. Paagis oli kütust sa 20 liitrit. Tõin kankuga 20 liitrit juurde tagusin paagipumpa ja sain auto käima. Järgmisel päeval ostsin uue paagipumba ja asi korras. See E60 on nagu hea vana TDS, mis katkise pumbaga alla 20l ei käivitu.

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 12.04.2017 01:02 43
Postitas Mrko
Paagis üle poole paagi kütust kahjuks ja näitab ka menüüst, et kummalgi pool ca 26L kütust sees. Samuti kütus voolab mingisuguse survega (silmaga raske hinnata) mootorini välja.

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 14.04.2017 22:29 04
Postitas Mrko
Lõpuks sai asja tööle. Tanan .

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 15.04.2017 21:39 53
Postitas s0ul
Mrko kirjutas:Lõpuks sai asja tööle. Tanan .
Ole hea kirjuta, milles lõpuks asi oli :D

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 17.04.2017 23:36 05
Postitas Mrko
s0ul kirjutas:
Mrko kirjutas:Lõpuks sai asja tööle. Tanan .
Ole hea kirjuta, milles lõpuks asi oli :D
https://www.upload.ee/image/6916961/DSC_0113.JPG

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 18.04.2017 00:23 36
Postitas patrik
Siin pildilt ei saagi päris täpselt aru kas auto mootor on veel intensiivis tilgutite all või on juba valge lina peale tõmmatud, et siis lahkunud meite seast

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 18.04.2017 00:49 48
Postitas Mrko
patrik kirjutas:Siin pildilt ei saagi päris täpselt aru kas auto mootor on veel intensiivis tilgutite all või on juba valge lina peale tõmmatud, et siis lahkunud meite seast
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tegelt asi oli selles, et ennem sinu juurde treilerdamist otsustasin igaks juhuks mõned eelproovid läbi viia, mis andsid positiivse tulemi.

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 21.04.2017 23:24 46
Postitas Mrko
Asi oli siis järgmine: kõik pakkusid ksp viga. Vähe kogenum tuttav aga arvas, et ksp ei sure nimoodi lampi ilma hoiatuseta ära ja seepeale sai hakatud igaks juhuks pihusti tagasivoole mõõtma. Kuna starteriga käiates suutis ksp reilile anda max surveks 45bar (inpa andmeil) siis viiest pihustist ei tekkinud tagasivoolu, mitte ühtegi tilkagi kütet. Vigaseks osutus siis esimese silindri pihusti, mis oli ca 3kuud vana (tänud siinkohal HSG international´ile), kogu kütus mis reilist tuli, suunati otse tagasivoolu mis nägi välja nagu purskkaev ja sinna see kogu surve kaduski reilist. Õnneks oli kohe gabasnikust vana toimiv pihusti asemele panna ja nii ta tööle hakkaski. :mrgreen:

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 23.04.2017 01:49 33
Postitas Mihkel
kas HSG international-is pandi peale taastatud pihusti või täitsa uus?
miks üldse seda esimese silindri pihustit vahetasid, kui vanaga ka toimis? :)

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 23.04.2017 22:23 36
Postitas Mrko
HSG-st sain taastatud pihusti. Vahetatud sai kuna eelnevalt juba kõik 5tk vahetatud ja see oli ainukesena vahetamata, kuid mootor harva nagu jättis/jätab vahele (lonkab).

Re: bmw e60 530d kõrgsurvepump

Postitatud: 24.04.2017 21:45 13
Postitas Mihkel
Ju said siis praagi pihusti!
Mul omal ka selline asi juhtunud. Taastatud pihustite peale ei maksa väga kindel olla.
Pole mõtet sellepärast töökodasid süüdistada :D