1. leht 1-st

E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 17:01 14
Postitas rainis1225
Teema selline et sai uuritud miks mootor õline üheltpoolt ja lõpuks tuli välja et turbo lõdvik seest õline ja seal on välja ilmselt pritsinud, niisiis tekkis küsimus et mis selle turboga ette võtta, kuna see viliseb ka ikka ilusti, kas sisuvahetus või uus turbo juba?
Pilt

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 17:16 14
Postitas vare271
Kasuta otsingut.Turbo taastamisest küllalt juttu.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 17:33 43
Postitas Juss1
Natuke õli sealkandis on normaalne, pärineb karteri tuulutusest.

Turbo vilin on juba teine teema ja nõustun eelkõnelejaga - kasuta otsingut.

Edit: Selle lõdviku osas niipalju, et kui sealt õli välja pritsib siis tuleb tihend (või mis iganes seal tihendamise eesmärki kannab) kindlasti ära vahetada, BMW juhendi järgi võib leke süsteemis just neid turbo probleeme tekitada.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 18:47 48
Postitas OneWheel
Kui LIIGA (mingi osa satub sinna nii või naa) õline siis kas turbo lekib ise või karterituulutus(kui tuulutusest meeletult peksab siis arvesta et "tuul" karteris). Tuulutusklapp on vahetatud??
Kas turbo vilistab või ruigab/ulub ja sireeni meenutav heli?
Kõik ühendused korras, ei leki torud? (kui õli süsteemis siis peaks lekke kohad hästi näha olema)
Vilin kui selline on okei(eriti kuulda tühja toruga autol) aga kui sireeni ja ulgumist meenutav heli siis hakka turbot taastama.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 19:23 06
Postitas rainis1225
Karterituulutusklappi ei ole minuteada keegi sellel autol näppinud niikaua kui see minu käes olnud on.
Aga turbo vilistab nagu sõidaks rekkaga. Ei oska seletada proovin ehk lindistada seda pärastpoole.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 27.04.2017 23:37 00
Postitas patrik
Enamus juhtudel pärineb õli seal ikka kulunud kolvigrupist, läbi karterituulutuse.
Sõida edasi.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 29.04.2017 18:44 02
Postitas JanisH
Ja kui hakkkad turbot vahetama siis kirjuta vana turbo hind ps. :D

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 29.04.2017 18:57 01
Postitas Kaupo_K
patrik kirjutas:Enamus juhtudel pärineb õli seal ikka kulunud kolvigrupist, läbi karterituulutuse.
Sõida edasi.
Kas see enamuse jutt põhineb ainult sinu isiklikul arvamusel või on ka tõestusmaterjali ette näidata?
See on selge et a 10.a( umbes) vana diiselmootor on vähe kulunud, kuid et ta lausa karterisse nii taob, et läbi turbo väljutab, peab see ju päris kohvi olema või mis???
Ma saan aru et sa oled ikka diagnostik, mitte motorist. On nii? Kui nii, siis kust selline jutt sul imetud on?
Vaatan et sa rohkem teoreetik siin foorumis reaalselt.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 29.04.2017 20:19 53
Postitas kaupo.k
Pean oma nime siin foorumis vist ära vahetama :? Patric pole kindlasti ainult teoreetik. Mine sinna ja viga ruttu teada.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 29.04.2017 22:10 26
Postitas teet82
Kaupo_K kirjutas:10.a( umbes) vana diiselmootor on vähe kulunud, kuid et ta lausa karterisse nii taob, et läbi turbo väljutab, peab see ju päris kohvi olema või mis???
Mis selle jutu mõte on? Karterisse taotud gaasid tulevad ikka läbi tuulutuse välja õli kaasa haarates, turbo kuumakojast välja pääsemiseni on veel pikka maa minna sellel õlil.Tundub, et sul endal pole mootori tööpõhimõtegi selge ja tuled siia Patrikut kiruma :?

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 09:48 44
Postitas Kaupo_K
Sulle võib palju asju tunduda, aga fakte see ei muuda. Enam ma ei viitsi teiega jaurata, klähvige terviseks.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 09:57 47
Postitas teet82
Kus see fakt on?
Ega ei tea küll millest jutt käib, pane need faktid siia siis. Ühtlasi pane mingi pilt oma haridust tõestavast diplomis, et oled üldse pädev sõna võtma tehnilistes teemades, ilma selleta on sinu jutt mõttetu mula siin.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 16:44 28
Postitas patrik
On fakt, et 200 tuhat plus läbisõiduga autodel on sisuliselt kõik mootoris kulunud. Tulete siia nõu küsima aga reaalselt oma autot pole ju nõus remontima kui arve suureks läheb. Sellest ka selline soovitus, sõitke oma rontidega edasi, ärge raisake energiat siin

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 22:06 28
Postitas Kaupo_K
teet82 kirjutas:Kus see fakt on?
Ega ei tea küll millest jutt käib, pane need faktid siia siis. Ühtlasi pane mingi pilt oma haridust tõestavast diplomis, et oled üldse pädev sõna võtma tehnilistes teemades, ilma selleta on sinu jutt mõttetu mula siin.

Sinu jutt on kutsikas kõige mõttetum mula siin üleüldse. Edaspidi palun Kutsikas PM või tel. teel kontakteeruda kui on soov veel klähvida, eks ole poisikene.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 22:32 43
Postitas Kaupo_K
patrik kirjutas:On fakt, et 200 tuhat plus läbisõiduga autodel on sisuliselt kõik mootoris kulunud. Tulete siia nõu küsima aga reaalselt oma autot pole ju nõus remontima kui arve suureks läheb. Sellest ka selline soovitus, sõitke oma rontidega edasi, ärge raisake energiat siin

See on sinu teemasi läbiv soovitus. Kui ma reaalselt sinu poole pöördusin e39 el. probleemiga, ütlesid sa konkreetselt ei, et ma ei tegele e39 selle probleemiga. Ülikõva diagnostik oled siis :lol:
Et mida nagu sellisest suhtumisest järeldada- kõik sõidate rontidega, küsite nõu ja kui hr. Patrik ütleb et remont tema juures on sama palju kui auto maksab siis maksta ei jõua ja oled kantoss???? :roll:

Väga hea, see viib ainult ebk foorumit edasi ja julgustab fänne BMWd soetama endale.
Nagu mida te panete tühja siin foorumis, ma ei saa aru sellest???
Inimene tuleb rääkima et turbo viliseb ja õlikulu on suur ja pealinna üks jutumärkides motorist ja lõuna osariikidest üks buratiino mootori spetsialist kiidavad takka et mootor on kulunud :?: :?: :?:
Andke andeks poisid, aga kas te ise ikka saate aru mille eest te reaalselt seisate?
Sellise suhtumisega pole EBK foorumil üldse mingit mõtet.
Kustutage siit mis tahate aga sellist jama on raske kommenteerida, et 200 000 + km autodel on kõik mootoris kulunud.
Te ise olete ära kulunud ja ka teie stamp vastused. Ehk oleks aeg edasi lammutus firmadesse edasi liikuda, seal nagu pole vahet mis töötab ja mis mitte. Oleks nagu kõigil lihtsam. Härrased.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 30.04.2017 22:36 53
Postitas rainis1225
Palju see karterituulutusklapp maksta võiks ja kui tülikas töö seda ise vahetada oleks?
Sellessuhtes et oleks vaja teada ka seda kus see sellel mootoril asub.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 01.05.2017 00:54 53
Postitas iffiff
Kaupo_K kirjutas: ...sellist jama on raske kommenteerida, et 200 000 + km autodel on kõik mootoris kulunud.
200 000 on bemari puhul alles sissesõit ju :D eks mingil määral on kulumist ikka, kuid suur osa diiselbemme paugutavad pool miljonit kilomeetrit põhjaliku mootoriremondita vabalt ära.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 01.05.2017 07:40 31
Postitas teet82
Kaupo_K kirjutas:nimene tuleb rääkima et turbo viliseb ja õlikulu on suur ja pealinna üks jutumärkides motorist ja lõuna osariikidest üks buratiino mootori spetsialist kiidavad takka et mootor on kulunud
Kuskil pole kirjas, et teema autori mootor võtab õli. Samuti pole mina siin väitnud, et mootor on kulunud. Kirjutasid siia lihtsalt tehniliselt täiesti arusaamatu lause, et "kohvi" mootor paneb turbo õli välja peksma, seal ei küll mingit seost, õlisurve turbos ja gaaside surve karteris on erinevad asjad ja ei mõjuta teineteist.

Ja miks sa oled kustutanud selle jutu, kus minu tehtud mootor laiali läks kuue kuuga?
Isegi kui läks kuus kuud hiljem, kas tehti kindlaks, et viga oli remondimehes? Pane auto andmed ka siia siis ja tööd mis tegin seal. Kui sa reaalselt autosid remondiks iga päev ja asja jagaks, siis sa ei kirjutaks sellist jama siia. OT lõpp minu poolt siin teemas.

Edit:
Üks suvaline lugemine ka huvilistele, võõrastes keeltes leiab põhjalikumaid materjela kui otsida. H.Rämmal oli muide ka minu õppejõud kunagi: http://www.autoleht.ee/uudised?id=10903" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 01.05.2017 10:19 28
Postitas OneWheel
rainis1225 kirjutas:Palju see karterituulutusklapp maksta võiks ja kui tülikas töö seda ise vahetada oleks?
Sellessuhtes et oleks vaja teada ka seda kus see sellel mootoril asub.
Ei ole keeruline vahetada
Nr 11 detail Pilt

hinnad https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 25/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 02.05.2017 14:53 18
Postitas Volum
Kõigepealt soovitan lugeda tehnilist informatsiooni seoses vilinaga:
https://www.upload.ee/files/6968675/Tur ... n.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja teiseks soovitan lugeda soeses leketega (Eelkõige härra teet82'le, kes ei suuda leida seost turbo õlisurve ja karteris tekkivate gaasidega ning omavaheline seos puudub (Minu üllatuseks :roll:)):
https://www.upload.ee/files/6968691/Tur ... d.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja kui tekkis suurem huvi, siis on saadaval ka jõukao kohta infot:
https://www.upload.ee/files/6968692/Tur ... u.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Võimalik on ka mõõta mootorisisest survet, nominaalnäit on -15mbar kuni 30mbar tühikäigul.

Re: E61 M57 turboga jama

Postitatud: 02.05.2017 18:50 35
Postitas teet82
Jah, selle tagasivoolu takistusele karteri rõhu poolt olen isegi mõelnud. Aga need on pigem sellised äärmuslikud juhud teoorias läbi mängida. Sest kui hõre see mootor siis olema peaks, et karterituulutus ei jõua oma tööd teha, selline mootor vist enam ei käivituks ega sõidaks normaalselt, peksaks õlivardast õli välja jne..