Tere,
Pöördun siis väikse murega siia.
Nr.1 vahepeal sõites pöörded kõiguvad(tegu atm kastiga masinaga)- Ei saa aru, milles probleem, samas tahaks kinnitust saada, et kas oleks mõttekas lasta Hõbenooles üle käia või mitte.( Läheb nagu üpriski kalliks ja kui kasu pole, siis nagu nõks mõttetu raha loopimine).
Kõigub u~300 rpm. Vahel isegi tunda seda sõites püsikaga. Peamiselt probleem ainult 50-60 km/h.
Nr.2 Paar nädalat tagasi tekkis viga-
Vajutad gaasi põhja 0-70 km/h vahel ja sureb välja ( ühekorra tegi ka 90km/h pealt seda.)
Sai kabla järgi= Error 42E2- Change over valve- Rail pressure control- Intermitten
Mis siis peaks viitama kütuserõhu regulaatorile. Sai siis kollektor maha võetud ja õhuga üritatud puhastada nii andurit, kui ka regulaatorit. Lapates kõike kokku ja kontrollides, et pistikud kõik küljes- Ei lähe enam käima ja tekkisid uued vead.
Käigukasti alt- 51A7- No message (Engine speed)from engine management- Intermitten
Mootor- 3E91- Crankshaft position sensor- Intermitten
Ja käima üldiselt ei lähe- Kui läheb ,siis nii, kui gaas on täiesti põhjas ja töötab ainult tühipööretel.
Suurele ringile küsimus- Ei puutunudki vända andurit- Millest ta siis nüüd streikima hakkas?
Asukoht tal "päris hea", et normaalselt ligi saaks, peaks võtma starteri maha?
Ja pärast "puhastust ei ole enam kütuseregulaatori errorit üldse kusagil näha.
Tänud ette!
Lp,
Artur
E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Re: E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Kasti teema on suhteline, nõuab diagnostikat, võib sellest samast kütuserõhu kõikumisest ka olla.
Teise probleemi osas.. millist andurit sa õhuga puhastasid?
Probleem viitab justkui sellele, et vigastasid mingit kaablit mis samas ahelas on. Muidugi vändaandur võib ka tühja koha pealt saba anda.
Teise probleemi osas.. millist andurit sa õhuga puhastasid?
Probleem viitab justkui sellele, et vigastasid mingit kaablit mis samas ahelas on. Muidugi vändaandur võib ka tühja koha pealt saba anda.
Re: E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Puhastasin nii kütuserõhu andurit, kui ka lati otsas olevat kütuserõhu regulaatorit.Ma®tin kirjutas:Kasti teema on suhteline, nõuab diagnostikat, võib sellest samast kütuserõhu kõikumisest ka olla.
Teise probleemi osas.. millist andurit sa õhuga puhastasid?
Probleem viitab justkui sellele, et vigastasid mingit kaablit mis samas ahelas on. Muidugi vändaandur võib ka tühja koha pealt saba anda.
Juhtmed ja pistikud üle vaadatud- Ei ole nagu silmaga nähtavaid vigastusi.
Kõige naljakam asi on ikkagi see-
Võtsin alguses ainult kütuserõhu anduri maha ja lasin õhuga läbi- Autoga saab sõita= ainult alla 60-70 km/h kiirendades sureb välja.
Võtsin kollektori maha, lasin õhuga regulaatori puhtaks, panin kokku- Autot käima ei saa ja anomaalia läks üle vändaanduri jamaks..
:/
Re: E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Sai siin diagnoosi ja arvati, et ikkagi vändaandur korras.
Sai siis tellitud uus kütterõhu regulaator= Ikka sama jama. Käima ei saa.
Hetkel pole arvutit ka, et vaadata, mida ta näitab.
Aga eeldan, et suht samad probleemid õhus ikkagi.
Vähemalt kütterõhu regulaatori jama võib nüüd pärast vahetust vast ümber lükata.
Edit: Viimane kord näitas arvutiga, et latis polnud piisavat survet- Sellest ka regulaatori ost.
Ideid?
Kellelgi pole kunagi sama jama olnud?
Terv,
Artur
Sai siis tellitud uus kütterõhu regulaator= Ikka sama jama. Käima ei saa.
Hetkel pole arvutit ka, et vaadata, mida ta näitab.
Aga eeldan, et suht samad probleemid õhus ikkagi.
Vähemalt kütterõhu regulaatori jama võib nüüd pärast vahetust vast ümber lükata.
Edit: Viimane kord näitas arvutiga, et latis polnud piisavat survet- Sellest ka regulaatori ost.
Ideid?
Kellelgi pole kunagi sama jama olnud?
Terv,
Artur
Re: E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Kas pump ei löö piisavalt või mõni pihusti laseb liigselt tagasivoolu.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: E61 530xd 170kw 2006 probleemid
Kui käima ei lähe ja latis rõhk madal siis koigelihtsam asi mida teha. Võta pihustitelt tagasivoolud küljest ja lase kellelgi käivitada. Kui mõnest Pihusti tagasivoolust kütet tuleb siis pihustid maha ja stendi. Cr diislil ei tohi Pihusti tagasivoolust tilkagi tulla kui latis piisavalt rõhku pole ja masin ei käi. Lisaks et Cr diisel käima läheks peab lati rõhk olema vähemalt 250 -300 bar.
TEL 57703395