1. leht 1-st

E34 525 TDS-i plokikaane probleem

Postitatud: 25.08.2006 08:39 11
Postitas martin471
Ise ma vähemalt arvan, et plokikaanes on praod.
Asi on siis selline, et kui mootor läheb kuumaks, lähevad lõdvikud täiesti kõvaks ja paisupaagi korgi alt kostub sisinat. Eelmise omaniku käest ostes ei töötanud autol jahutusventika hüdrosidur. Arvan, et masin sai kuuma ja tõmbas kas kaane kõveraks või praod sisse.

Kui suur on tõenäosus, et viga on plokikaane tihendis?
Kui kaanes on praod, siis kas tasuks remontida?
Kus ja kes kaani remondib ja palju maksma läheb (palju keevitus maksab, palju lihvimine maksab jne)?

Postitatud: 25.08.2006 08:52 43
Postitas Tom
Selleks, et teada saada mis viga tuleb kaas maha võtta.
Kaasi remondib näiteks Kavor ja hinnad vist ei olegi väga jubedad.

Postitatud: 25.08.2006 13:50 23
Postitas Hans
Valdek ehk abiks. www.hot.ee/impulss

Postitatud: 25.08.2006 14:51 29
Postitas Veljo_V
Viljar ja Aivar samuti abix


Auto remont Viljar 53446490 ja Aivar 5062088

Postitatud: 25.08.2006 18:59 15
Postitas Maiks
Enda autol ka talvel ajas lõdvikud kõvaks ja olin üsna ehmunud juba, kuid asi piirdus uue paisupaagi korgiga.

Postitatud: 26.08.2006 13:19 12
Postitas martin471
Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.

Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.

Postitatud: 26.08.2006 13:43 37
Postitas Hans
Ausalt ikka nii ei ütle ära kas kõver, kui palju kõver ja kas ka praod ja võibolla ongi ainult tihend läbi.

Kuna sa oled oma esimest posti tunduvalt kärpinud ja meenutades mis sa ennem kirjutasid siis hakka ka vaikselt uut kaant otsima. See nüüd ei tähenda, et uue kaane keerad kohe peale (seda võib juhul kui on ideaalses korras töötavalt mootorilt võetud), kasutatud kaanega ka lähed kasvõi sinna Kavorisse, kus lihvitakse ja survestatakse kontrollimaks kaane hermeetilisust.

Ja raha läheb niipalju, et järgmine kord sama rada enam käia ei taha, nii et esimese korraga pead asjades 100% kindel olema.

Postitatud: 26.08.2006 13:44 49
Postitas Veljo_V
martin471 kirjutas:Ma usun, et paisupaagi korgi pärast auto veel keema ei tohiks minna. Tühikäigul käies sooja mootoriga oli korgi alt sisinat kuulda. Mõne päeva jooksul võtan võibolla kaane maha ja eks siis paistab mis viga on.

Aga mis te arvate kui suur on tõenäosus, et kaanes on või ei ole praod? Selge on see, et auto on vist kuuma saanud ja surve on jahutussärgis.
Tõenäosus selgub siis , kui kaan maas ;) :roll:

Postitatud: 26.08.2006 17:38 33
Postitas Maiks
Tõesti keema ta küll ei läinud endalgi, aga lõdvikud olid kõvad ja vedeliku pressis välja.

Postitatud: 26.08.2006 23:31 06
Postitas alts20
tõenäosus et mõrad on päris suur ja kõver samuti kui ta juba maha oled kiskunud

Postitatud: 28.08.2006 16:56 45
Postitas teet3
se vaata oma tagasivool üle, kui see umbes siis läheb samuti kohe keema ja lööb surve sisse.

Postitatud: 29.08.2006 00:15 28
Postitas martin471
Asi on nüüd selgemaks saanud. Kaan on nüüd maas ja nagu arvata oli, on kaanes praod. Kahe klapi vahel oli pragu vähemalt kolmel silindril. Eelpõlemiskambri kaante sees oli ka väga palju pragusid. Vähemalt kolmel silindril oli eelpõlemiskambri kaane servas ka pragu, ühel eriti suur.

Nüüd ei tea kas tasub parandada või on mõttekam uus muretseda. Võibolla teen kaanest pildi ja lasen siia üles, siis oskate ehk öelda mis teha, ise pole remondi hindadega veel kursis.

Postitatud: 31.08.2006 19:03 15
Postitas martin471
Oskate öelda, kas Vihur ka veel kaani remondib ja kui jah, siis kui suured on hinnad ja kuidas on kvaliteet? Mida oskate samas valdkonnas Kavori kohta rääkida?

Postitatud: 01.09.2006 09:27 24
Postitas san
Endal sarnane mure. Ainult tegu e39 525tds'iga.
martin471, kus kaane maha võtsid?

Postitatud: 01.09.2006 13:51 28
Postitas martin471
Kaan sai ise maha võetud.

Postitatud: 01.09.2006 15:54 00
Postitas Tom
Vii see kaas kuhugi kus kaanetöid tehakse ja küsi kas saab/tasub parandada.
Kunagi on kõrvu jäänud 700eeki cm kaane keevitamist, võin räigelt eksida muidugi.