ABS tuli põleb?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ragnar_R
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 07.08.2005 23:06 48
Peamine sõiduk: F30

ABS tuli põleb?

Postitus Postitas Ragnar_R »

Auto käis teeninduses vahetati alt kõik kettad klotsid ja amordiring jne... nüüd paned auto käima on kõik ok esimesel pidurdusel lööb absi tule põlema ja siis jääbki põlema? ehk keegi oskab mõne targa vihje anda?
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Anduri kamm ma arvan, remondi käigus valesti tagasi pandud või ära lõhutud või juhe katki läind vms.
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

mul põles see tuli kah peale klotside vahetust ja kustus alles siis kui tõmbasin korra käsipiduri peale, ma ei kujuta ette mis seisupiduril küll abs-iga pistmist on aga ära ta kustus ja seni on kõik ok.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Mul jäi juhe kogemata mingi juraka taha kinni (remondi käigus) ja tuli põles- hea et juhet puruks ei tõmmand. Päästsin juhtme lahti ja kõik ok.
BMW f31 325d 160kw 2014a
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Peale järsku ümberpööret hakkas ABS-i tuli põlema, ma mõtlesin et mis seal ikka ju midagi puruks läks, andur või selle juhe.
Aga ei, peale uut käivitust kustus tuli ja kõik korras jälle.

Küsimus oleks et mis panevad ABS-i tule põlema??? Kas abs-i tuli on ühendatud läbi 4 anduri või on sellega sotud ka piduriõli tase, või mis veel selle tule põlema paneb.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõige kindlam oleks diagnostikas veakood välja lugeda. E36 ABS-l oli küll ka seos piduriüvedeliku tasemega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Kõige kindlam oleks diagnostikas veakood välja lugeda. E36 ABS-l oli küll ka seos piduriüvedeliku tasemega.
Tegelikult mul ongi see probleem e36-ga, kuna küsimus mul nii üldine ei hakanud uut teemat 3 seeria alla tegema kuna siin selline olemas aga see selleks.

Uurisin veidi ABS-i el. skeem ja sealt tundus mulle et see tuli tuleb otse välja abs-i juhtplokist.
Niiet jälle õigus sul, diagnost ongi ainus võimalus teada saada misk ta vahepeal põles ja üldse vist ainus võimalus teada saada mis viga kui abs-i tuli põleb? (krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta :D )
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BigMoneyWaste kirjutas:(krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta :D )
Täna siis õnne, et Sul E38 ega uuem auto ple.
Seal on iga väikese upgrade juures veel kodeerida ka vaja. Diagnostikast rääkimata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Pole küll teemasse kysimus, aga kas e39-l iga väikse elektri asjaga tõesti nii palju jama? Omal plaanis soetada, aga kui nii hull, siis peabki vist e34 juurde jääma :!:
BMW-le kindel
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

E39 ei olnud küll midagi vaja kodeerida peale absi anduri vahetust.
Omal see läbiproovitud ja töötab.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarmo kirjutas:E39 ei olnud küll midagi vaja kodeerida peale absi anduri vahetust.
See ongi normaalne. Ma rääkisin üldisemates kategooriates. Samas, nt seguklapi poteka vahetuse järel on vaja ECU uuesti treenida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

:oops: :oops:


OK . Lähen häbenen nüüd.
Ma tegelikult sain sinu jutust aru et ka sellisel juhul kui vahetada nt abs i andur, tahab mingit koolitust uuesti saada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei ole. Ka peale lambdaanduri ja õhukulumõõtja vahetust ei ole vaja lisaks midagi teha. Aga tahad nt. pardakompuutrit (OBC) või ksenoontulesid installida, siis on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

priitv8 kirjutas
Tea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit
Tänud Priidule! Eks kui e39 soetan, siis tuleb rohtukasvanud UM-i rada uuesti sisse tallata ;)
BMW-le kindel
Vasta