1. leht 1-st

ABS tuli põleb?

Postitatud: 01.09.2006 08:06 31
Postitas Ragnar_R
Auto käis teeninduses vahetati alt kõik kettad klotsid ja amordiring jne... nüüd paned auto käima on kõik ok esimesel pidurdusel lööb absi tule põlema ja siis jääbki põlema? ehk keegi oskab mõne targa vihje anda?

Postitatud: 01.09.2006 09:04 19
Postitas Tom
Anduri kamm ma arvan, remondi käigus valesti tagasi pandud või ära lõhutud või juhe katki läind vms.

Postitatud: 01.09.2006 12:01 38
Postitas teet3
mul põles see tuli kah peale klotside vahetust ja kustus alles siis kui tõmbasin korra käsipiduri peale, ma ei kujuta ette mis seisupiduril küll abs-iga pistmist on aga ära ta kustus ja seni on kõik ok.

Postitatud: 01.09.2006 17:05 36
Postitas priitb
Mul jäi juhe kogemata mingi juraka taha kinni (remondi käigus) ja tuli põles- hea et juhet puruks ei tõmmand. Päästsin juhtme lahti ja kõik ok.

Postitatud: 15.04.2007 23:25 23
Postitas BigMoneyWaste
Peale järsku ümberpööret hakkas ABS-i tuli põlema, ma mõtlesin et mis seal ikka ju midagi puruks läks, andur või selle juhe.
Aga ei, peale uut käivitust kustus tuli ja kõik korras jälle.

Küsimus oleks et mis panevad ABS-i tule põlema??? Kas abs-i tuli on ühendatud läbi 4 anduri või on sellega sotud ka piduriõli tase, või mis veel selle tule põlema paneb.

Postitatud: 16.04.2007 11:06 32
Postitas priitv8
Kõige kindlam oleks diagnostikas veakood välja lugeda. E36 ABS-l oli küll ka seos piduriüvedeliku tasemega.

Postitatud: 16.04.2007 12:00 29
Postitas BigMoneyWaste
Kõige kindlam oleks diagnostikas veakood välja lugeda. E36 ABS-l oli küll ka seos piduriüvedeliku tasemega.
Tegelikult mul ongi see probleem e36-ga, kuna küsimus mul nii üldine ei hakanud uut teemat 3 seeria alla tegema kuna siin selline olemas aga see selleks.

Uurisin veidi ABS-i el. skeem ja sealt tundus mulle et see tuli tuleb otse välja abs-i juhtplokist.
Niiet jälle õigus sul, diagnost ongi ainus võimalus teada saada misk ta vahepeal põles ja üldse vist ainus võimalus teada saada mis viga kui abs-i tuli põleb? (krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta :D )

Postitatud: 16.04.2007 12:39 14
Postitas priitv8
BigMoneyWaste kirjutas:(krt kui midagi viga kohe diagnost, vaja autosse läpakas pidevalt ühendusse siis hea vaadata kui miskit ei tööta :D )
Täna siis õnne, et Sul E38 ega uuem auto ple.
Seal on iga väikese upgrade juures veel kodeerida ka vaja. Diagnostikast rääkimata.

Postitatud: 16.04.2007 19:34 59
Postitas pikk66
Pole küll teemasse kysimus, aga kas e39-l iga väikse elektri asjaga tõesti nii palju jama? Omal plaanis soetada, aga kui nii hull, siis peabki vist e34 juurde jääma :!:

Postitatud: 17.04.2007 10:56 36
Postitas priitv8
Tea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit.

Postitatud: 17.04.2007 12:32 55
Postitas Tarmo
E39 ei olnud küll midagi vaja kodeerida peale absi anduri vahetust.
Omal see läbiproovitud ja töötab.

Postitatud: 17.04.2007 14:26 53
Postitas priitv8
Tarmo kirjutas:E39 ei olnud küll midagi vaja kodeerida peale absi anduri vahetust.
See ongi normaalne. Ma rääkisin üldisemates kategooriates. Samas, nt seguklapi poteka vahetuse järel on vaja ECU uuesti treenida.

Postitatud: 17.04.2007 15:25 54
Postitas Tarmo
:oops: :oops:


OK . Lähen häbenen nüüd.
Ma tegelikult sain sinu jutust aru et ka sellisel juhul kui vahetada nt abs i andur, tahab mingit koolitust uuesti saada.

Postitatud: 17.04.2007 16:25 56
Postitas priitv8
Ei ole. Ka peale lambdaanduri ja õhukulumõõtja vahetust ei ole vaja lisaks midagi teha. Aga tahad nt. pardakompuutrit (OBC) või ksenoontulesid installida, siis on.

Postitatud: 17.04.2007 17:03 17
Postitas pikk66
priitv8 kirjutas
Tea, kas just rohkem jama. Kui auto korras, kõik toimib ja ise midagi juurde pookida ei püüa, pole ju probleemi.
Aga igal muul juhul on juba spetsiaalseid tööriistu vaja. Ka on elektroonika E34-st valgusaastate kaugusel (keerukuse poolest). Enamus parameetritest on programselt seadistatavad. Selleks vaja originaaltestrit
Tänud Priidule! Eks kui e39 soetan, siis tuleb rohtukasvanud UM-i rada uuesti sisse tallata ;)