1. leht 1-st

E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 19.02.2018 18:08 23
Postitas TrollDame
Tervist, uurin ja puurin juba mõnda aega, aga nüüd küsin asjatundjate käest endilt. Olen mingeid jutte kuulnud, et 2.5 mootorid ei pidavat olema nii töökindlad, kui 3.0? On seal siis reaalselt mõni kindlam tüüpviga, millega arvestada? Mõtlen, et mul ei pruugi vajadust olla 3.0 170kW jõudluse järgi. Tänud vastajatele!

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 20.02.2018 00:56 47
Postitas Leho
Täiesti samad mootorid, suur erinevus on pihustites ja mootori juhtelektroonikas, paar nüanssi on veel, kuid need on pisiasjad. 2,5 saab softiga teha äkilisemaks kui standard nn 3,0 (tegelikult on mõlemad jämedalt 3,0). Erinevus on veel käigukastis, tagasillas ja pidurite suuruses. Muus mõttes identsed autod. Turul on 2,5 odavamalt hinnatud, kuid julgen väita, et põhjuseta. Samas peab seda soetades silmas pidama, et pärast on kehvem lahti saada. LCI puhul on võimsused vastavalt 145 ja 173 kW. Suurem tüüpviga on neil kõigil väntvõlli ja kütusepumba vaheline kett (resurss ca 250 tuh km), ülejäänud on tavavead, mis mootori konstruktsiooniga seotud, kuid ei midagi hullu, kui räime otsa ei komista.

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 20.02.2018 20:45 39
Postitas Kert11
Küsijast jäi arusaamatuks kas ta mõtles 525d vs 530d või mõtles hoopis kubatuure. Kui kubatuure, siis 170kw puhul võis ta mõleda ka bentsukat. Diisel 170kw sama aasta 525d oli vist 130kw (3 liitrine 525d tehti sel momendil kui 530 oli 173kw) seega 170kw diisel 530 juures ei olnud vist 525 3 liitrine vaid oli 2,5 liitrine

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 28.02.2018 19:36 39
Postitas rainis1225
Tee endale karuteene ja ära osta endale kasutatud bmw-d, enamus 3.0 on peeneks pandud, kastid, turbod jms iganes suht viimase piiri peal. 2.5 pidavat töökindlam olema aga ega needki pääse suurtest remondiarvetest.

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 28.02.2018 22:14 39
Postitas JanisH
rainis1225 kirjutas:Tee endale karuteene ja ära osta endale kasutatud bmw-d, enamus 3.0 on peeneks pandud, kastid, turbod jms iganes suht viimase piiri peal. 2.5 pidavat töökindlam olema aga ega needki pääse suurtest remondiarvetest.
Olen omanud ca 1,5aastat 2,5D 130kw 2006 masinat. Sõitnud selleajaga üle 100 000km.
Vahetanud olen kuluosasid (sillajubinad, pukse õli jms) üleüldse kellal on 450k.
Pole midagi viimasepiiri peal jms. Oleneb ikka kuidas ise hooldad ja kuidas eelmised omanikud on hooldanud!

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 01.03.2018 09:01 45
Postitas FaceOff
JanisH kirjutas:
rainis1225 kirjutas:Tee endale karuteene ja ära osta endale kasutatud bmw-d, enamus 3.0 on peeneks pandud, kastid, turbod jms iganes suht viimase piiri peal. 2.5 pidavat töökindlam olema aga ega needki pääse suurtest remondiarvetest.
Olen omanud ca 1,5aastat 2,5D 130kw 2006 masinat. Sõitnud selleajaga üle 100 000km.
Vahetanud olen kuluosasid (sillajubinad, pukse õli jms) üleüldse kellal on 450k.
Pole midagi viimasepiiri peal jms. Oleneb ikka kuidas ise hooldad ja kuidas eelmised omanikud on hooldanud!
Pooleteise aastaga 100 000 km, kodu ei ole? :D No offence.
Ei ole muidugi asi nii hull, tuleb leida lihtsalt korralik isend. Olen enda omaga sõitnud 30 000 km aastaga, M54 520i mootoriga ja ei saa küll ühtegi halba sõna öelda, tavapärased hooldused.

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 01.03.2018 10:41 13
Postitas Kert11
loogika järgi peaks bentsukatel käigukast ka paremini vastu pidama kuna väände moment väiksem linnavahel ja seega käigukast saab vähem vatti (diislil väände moment suurem)
seega näiteks 520i M54 peaks olema igati lollikindel, pole turbotki mis katki läheks

Re: E61, 2.5 või 3.0?

Postitatud: 01.03.2018 20:41 47
Postitas JanisH
FaceOff kirjutas:
JanisH kirjutas:
Pooleteise aastaga 100 000 km, kodu ei ole? :D No offence.
Ega Ta mul selleks pole et garaazis seisaks ja lapiga igahommik silitaksin. :D