milline on normaalne temperatuur?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
spy4
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 30.09.2004 09:57 40

milline on normaalne temperatuur?

Postitus Postitas spy4 »

Probleem siis selles, et auto käis mootoriremondis, kus keevitati plokikaant, vahetati veepump, termostaat posu tihendeid, radikas... Temperatuur peale remonti kogu aeg kolmveerand, ehk siis üks pulk üle keskmise ja vahel ka mõni millimeeter üle selle. Kas see on normaalne, et nii kõrge? Kas ei peaks mitte keskel olema?

Parimatega,
Tõnu
"Olukord on ****, see on aga meie tuleviku väetis"- L.Meri
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

pulk peab olema täpselt püsti siis on tiptop.
spy4
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 30.09.2004 09:57 40

Postitus Postitas spy4 »

kuidas seda saavutada? sest remondist tulles juba oli nii... mul suht mure, kuna paistab, et need vennad seal remondis oskavad ainult raha kasseerida... ja järgmist 10 000 remondiarvet mu rahakott enam vastu ei pea:(
"Olukord on ****, see on aga meie tuleviku väetis"- L.Meri
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

mis sul ventika sidur teeb ?kontrolli üle
spy4
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 30.09.2004 09:57 40

Postitus Postitas spy4 »

jahutusradika ventilaator töötab igatahes, kas see oleks kogu kontroll? Vabandan juhmade küsimuste pärast...
"Olukord on ****, see on aga meie tuleviku väetis"- L.Meri
Kasutaja avatar
Kratt
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 27.12.2005 18:11 41
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Kratt »

minul oli E39 2,5 td ja tean, et ventika sidur oli päris läbi, kuid siiski temp oli koguaeg normis, ehk siis seier oli keskel. Probleem on siiski kusagil ringvoolus, sest kui jahutusvedelik ikka ringi käib, siis jahutab masin sõidu ajal ennast iseenesest juba piisavalt. Ringvoolu takistab õhk ja surve jahutus süsteemis ja ka mitte töötav termostaat.
Diisel maamehe lemmik :P 5044107
Kasutaja avatar
Rahu
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 20.08.2006 11:52 16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas Rahu »

Kui on hästi öhutatud ja ikka on veel viga siis selle leijad kas termostaatist või vee pumpast.
E38/39/53 pikslite parandus,kellade röngad,TV-free,diagnoostika...Tel.+358400925441
Kasutaja avatar
brigaad
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 26.10.2004 21:53 42
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas brigaad »

Alustama peaks vast siis ventika vahetusest sest see sellel autol kusklt jumalteab mis auto pealt sinna pandud, pluss tuulekoda külge panna! Radikas tuleks sinna uus panna!! Sest see paistis seal olevat kah mingi muu bemmi pealt võetud ning traadiga kinnitatud? Lõpetuseks proovi temp andur lihtsalt ära vahetada! Kõik muu peaks nagu korras olema ;)
Cul
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 05.09.2005 14:55 23

Postitus Postitas Cul »

Pisike võimalus on ka, et lihtsalt seiser paigast ära. Kunagi, kui ma veel audi omanik olin, siis seal oli üks tüüpviga, et temp. kell vajas aegajalt kontaktide puhastamist. Ükskord aga kukkus kurivaim maha ja peale seda näitas alati üks kriips allapoole keskmist. Vahest on sul kah kusagil spidoka kerimise käigus näiteks miskit maha kukkund.
Kasutaja avatar
sepp
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 02.02.2005 12:10 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sepp »

alustama peaks ikka systeemi õhutamisest...
kui see korras...vent. sidur üle vaadata...kas pöörleb jäigalt või vabalt...seisva mootoriga muidugi..kui ikka..siis termostat...ja kui ikka probleem, tuleb sinu mootori remontijatega kord veel ühendust võtma, et kas ikka said tihendid korralikult jne,...st mootor üle vaadata
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
Vasta