1. leht 1-st

E39 õhkvedrustuse müstika

Postitatud: 25.04.2018 22:33 53
Postitas romulus
03a touringul vajub tagumine kundepoolne nurk alla. Mitte alati, tundub, et pigem siis, kui ratas maapinna tõttu rohkem koopas. Tartu UMis lasin padjad kontrollida, väidavad, et terved. Testisin ise klapid vee all (kompressori toru lahti, patjade torud küljes) - alguses on väike leke mis u 10 minutiga lõpeb, aga nirk vajub ikka vaikselt allapoole. Ja see leke oli nii väike et ei tohiks nii kiiresti alla lasta.

Torustiku pritsisin ka üle, kõik ok. Ainus mida kontrollida ei saa ise, on reservuaarid, kuid nende leke ei saa ju auto asendist sõltuda?

Kuna see on seotud auto asendiga, siis peale padja ja klappide ei tohiks ju miski muu seda põhjustada? Anduri vea korral lastakse ju õhk klappide kaudu välja, ning peaksin seda vee all nägema, aga ei tulnud.

Kas on võimalik, et padi ikkagi lekib, aga mingis konkreetses asendis ainult ja UM lihtsalt ei tuvastanud seda?

Re: E39 õhkvedrustuse müstika

Postitatud: 26.04.2018 01:16 55
Postitas eero
On võimalik absoluutselt.

Re: E39 õhkvedrustuse müstika

Postitatud: 26.04.2018 09:00 20
Postitas romulus
Ilmselt tuleb siis jah padjad ära vahetada. Minu käes on on nad 100k sõitnud, tont teab palju enne seda juba.

Kas Aerosus-e padjad on OK? Või peaks muud tootjat vaatama. Madaldusega auto on.

https://aerosus.co.uk/bmw/5-series/e39/ ... embly.html

Re: E39 õhkvedrustuse müstika

Postitatud: 14.05.2018 08:56 11
Postitas romulus
Teema lõpetuseks - ehkki padjad nägid pealtpoolt ilusad välja, olid "sirgeks tõmmates" seest pragulised. Küllap sealt kuskilt ikkagi lekkis. Uued Arnotti padjad all ja probleem läinud. Vahetus võttis alla 2 tunni omal käel.

Vanad padjad olid originaalid, seega vähemalt 300k sõitnud. Hämmastavalt kaua on pidanud. Land Roveriga Disco II-ga ei anna võrreldagi :)