M51D25 To M50B25

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
L2nkar
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 27.09.2015 02:46 48
Peamine sõiduk: BMW 525
Asukoht: Haapsalu

M51D25 To M50B25

Postitus Postitas L2nkar »

Tervist,

Autoks E34

Sai teostatud eelmainitud mootori vahetus. Äkki keegi targem oskab mulle öelda, mismoodi selle mootori temperatuuri näitama saaks? (Sai proovitud ka teise auto spidoplokki, mille pealt mootor pärit, aga ei miskit)
Otsingut kasutades midagi tarka ei leidnud ning googeldanud olen ka. :roll:

Küsimus veel küttepumba pistiku kohta, seal on väidetavalt vaja mingid pinid ümber tõsta, et süütega pump lööma hakkas. (hetkel tuleb pumbale vool tagatulest) :roll:
Oskab keegi sellel teemal kaasa rääkida ? :)


Ette tänades,
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: M51D25 To M50B25

Postitus Postitas anari »

Mootori küljes ikka pistikud õiget pidi? Mis aasta pealt see 2,5 mootor pärit on? Minu teada on kõikidel e34del pumba juhtmed sama pinni asetusega, ainuke vahe selles et osadel on eel pumbe ja osadel mitte! Proovisid starterit ka anda ja ikka ei tulnud pump järgi?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
L2nkar
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 27.09.2015 02:46 48
Peamine sõiduk: BMW 525
Asukoht: Haapsalu

Re: M51D25 To M50B25

Postitus Postitas L2nkar »

Mootori küljes pistikud õigetpidi jah, 91 aasta auto pealt tuli mootor ja läks 93 aasta kerepeale.
Starterit andes pumbale vool peale ei tule, otse vool pumbale ja starti ja auto käib.. :roll:
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: M51D25 To M50B25

Postitus Postitas anari »

Seda oled muidu kontrollinud, et releese vool jõuab? Ehk viga peitub hoopis seal kuskil? Näiteks pole massi, et releel klemmd kokku tõmbaks ja pumbani vool jõuaks üldse?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Vasta