1. leht 1-st

E60 mure.

Postitatud: 20.06.2018 16:43 59
Postitas simu17
Auto kiirendab uimaselt.

Re: E60 mure.

Postitatud: 21.06.2018 08:42 10
Postitas mike1
Vii siis kellegi juurde, kes reaalandmeid ka lisaks vigade lugemisele ja erinevate võimalike põhjuste üleslugemisele suuteline tegema on.

Re: E60 mure.

Postitatud: 21.06.2018 09:46 20
Postitas simu17
mike1 kirjutas:Vii siis kellegi juurde, kes reaalandmeid ka lisaks vigade lugemisele ja erinevate võimalike põhjuste üleslugemisele suuteline tegema on.
Mingid tüübid lugesid reaalandmeid sõidu ajal jne, ilmselt polnud piisavalt pädevad.

Re: E60 mure.

Postitatud: 21.06.2018 10:13 44
Postitas Volum
M54 mootor?

Re: E60 mure.

Postitatud: 21.06.2018 12:59 17
Postitas simu17
Volum kirjutas:M54 mootor?
Jah

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 10:28 23
Postitas simu17
Diagnost näitab vaid ühte viga: misfire in cylinder 1 ehk siis nagu esimeses silindris ei olnud korraliku plahvatust või sädet.

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 11:32 38
Postitas ttsys
Läbisõit mootoril? Alusta lihtsamast ja viska süütepoolid ringi ning jälgi muutust. Või veel parem kui +200 000km kuumutatud vaheta kõik ära.
Muide pane vaim valmis selleks, et misfire ei tähenda alati pelgalt sädeme puudumist vaid ka vale ajastusega süüdet (eriti, kui mitme silindri peale on 1 löögiandur) ja see viimane viitab juba ülemise otsa metalli kulumisele. Seal ei pruugi mitte midagi katki olla vaid kõik on ühtlaselt kulunud. Sellisel juhul on üldiselt vearegistris ka teade, et "misfire tuvastatud mitmes silindris" ning siis "misfire silinder nr #".

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 18:37 06
Postitas simu17
ttsys kirjutas:Läbisõit mootoril? Alusta lihtsamast ja viska süütepoolid ringi ning jälgi muutust. Või veel parem kui +200 000km kuumutatud vaheta kõik ära.
Muide pane vaim valmis selleks, et misfire ei tähenda alati pelgalt sädeme puudumist vaid ka vale ajastusega süüdet (eriti, kui mitme silindri peale on 1 löögiandur) ja see viimane viitab juba ülemise otsa metalli kulumisele. Seal ei pruugi mitte midagi katki olla vaid kõik on ühtlaselt kulunud. Sellisel juhul on üldiselt vearegistris ka teade, et "misfire tuvastatud mitmes silindris" ning siis "misfire silinder nr #".
Tänud abistava info eest, mõtlesin ise ka esialgu süütepoolide asukota vahetada ja vaadata kas vea asukoht ka muutub, süütepoolid peaks muidu kõik korraga uued panema?
Ls 450k.

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 19:27 00
Postitas Jaakk
Mõistlik on jah kõik korraga vahetada, ise ka vahetasin 2tk alguses ja pärast vee 4tk, et välistada ajutist lonkamist mis vahel sisse viskas.

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 21:14 42
Postitas simu17
Jaakk kirjutas:Mõistlik on jah kõik korraga vahetada, ise ka vahetasin 2tk alguses ja pärast vee 4tk, et välistada ajutist lonkamist mis vahel sisse viskas.
Mis firma süütepoole tasuks osta? Hinnad algavad 16 eurost ja lõppevad 50 kandis...

Re: E60 mure.

Postitatud: 25.06.2018 21:46 54
Postitas Jaakk
Mina ostsin Boschid nagu peal olid

Re: E60 mure.

Postitatud: 27.06.2018 17:42 44
Postitas simu17
Diagnost enam viga ei näita aga auto ikka uimane, mõtlesin et peaks proovima bensufiltri välja vahetada, ei tea kuna seda keegi viimati tegi...

Re: E60 mure.

Postitatud: 27.06.2018 18:08 32
Postitas ttsys
Filter täiesti ebaoluline antud juhul vaid pigem lati peal kütusesurve mõõta.

Re: E60 mure.

Postitatud: 27.06.2018 18:42 54
Postitas simu17
ttsys kirjutas:Filter täiesti ebaoluline antud juhul vaid pigem lati peal kütusesurve mõõta.
Et vbl bensupump ei löö korralikult ?
Ega ei oska öelda mis see surve olema peaks ?

Re: E60 mure.

Postitatud: 27.06.2018 19:02 33
Postitas ttsys
Latil on ca 3bar ja pump lööb 3.5bar - kõik online avalik info, kuigi beta.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ne/B4YLMVT
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... mp/6EnAIOg

Re: E60 mure.

Postitatud: 29.06.2018 14:21 11
Postitas simu17
ttsys kirjutas:Latil on ca 3bar ja pump lööb 3.5bar - kõik online avalik info, kuigi beta.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ne/B4YLMVT
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... mp/6EnAIOg
Latisurve sõidu ajal 3.2 bar, selle viga siis pole ilmselt.

Re: E60 mure.

Postitatud: 29.06.2018 15:04 02
Postitas ttsys
3.2bar väga ilus.
Surveaste silindrites mõõdetud? Lambda töö kontrollitud? Kui seal viga vastu ei peegelda siis põhjendatud ikkagi hakata kahtlustama mootori ülemise otsa kulumist.

Re: E60 mure.

Postitatud: 29.06.2018 15:14 31
Postitas simu17
ttsys kirjutas:3.2bar väga ilus.
Surveaste silindrites mõõdetud? Lambda töö kontrollitud? Kui seal viga vastu ei peegelda siis põhjendatud ikkagi hakata kahtlustama mootori ülemise otsa kulumist.
Lambda töö kontrollitud, surveastmeid silindrites ei ole veel mõõtnud. Pakuti välja veel et nuka andurid vahetada, ühe olevat eelmine omanik hiljuti välja vahetanud, peaks proovima teise ka vahetada vbl.
Ei tea kas mõlemas nuka andurid on samasugused ?
Mõtlesin tellida sellise: https://aeromotors.ee/root/122374-andur ... sioon.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E60 mure.

Postitatud: 29.06.2018 15:23 56
Postitas ttsys
Nukkvõlliandur seal primitiivne ja kui selle tegelik viga siis on ka veakood ja väljalaske oma paneb ka mängu klõps kinni. Võta v-laske andurilt pistik küljest ja saad veenduda. Sellel oli minuteada üks juhtandur ehk mootorit ei panda seisma, kui sisselaske oma eemaldad. Mõningane muutus mootoritöös peab muidugi olema - reeglina jääb uimasemaks madalatel pööretel.

PS: sisse-välja on erinevad andurid.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2170" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E60 mure.

Postitatud: 04.07.2018 22:02 31
Postitas simu17
Viga teada, katid umbes.

Re: E60 mure.

Postitatud: 04.07.2018 22:17 48
Postitas ttsys
Kui katid umbes siis lambda pidi karjuvalt mööda olema. Pealegi mingi bank veakood lendab ka kiirelt sisse, kui juba kati efektiivsus langeb - seda enam kui puudub. Katid võivad seal lõppenud või laisad olla, aga midagi suuremat-tähtsamat on veel ära.

Re: E60 mure.

Postitatud: 05.07.2018 10:03 41
Postitas pikk66
Millal kyynlaid vahetasid?
Väljalase võib ka mujalt kui katist umbes olla.

Re: E60 mure.

Postitatud: 05.07.2018 13:23 32
Postitas simu17
ttsys kirjutas:Kui katid umbes siis lambda pidi karjuvalt mööda olema. Pealegi mingi bank veakood lendab ka kiirelt sisse, kui juba kati efektiivsus langeb - seda enam kui puudub. Katid võivad seal lõppenud või laisad olla, aga midagi suuremat-tähtsamat on veel ära.
Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.

Re: E60 mure.

Postitatud: 05.07.2018 13:24 20
Postitas simu17
pikk66 kirjutas:Millal kyynlaid vahetasid?
Väljalase võib ka mujalt kui katist umbes olla.
Küünlad mingi pool aastat tagasi vahetatud.

Re: E60 mure.

Postitatud: 05.07.2018 13:26 56
Postitas ttsys
Ja sellest tehti järeldus, et katid umbes?!
simu17 kirjutas: Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.

Re: E60 mure.

Postitatud: 05.07.2018 13:47 21
Postitas simu17
ttsys kirjutas:Ja sellest tehti järeldus, et katid umbes?!
simu17 kirjutas: Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.
Mitte ainult, arvuti näitas ka

Re: E60 mure.

Postitatud: 12.07.2018 09:17 43
Postitas Volum
Kunagi 2 aastat tagasi käis E39 530i abi palumas, jõudu polnud, veakoode polnud. Juhuslikult panin tähele, et summutist ei taha absoluutselt õhku välja tulla. Sai lambda august kaameraga sisemust piilutud ja kati kärg oli kokku sulanud.