1. leht 1-st

F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 10.11.2018 20:26 31
Postitas aykz
Tervist,
Probleem järgmine, nimelt tekkis mõni aeg tagasi pidurdamisel korralik vibrsatsioon taha. Sõites vibratsioon puudub. Probleem tundus lihtne, järelikult tagumised kettad kõverad, kuna kettad tundusid kulumispiiril olevat, sai koheselt ka vahetatud. Kuid sama probleem endiselt :shock: Kas tõesti võib probleem olla hoopis rummudes ?

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 09:50 40
Postitas ooDDoo
Kui mõni sarniir või puks õõtsal läbi hakkab ka ratas pidurdades laperdama

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 12:14 49
Postitas Volum
Tõsta auto ülesse, võta auto rattast kinni ja raputa sõidu suunas edasi ja tagasi. Kui loperdab, siis vaheta välja. Ehk on õli ka välja jooksnud.

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 18:45 12
Postitas aykz
sai täna pill uuesti üles tõstetud ja raputatud rattaid, mingeid laagri lõtke ei tuvastanud. Lisaks sai rattad üle balanseerirud, kuid probleem jätkuvalt alles.

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 19:08 19
Postitas Volum
Laagrites ei peagi lõtke olema, lõtkud on puksides.

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 19:23 01
Postitas TELK
Kettad uued panid, kas klotsid ka ikka uued panid?

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 11.11.2018 20:12 07
Postitas aykz
TELK kirjutas:Kettad uued panid, kas klotsid ka ikka uued panid?
loomulikult :)

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 22.11.2018 22:37 35
Postitas Kalev
Ketaste (ka rummude) viskumist tuleks mõõta.

On olnud ka paar juhust, kus autoomanik kurdab tagant tuleva vibratsiooni üle aga viga on esisillal.

Re: F10 vibratsiooni anomaalia pidurdamisel

Postitatud: 15.12.2018 20:28 57
Postitas Raxman
Maadlesin hiljuti oma f11-ga sarnase murega.

Maanteekiirusel õrnalt pidurdades/aeglustades vibreeris kogu auto, isegi kaasreisjad tundsid. Tugevamal pidurdamisel oli parem.

Esmalt tuvastati BM Autos esimestel ketastel kerge kõverus. Need sai garantii alla ja vahetatud. Mure säilis.

Siis tuvastati, et üks esimene rattarumm viskab. Kusjuures oli samuti miski aasta varem ühes teises kohas vahetatud (FAG toode), aga ei viitsinud sellega garantii janti läbi tegema hakata.

Kokkuvõttes peale rummu/laagri vahetust vibratsioon kadus ja pidurdamine ja sõitmine jälle puhas lust.