BMW 530d e61 viga, kiire!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

KK.
Huviline
 
Postitusi: 149
Liitunud: 23.07.2014 14:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Postitus 02.12.2018 02:00 30

Tervist, auto käis kohapeal eelnevalt sõitsin ka mitu tundi, äkitselt lülitas ekraan end välja, abs lõi põlema, käigukasti vea lõi ette (punane ! märk ja ümber hammasratas). Jätsin auto seisma enam käima ei läinud ainult plõksus. Andsin krokodillidega voolu siis sai käima auto siis sai vead ara kustutatud koheselt ja toimis. Sõitsin u5km ja viisin aku nüüd laadima aku oli täitsa surnud.

Ennem seda jama mingit aku tuld ega midagi põlema ei löönud.

Milles võib viga olla?
Autoks BMW 530d 160kw automaat 2004a e61

unicoil
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 450
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Postitus 02.12.2018 07:09 47

Soovitan alustada arvutitestist vaadata, kas on generaatoriga seoses vigu ja lisaks bsd signaali vead. Akule teha mahtuvuse ja koormuse kontroll kui on võimalik. Oluline on ka jälgida kui kaua aku laeb ja kas ka soojaks läheb korpus. Lisaks kindlasti kontrollida aku klemmid, et oleks korralikult kinni, jäme plusskaabel salongi poolt ja põhjaalt (oksüdeerumine ja sulamine). Mootori massikaabel, et ei oleks väga oksüdeerunud ja oleks korralikult kinni.

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 10676
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 02.12.2018 12:01 13

Generaator ei lae ju enam,.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT, citroen jumpy, audi allroadc5:) Kui midagi vaja siis 58344541

v-501
Huviline
 
Postitusi: 77
Liitunud: 10.09.2014 10:41 53

Postitus 02.12.2018 18:15 42

toivoku kirjutas:Generaator ei lae ju enam,.


Kui ainult geneka probleem, ei tohiks kohe niipalju erroreid ette loopida. Alguses peaks ainult punase akumärgi koos charging fault kirjaga ette viskama ja alles siis kui aku tühjaks saama hakkab, kõik teised errorid takka järgi. Vabalt võib ainult aku viga ka olla, mõni saab üsna päevapealt otsa.

mike1
Huviline
 
Postitusi: 491
Liitunud: 15.09.2003 14:04 12
Telefon: 56052094

Postitus 02.12.2018 19:06 37

Ainult aku viga töötava mootoriga ja laadiva generaatoriga ka antud kooslust põhjustama ei peaks - kui just tulemusena tugevat ülelaadimist ei teki. Veamälu kontroll ning eelpool loetletud ahelate kontroll annavad konkreetsema vastuse. Kui ise jagu ei saa, siis Tallinnas saan abi pakkuda.
56052094

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 10676
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 03.12.2018 10:17 44

v-501 kirjutas:
toivoku kirjutas:Generaator ei lae ju enam,.


Kui ainult geneka probleem, ei tohiks kohe niipalju erroreid ette loopida. Alguses peaks ainult punase akumärgi koos charging fault kirjaga ette viskama ja alles siis kui aku tühjaks saama hakkab, kõik teised errorid takka järgi. Vabalt võib ainult aku viga ka olla, mõni saab üsna päevapealt otsa.

ikka viskab need errorid ette kui elekter otsa saab sest asjad ju ei tööta enam, ja on olnud juhuseid kus ei viskagi akutuld põlema.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT, citroen jumpy, audi allroadc5:) Kui midagi vaja siis 58344541

Tauri_T
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 433
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Asukoht: Läänemaa

Postitus 03.12.2018 10:20 31

Enda e60 2.5i läks samamoodi genekas läbi, lõi kõik tuled põlema.

urks
Huviline
 
Postitusi: 230
Liitunud: 29.05.2009 20:06 38
Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Peamine sõiduk: BMW e61 530D

Postitus 03.12.2018 21:55 55

toivoku kirjutas:
v-501 kirjutas:
toivoku kirjutas:Generaator ei lae ju enam,.


Kui ainult geneka probleem, ei tohiks kohe niipalju erroreid ette loopida. Alguses peaks ainult punase akumärgi koos charging fault kirjaga ette viskama ja alles siis kui aku tühjaks saama hakkab, kõik teised errorid takka järgi. Vabalt võib ainult aku viga ka olla, mõni saab üsna päevapealt otsa.

ikka viskab need errorid ette kui elekter otsa saab sest asjad ju ei tööta enam, ja on olnud juhuseid kus ei viskagi akutuld põlema.

Minul olnudki see juhus,ei mingit aku tuld ega kirja. Esimesena kadus raadio, siis tagantjärgi hakkasid muud tulukesed põlema . Generaatori harjad olid imelühikeseks kulunud.

KK.
Huviline
 
Postitusi: 149
Liitunud: 23.07.2014 14:26 46
Peamine sõiduk: BMW

Postitus 04.12.2018 23:21 24

02.12.18 sai hommikuks aku täis laetud, ühendasin lahti BSD ja B+ Connection for IBS mis asuvad aku juures. Ennem lahti ühendamist oli veakood mingi Power managent peale lahti ühendamist kadus veakood ära. Hetkel on auto toiminud ja mingi jama pole juhtunud enam.
Genekas laeb umbes 13.9V kui tagasi ühendan need kaks asja siis umbes 14.8V

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2596
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 06.12.2018 09:05 09

Kui IBS’i lahti ühendad, siis loomulikult kaovad vead ära, sest kontrolli enam ei ole. Kontrolli lekkevoolud. Kui IBS tuvastab, et aku laetustase on väga madal, siis hakataksegi järk järgult tarbijaid tagant võtma. Ei ole vaja lihtsat asja keeruliseks teha.


Mine 5. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole