Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Kiokas
Huviline
 
Postitusi: 2
Liitunud: 04.12.2018 17:28 02
Peamine sõiduk: BMW 530d E39

Postitus 05.12.2018 22:12 08

Latirõhk madal ning seetõttu ei käivitu. Üks päev pill lihtsalt käima ei läinud, vahetanud latirõhuanduri ja proovinud ka teist nukaandurit. Samuti vahetatud etteandepump. Mida veel kontrollida enne kui kõrgsurvepumba kallale lähen?

mallikzaar
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 04.11.2013 17:44 16
Peamine sõiduk: BMW 525D E39

Postitus 05.12.2018 23:38 09

Pihustite tagasivoolud kontrolli üle, endal praegu sama jama. Hetkel väljas + kraadid siis pill käivitub, nii kui külma on siis ei ole latis õiget rõhku ja käima ei lähe.

Kiokas
Huviline
 
Postitusi: 2
Liitunud: 04.12.2018 17:28 02
Peamine sõiduk: BMW 530d E39

Postitus 06.12.2018 07:37 25

Kontrollisin neid ka. Need olid timmis

sohwer
Huviline
 
Postitusi: 176
Liitunud: 22.07.2008 20:52 37
Asukoht: Linnast väljas

Postitus 06.12.2018 07:58 13

Pihustite tagasi vool või pumba küljes olev regulaator.
99prossa ajast pihustite ülevool. Teoreetiliselt ei tohiks üle voolist midagi üle tulla.kui süüteo sisse paned või käivitada üritad.
2002 aasta e39 530d m57 manuaal 142kw
Minu poolt siia kirjapandu on autoriõigusega kaitstud.

mallikzaar
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 04.11.2013 17:44 16
Peamine sõiduk: BMW 525D E39

Postitus 06.12.2018 11:44 48

Sul ei lähe + kraadidega ka tööle hetkel?

Endal vahetasin KSP regulaatori ära, ei aidanud.

-myyr-
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2004
Liitunud: 02.09.2009 08:35 19
Peamine sõiduk: 335D E46
Telefon: 56846122

Postitus 06.12.2018 13:35 39

Äkki viskaks järgi vähemalt arvuti,et näeks veakoodid ära.

Proovi korraks kasvõi eetriga,kui läheb sellega, siis kütusesüsteemis kala,ei saa rõhku üles.
Kui siis ka ei lähe, siis näiteks vända andur vms.

Leia asjalik inimene kes oskaks sind suunata, mitte lambist asju vahetada.
Lollus ju

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1770
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Postitus 06.12.2018 19:15 09

Juhendid on tehase poolt olemas madala latirõhu põhjuse tuvastamiseks, esinduses ja võib-olla kuskil veel ka vajalikud tööriistad. Kokkuvõttes tuleb vist tõesti odavam esindusele diagnostika eest maksta kui huupi asju vahetada. Teoorias on diagnoosi panemine lihtne, lihtsalt vaja mõõta palju pump rõhku lööb, ilma et latt ja pihustid taga oleks. Kui lööb piisavalt, siis viga pihustites jne.. Lihtsalt pole millegagi mõõta.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!


Mine 5. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole