Mure 88a. e34 530i 145 kw-ga KORRAS LUKKU!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
53088
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 14.10.2006 15:48 08

Mure 88a. e34 530i 145 kw-ga KORRAS LUKKU!

Postitus Postitas 53088 »

Asi siis selline. Sõitsin umbes 5 päeva tagasi autoga maja ette. Maja juurde jõudes sai autol bensiin otsa. Auto siis seisis kuni tänaseni. vahepeal panin lolli peaga peale mingisuguse koonusfiltri. Tõin siis tanklast 10 liitrit bensu ja valasin sisse. panin auto tööle, ja läksin proovisõitu tegema. Mootor aga üle 4000 pöörde sisse ei võtnud ja kiiresti gaasi vajutades hakkas välja surema.Alguses arvasin, et koonus ei anna nii palju õhku peale, kui vaja oleks. panin originaalfiltri tagasi ja ikka on sama jama. Praeguseks olen proovinud voolikutest õhku völja lasta, vahetasin ära katkise pidurivõimu vms. vaakumvoolku(see mis sisselaskekollest pidurivõimu läheb) õhulugeja võtsin maha, tõin tuppa ja kuivatasin ära aga ei midagi. Auto läheb käima alles pika käiamise peale ja samamoodi kiirelt gaasi põhja vajutades hakkab välja surema. vahepeal summuti all paugub. sujuvalt gaasi allapoole vajutades läheb pöördesse küll.Ahjaa...selline asi on kah veits imelik. Lasin autol mingi minutikese käia, et ehk läheb paremaks. Siis kui välja suretasin, kuulsin mingit imelikku undamist. Mul on autos massilüliti, võtsin voolud välja, aga undamine läis ikka edasi. Läksin siis välja vaatama, et mis toimub- Sumpsist tuli sellist huilgavat häält ja kätt vastu toru pannes oli tunda õrna vibreerimist...see kestis õha vaibudes ca. minut aega.
Ja selline asi veel, et sealtsamast voolikust, mis kollest pidurivõimu läheb, tuli suitsu. kollektorist siis.
Äkki oskab keegi, kellel on taoline probleem olnud aidata.....
Viimati muutis 53088, 17.10.2006 14:22 19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure 88a. e34 530i 145 kw-ga

Postitus Postitas toivoku »

tegelikult proovi ära kuivatada jagaja kaane alune :)
53088
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 14.10.2006 15:48 08

Re: Mure 88a. e34 530i 145 kw-ga

Postitus Postitas 53088 »

toivoku kirjutas:tegelikult proovi ära kuivatada jagaja kaane alune :)
**** ****...kohe lähen proovin selle ka ära...kui korda saab olen õlle võlgu :D
53088
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 14.10.2006 15:48 08

Postitus Postitas 53088 »

aga kas seda ilma radika mahakiskumiseta ka võimalik teha on w?
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

mul oli m50 motoriga 2.0 sis 110kw et üks toru oli sisselaskekollektroi alt lahti tulnud, selline jämedam toru, too kinni ja asi korras.

sümptomid olid umbes samad, et käis niimoodi jne.
53088
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 14.10.2006 15:48 08

Postitus Postitas 53088 »

53088 kirjutas:aga kas seda ilma radika mahakiskumiseta ka võimalik teha on w?
tahaks teada, et kas saab täna korda veel aetud või mitte...
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

vaevalt,et se jagajakaas midagi mõjutab.ma pesen kapotialust julmalt voolikuga ja ei juhtu midagi,läheb alati käima(siiani vähemalt)mul põhimõtteliselt sama moto

arvan,et se kütus,mis sinna kallasid,on mingi totaalne solk.filter täis,sellepärast pöördesse ei lähegi.ja ei kujuta ette,mis järelpõlemine sul seal sumpsis toimub :shock: :)
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

aivo28 kirjutas:vaevalt,et se jagajakaas midagi mõjutab.ma pesen kapotialust julmalt voolikuga ja ei juhtu midagi,läheb alati käima(siiani vähemalt)mul põhimõtteliselt sama moto

arvan,et se kütus,mis sinna kallasid,on mingi totaalne solk.filter täis,sellepärast pöördesse ei lähegi.ja ei kujuta ette,mis järelpõlemine sul seal sumpsis toimub :shock: :)
hehe jagajakaaned kuluvad ka ja kui seal all peaks tilgakenegi niiskust olema( ei pea silmaga nägemagi) siis on auto töötamine häiritud, kunagi ammu opelil käisin igahommiku kell7 kuivatamas fööniga jagajakaant,et ema saaks tööle, minu arust peaks ikka saama jagajakaane kättenii,et ei võta radikat maha kuid noh pole selle mootoriga kogemust olnud ka.
truumu

Postitus Postitas truumu »

toivoku kirjutas: kunagi ammu opelil käisin igahommiku kell7 kuivatamas fööniga jagajakaant,et ema saaks tööle
Uut osta ei tulnud pähe? :D
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

truumu kirjutas:
toivoku kirjutas: kunagi ammu opelil käisin igahommiku kell7 kuivatamas fööniga jagajakaant,et ema saaks tööle
Uut osta ei tulnud pähe? :D
firma auto oli, firma oli suhtkoht kitsi ja noh ma siis olin ming i16 ja mul oli huvitav :D
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Kust need 7 kW juurde tulid :roll:?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

ok.ma äsja vahetasin kaant küll,aga ENNE oli kaas kaheks tükiks lausa :shock: üks pool püsis kahe kruviga ja teine pool ühe kruviga.toimetas ilusti sealjuures. BMW on kohati imeauto,kunagi tuttava 320 E30 käis ilma jagajakaane keskel oleva süepulgata.....ulme.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
truumu

Postitus Postitas truumu »

aivo28 kirjutas:BMW on kohati imeauto,kunagi tuttava 320 E30 käis ilma jagajakaane keskel oleva söepulgata.....ulme.
Seal pinge kuni 20 000 V, ulme on see, kui sädet ei teki :D
53088
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 14.10.2006 15:48 08

Postitus Postitas 53088 »

Sai nahu iseenesest korda. küünlad olid kuidagi kahlaselt lahti...need keerasin kinni. tänud.:D
Vasta