1. leht 1-st

e-34 520 kont+keemine

Postitatud: 22.10.2006 14:38 09
Postitas mel76
Sellinne mure siis.Sai endale antud isend soetatud.Kõik ilus kena kuni selle hetkeni kuni sai kont sisse lülitatud ja keeratud tempi regulaatorid maha et külma puhuma panna.Kõik toimis.Kont sai välja lülitatud sooja peale salongiõhk tagasi keeratud,ja sellest hetkest enam mootorit ei jahutanud.Temp kellas roomas punase peale ja ei muud kui tee äärde.Vedeliku tase ok.Sai siis aidatud asi ammutuntud abivahendi köie abil vajaminevasse punkti toimetatud ja esimene idee termostaadi taga.See välja mootor tööle ......ei midagi.Päästes vähe radika tagasivoolu ei tule sealt midagi.Teine idee nüüd veepump mida hakatakse lähipäevil maha võtma.Aga küsimuse mõte selles et ega juhuslikult kondi sisselülitamisel kont mingeid klappe niipidi ei saa seada et see mootori jahutuse vedeliku läbivoolu takistab????
Või siis tõesti lihtsalt samal hetkel kui puutusin kondi nuppu arvas veepump et tal on aeg pensionile minna?
Kuna varem pole bmw-d omanud siis teadmised sellest on sama suured kui koopainimesel televiisorist.Kasutades otsingut tundus küll et nende veepumbad ei ole kõige töökindlamad asjad.
Tänud ette vastajatele.
Vabandust ...lisaks siis veel et tegu m50b20 mootoriga

Postitatud: 22.10.2006 15:46 48
Postitas Ragnar
Kondi ventilaatori kaitse kontrolli üle kapoti alt.
Võib olla selline viga, et ventika reostaat on läbi ja siis vent käib aint kõige kiirema kiirusega. See võib põhjustada kaitse läbiminekut ja kui vent enam ei tööta siis on temp varsti punases.
Ise kogenud seda.

Postitatud: 22.10.2006 18:53 14
Postitas mel76
Nu kirjutas:Kondi ventilaatori kaitse kontrolli üle kapoti alt.
Võib olla selline viga, et ventika reostaat on läbi ja siis vent käib aint kõige kiirema kiirusega. See võib põhjustada kaitse läbiminekut ja kui vent enam ei tööta siis on temp varsti punases.
Ise kogenud seda.
Noh see kaitsmete ja releede pool sai nagu üle vaadatud paistis ok olevat ja ventika reostaat töötab nii nagu peab.

Postitatud: 22.10.2006 19:23 36
Postitas Veljo_V
mul analoogne asi aga viga oli hoopis ventikas enadas , nimelt olid laagrid kokku jooksnud (ventika omad)!
Teiseks võib kont olla täidetud külmal ajal ja R134a hakkab soojalt paisuma ja kondipumpa pooma.
Kolmandaks võib viga olla selles et radikas umbes, võta survepesur ja pese radikas läbi (enne stanged, neerud, ja lisa vent eest ära) Ettevaatust madala survega!