bmw 525tds e34
bmw 525tds e34
Probleem selles, et tuterdab algul ja suitseb hirmsasti. Kui hakkad söitma siis mingi aeg kaob suits ära. Samuti jahutusvedelik kaob märgatavalt. Kas keegi oskab aidata milles viga vöib olla?
MPeace
Räägi natukene lähemalt.
Mis värvis ee suits sealt tagant on?
Kas oled märganud mõnd leket jahutussüsteemis?
Kuidas temperatuuri hoiab?
Siis saab ehk arvamust avaldada milles viga peitub.
Mis värvis ee suits sealt tagant on?
Kas oled märganud mõnd leket jahutussüsteemis?
Kuidas temperatuuri hoiab?
Siis saab ehk arvamust avaldada milles viga peitub.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Suits on valge!Temperatuuri hoiab normaalsena keskmise juures ja vahel köigub keskmise ja vähema juures. auto alla vaadates on näha et kusgilt tilgub arvatavasti tosooliteet3 kirjutas:Räägi natukene lähemalt.
Mis värvis ee suits sealt tagant on?
Kas oled märganud mõnd leket jahutussüsteemis?
Kuidas temperatuuri hoiab?
Siis saab ehk arvamust avaldada milles viga peitub.
MPeace
lihtmenetlus suitsudest on:
1. must suits - puudulikult põlenud küte (must õhufilter, vale pumba reguleering, rikkis turbo)
2. Sinine suits - viide õli põlemisele silindrites
3. hall suits - toores (põlemata) küte väljalaske traktis (rikkis pihusti otsad, külma mootori puhul mittetöötavad eelsüüteküünlad, kulunud mootor, ka viide, et mingis silindris puudub kompressioon).
Siia juurde lisandub hulgaliselt muid segasümtomeid ja samuti tekitab halli vine jahutusvedeliku sattumine silindrisse külmal mootoril Need eelpool loetletud olid algaja autojuhi rusikareeglid.
1. must suits - puudulikult põlenud küte (must õhufilter, vale pumba reguleering, rikkis turbo)
2. Sinine suits - viide õli põlemisele silindrites
3. hall suits - toores (põlemata) küte väljalaske traktis (rikkis pihusti otsad, külma mootori puhul mittetöötavad eelsüüteküünlad, kulunud mootor, ka viide, et mingis silindris puudub kompressioon).
Siia juurde lisandub hulgaliselt muid segasümtomeid ja samuti tekitab halli vine jahutusvedeliku sattumine silindrisse külmal mootoril Need eelpool loetletud olid algaja autojuhi rusikareeglid.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kahjustada? Muideks, iga reguleeringut mis erineb tehase poolt määratust saab nimetada Vale Reguleering. Must suits otseselt muud kahju ei tee kui tahmab silindri ja väljalaske osa. Loomulikult annab pumbast diislitel "peale keerata" palju süda lustib. Väidan pikaajalistele kogemustele tuginedes, et mõõdukas suits pole veel hull aga täiega must tahm tekitab siiski vastupidise efekti - võimsus langeb ja küttekulu suureneb märgatavas mahus.
Mis puudutab mootori tööressurssi siis siin on vaid üks kriteerium - lihtsamalt öeldes veoautode keeles tonnkilomeeter/tunnis. Forseeritult võidab vaid ajas aga mitte mahus. Igaühe valida mida ta oma autolt tahab. Lihtne näide on, et ükski vormel ei sõida 300 000 km aga ometi on seal oma kaif!
Mis puudutab mootori tööressurssi siis siin on vaid üks kriteerium - lihtsamalt öeldes veoautode keeles tonnkilomeeter/tunnis. Forseeritult võidab vaid ajas aga mitte mahus. Igaühe valida mida ta oma autolt tahab. Lihtne näide on, et ükski vormel ei sõida 300 000 km aga ometi on seal oma kaif!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto