E34 kompuuter

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

E34 kompuuter

Postitus Postitas seppa »

Küsimus siis selline et e34 võeti aku korraks maha ja nüüd näitab maki kõrval kompu 4 p tähte ( PPPP ) , mida teha et asi jälle toimiks ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõigepealt pane kell õigeks, siis süüde sisse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Kui süüte sisse keeran siis kohe need 4 P ees ja ükski nupp ei tööta vaid ühe all tegi piiksu !!! Kuidas ma enne süüte keeramist kella õigeks saan ?( kui sinna ei tule voolu ).
Ennem oli kõik korras !!!
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Võta korra aku klemmid maha ja proovi uuest! Peaks ka ilma kella aja panemist see PPPP ära kaduma kui keerad süüte võtme teise positsioonile.
V8
Kasutaja avatar
nitraM
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2003 11:30 14
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas nitraM »

What to do if you get PPPP displayed on the OBC
I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.
I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

Jeff Wilcox
So here is what works most of the time.

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

nitraM kirjutas:What to do if you get PPPP displayed on the OBC
I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.
I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

Jeff Wilcox
So here is what works most of the time.

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.
:shock: Äkki keegi teeks keegi maakeeli mulle sellgeks :shock: :?:
Ei ole inglis keelega nii kursis kui vaja !!!
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Ega oska keeki öelda kas teistel sellist probleemi polegi või ....
Kas akuklemm maha ja siis peale , nagu poleks midagi olnudki ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Lühidalt siis, et vajuta code nuppu ja siis vajujta pastakaga(või mõne muu terava asjaga) reset avasse/nuppu kuni kompu end ära restardib ja siis pane kell ja kuupäev.
Vist tõlkisin õieti :roll:
V8
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

TÄNUD ETTE ÄRA !!! ;)
Aga ma saan proovida seda kunagi hiljem , sest auto remondis Jõgeval aga ise Rakveres !!!
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Keegi võiks lausa pildi teha, kus pagan see pastakaga torgatav auk on BC IV peal? Mina pole sellist täheldanud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Restardi auk,väga huvitav?
Teoorias käib asi ikka nii.Aku klemm on küljest olnud ja uuesti ühendatud.Süüte sissekeeramisel tuleb OBC-le algul tõesti PPPP ette,kuid paari sekundiga peaks tähed muutuma sellisteks kriipsudeks(----)Nüüd saab OBC-d seadistada...Minul vähemal käib see asi nii.Kui teisiti siis asi kellade plokis või kontaktides.
Loodan,et väga puusse ei pannud.
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

parbmw- kirjutas:Võta korra aku klemmid maha ja proovi uuest! Peaks ka ilma kella aja panemist see PPPP ära kaduma kui keerad süüte võtme teise positsioonile.
Seda minagi!
V8
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Käisin autot vaatamas ( enne teemat ) siis oli auto väljas , panin käima ---kohe PPPP eest !!! soendasin mõni min. ja siis garaasi ( ikka PPPP ees ). Suretasin välja ,seejärel uuesti käima ikka PPPP ees ?
Kas OBC on ühendatud kellade plokiga kui jah siis mul jamab ta juba algusest saati ----http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Äkki on need oma vahel seotud ?
Aku klemmi pole mina auto ostmis saati maha võtnud , nüüd sai alles esimest korda ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
-vr6-
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Re: E34 kompuuter

Postitus Postitas -vr6- »

minul siis selline küsimus et, minul piiksub obc IV kui süüte välja keeran, kas see on normaalne või mitte? ükspäev vahetasin makki ja nüüd hakkas teistsuguse häälega piiksuma? milles on asi? :D
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E34 kompuuter

Postitus Postitas ooDDoo »

Se PPPP tähendab et sul pole coding plug õige(autoga vastavuses) osad võtavad codingu spidoplokist ja osa coding plug-ist
seega kui sa näiteks võtad diisli kompu ja paned selle high kelladega spidokaga autole peaks kompu toimima senikaua kuni sa sellele reseti teed.
Kui su kompu distants vahepeal segast pani siis võib juhtuda,et sul on vale kompu peal.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
-vr6-
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Re: E34 kompuuter

Postitus Postitas -vr6- »

ei ei mul ei saa vale kompu olla kuna see on orginaal peal ja ppp-d pole ka ees. lihtsalt piikusb mingi 4 korda kui süüde välja keerata!
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
Vasta