Manuaalselt, et suurendada seda klapivahet Peab klapikambri kaane maha võtma ja mis, kust täpsemalt?ttsys kirjutas: ↑12.04.2022 22:45 20 Kui ISTA testid läbitud ja kogu see rida asju vahetatud siis VT ongi viimane, mida 200000 juures halvaks hinnata. VT mure koht on õlitus ja seal hinnatakse selle töö juures just õlitust, õlitustoru läheb ka mingil seerial vahetusse. VT on väga õli kvaliteeditundlik ning rikkis disa ning karterituulutus koosmõju mõjuvad võllile ja nookurile nagu raspel. Nookurid kuluvad rohkem kui võll ja seetõttu väga raske võlli pinnakatte järgi hinnata ja kontrollida. Mängu tulevad veel A või B nookurid ehk seal ei ole võimalik mitte midagi kindlat välja selgitada enne, kui uus võll koos nookuritega küljes.
Kontrollida on vaja kindlasti ka veel komperssioonid silindrites. Pikk jutt lühidalt, et levinud nähtus on veel see, et kui VT kulunud siis ühes, harva kahes-kolmes silindris on surve väiksem. Üldiselt sellisel juhul ei käi mootor tühikäigul hästi ja rahmeldab.
VT remondi ootel oleku jaoks on võimalik klapivahed manuaalselt suurendada mingi 0.8mm oli vist max, kui peast mäletan. See võtab reeglina tühikäigu selle tärina maha, aga kiirendus kohalt minnes hävib ning kütuse kulu kohalt startides kasvab märgatavalt. Seetõttu see ongi BMW poolt pakutud ajutine suunis kuni varuosad saabuvad.
Okey oletame, et vt on õhtal mis on variandid?
1 teha korda
2 teine mootor nn m57
3 maxxecu, estecu või vastav ecu peal ja teha tavaliseks vabalthingavaks kui paha idee see oleks ja kas yltse oleks teostatav sooviks ka , et nelikvedu jääb alles