E34 93 automaat viivitus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

E34 93 automaat viivitus

Postitus Postitas Kaspar316 »

Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?
Madis.
Klubiliige - admin
Postitusi: 4591
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Re: E34 93 automaat viivitus

Postitus Postitas Madis. »

Kaspar316 kirjutas:Kui pedaal põhja vajutada tekib vahel kiirendusel viivitus et nagu võtab tuurid üles mingi hetke pärast, millest siuke asi tekib?
võtab käigu alla ehk teeb kickdowni
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

miks see vajalik on? et madalama käigug saab siis pöörded kõrgemale lasta ja parema kiirenduse v?
Mis siis toimub kui gaasipedaaliga koos vajutatakse see nupp alla, mis pedaali taga on?
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

minuarust see selleks nii ethtud, et kui tahad 'rahulikult' põhjagaasiga kiirendada või vajutad korraks põhja, siis kiirendab hetkel sees oleva käiguga. Sujuva sõidu jaoks siis.
Kui aga hoiad kauem all siis vahetab käigu ära ja laseb ka pöörded tavalisest kõrgemale. Sellest tekib see mõtlemise efekt, kuigi see on nii taotluslikult tehtud.
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

ehk natuke aja pärast saad ise hiljem juba sõita nii kui tahad, kas kickdouniga või ilma.

läheb õppimiseks aega..
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

Igor525 kirjutas:ehk natuke aja pärast saad ise hiljem juba sõita nii kui tahad, kas kickdouniga või ilma.

läheb õppimiseks aega..
??
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

kickdown tuleb tööle kui sa mingi kiirusega gaasi pedaali vajutad.

kui see kiirus selgeks siis tead ise nagu automaatselt vajutad nii et auto liiguks nagu vaja.
boob
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 13.11.2006 18:22 15
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas boob »

Igor525 kirjutas:kickdown tuleb tööle kui sa mingi kiirusega gaasi pedaali vajutad.

kui see kiirus selgeks siis tead ise nagu automaatselt vajutad nii et auto liiguks nagu vaja.
Kas kickdown'i jaoks pole mitte nupp gaasipedaali all? 525TDS'il igatahes on... :roll:
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

nupp on pedaali all jah
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

ei uurinud eriti :)

kuid proovi aeglaselt mõhja pedaal lasta, kickdaun ei hakka tööle...
boob
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 13.11.2006 18:22 15
Telefon: 5013912
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas boob »

Igor525 kirjutas:ei uurinud eriti :)

kuid proovi aeglaselt mõhja pedaal lasta, kickdaun ei hakka tööle...
No ära aja, mees :lol:

Ükskõik, kuidas mina oma masinal gaasi vajutan, peale kickdowni nupu vajutamist gaasipedaaliga lüüakse käik alla.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

lähen proovima :D
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

tõesti... nupu vajatusega päris alati läheb... lihtsalt ei pandud ennem tähele :D


kuid nagu ma ennem ütlesin läheb kickdauni ka kuj lihtsalt kiiresti gaasile vajutada... mis mul tavalisetl on.. seda nuppuni mul tavaliselt gaasipedaal ei jõua...
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
Trax
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 30.10.2005 11:15 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Trax »

Endal vastupidine E39 (525TD)-ga. Ükskõik, kas mootor soe või külm, vajutad gaasipedaali põhja, mõtleb ca. 3-4-5sek. ja siis hakkab rapsima. Vahepeal töötab nii, nagu peab aga seda ka korraks. Peale mootori ja (vist ka aju) softi vahetust UM-s läks asi paremaks mingi ajani, mil hakkas uuesti jamama, kuigi nüüd veitsa parem. Õlid ja filtrid vahetatud. Misloom see kickdown on, ja kuidas see töötama peaks? Tegemist steptronic kastiga.
Patsu kah! :)
regaja1
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29.08.2005 21:40 10
Asukoht: Ah?ja!

Postitus Postitas regaja1 »

Kaspar316 kirjutas:see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
mind huvitab mis su peas toimub et nii lahedad küsimused tulevad
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Trax
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 30.10.2005 11:15 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Trax »

Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
Patsu kah! :)
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.
Trax
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 30.10.2005 11:15 41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Trax »

Kristjan_K kirjutas:
Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:Ah, ärge jutustage, kui te ei tea.
Järsem ja sügavam vajutus gaasiga = 1 käik alla
Pedaal põrandasse + nupp = 2 käiku alla (kickdown)
Viivitus tulebki käiguvahetusest, diislil on see eriti suur, kuna turbol ka veel lag.
Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.
Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.
Patsu kah! :)
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

njah, vanad autod, uued reageerivad kohe
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Kaspar316 kirjutas:see on nagu jah mõeldud äkkkiirenduseks a mind huvitab, mis siis mootris ja käigukastis toimub see hetk
Kui manuaaliga sõitnud oled siis tead et viienda käiguga mööda ei kiirenda nii efektiivselt kui kolmandaga. Nõnda teeb ka automaatkasti sinu eest.
Sealjuures ka mootoril lastakse pöörded kõrgemale, kuna kõrgematel pööretel on bensiinimootoril rohkem momenti.
Trax kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
Trax kirjutas:Okei, saan pointile pihta, aga miks on nii, et vahepeal reageerib masin kohe, teisel hetkel jälle jokutab, kuigi liiklussituatsioonid on sarnased?
"Löögi" teravus? Erinevad kiirused? Vb ei "löö" pedaali piisavalt sügavale? Automaadiga sõitmine nõuab harjutamist, lõpuks sõidad nagu manuaaliga.
Automaadiga küllalt sõitnud juba. Situatsioon: foori tagant startimine.
Pedaal põhja, vahepeal jääb mõtlema nii 3-4-5sek ja siis rapsib, teine hetk jälle reageerib kohe, ning tunda on kohe see "tõmps". Keegi miskit tarka pole osanud öelda.
Vahepeal jääb jälle sõites nt 50km/h kinni. vajutad gaasi - midagi, lased lahti - midagi. Mõtleb natuke, ja siis hakkab reageerima. Müstika.
Müstikat ei tohiks siin nüüd küll olla. Siin võib rohkem tegu olla probleemse kastiga.

Automaat vahetab tavaolukorras käiku kusil 2200 pöörde juures. Järsemate vajutuste korral - kõrgemalt. Et siis oleneb hetkelistest pööretest, kas ta nüüd reageerib kohe või mitte.
Sõidad vaba hooga 80ga - ökonomaiser näitab 0L/100km. Veered kuni ~60ni siis peaks veel neljas käik sees olema. Juhul kui nüüd vajutad gaasi, siis selle käiguga ei ole kohe nii erksat minekut oodata - hakkab enne käikudega toimetama.
Kui sõidad pideva veoga 50ga ja vajutad järsult gaasi siis on võimalik et on sees veel kolmas käik, selle juures on minek palju parem ja olenevalt kuidas gaasi vajutad - võibolla pole käiguvahetus antud olukorras kasti arust isegi vajalik.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Vasta