1. leht 1-st

K:E34

Postitatud: 29.11.2006 22:05 14
Postitas WRL
141 kw mootori automaat kasti asemele manuaal? mida vaja manuaal kast gardaan, hooratas sidur? Miks maksab kast, sidur ja hooratas.

Ette tänades

Postitatud: 29.11.2006 23:04 24
Postitas hotwing
Ma ei ole kunagi aru saanud, et mis huvi on selliseid ümberehitusi ette võtta? Säästa oma närve kõigist etteaimatavatest ja -aimamatutest probleemidest mis selle käigus ette võivad tulla ja osta käsikastiga auto endale kui seda tahad. Seal on piisavalt palju juppe, mis manuaalil on erinevad, et see vahetus tülikas tuleks.

Postitatud: 29.11.2006 23:16 45
Postitas WRL
Sorri unustasin mainida, et automaat kast tuksis ja see tunduvalt kallim.

Postitatud: 30.11.2006 00:28 47
Postitas nemps
sai just omal sama asi tehtud, vaja läks hooratast, siduriketast, korvi, laagrit, kasti, kardaani, siduri ja piduri pedaale, siduri pedaali külge käivat silindrit, voolikut pidurivedeliku paagini, piduri toru silindrist siduri hüdrotõukurini ja hüdrotõukurit. laod jupid ringi ühendad käiguvalitsa lülitis vist esimese ja kolmanda klemmi ja auto sõidab. Igaks juhuks vahetasin ma ära ka mootoriaju aga kas see vajalik on ma ei tea. Et veateatest lahti saada tuli check moodulisse minev mingi kontrolljuhe veel massi lasta ja cruise controli käima saamiseks tuleb lisada siduri lüliti. jupid sain lammutusest 3000EEKiga ahjaa veel oli vaja kasti tagumist tala ja ka esimene on natuke teine kuid selle andis ringi teha, käiguhoovastikku, manuaalvariandi platet keskonsooli, kanginuppu ja nahka ning tagurpidikäigu lüliti juhet, kere küljest käiguhoovastiku tagumist kinnitust, (mul oli tegemist siis 92a 525i ga ja 5 käigulise automaatkastiga) head meisterdamist.