1. leht 1-st

E39 525TDS 96a 105kw suri sõidu ajal välja ja enam ei käivit

Postitatud: 12.02.2007 11:46 29
Postitas ml110
Sõitsin eile 500km kõik oli nagu ok(va mingi kahin/madal sirin mis tekkis vahelduva eduga kuhugi tahaossa sõidu ajal_eriti linnasõidus kus kiirus oli seal alla 70km/h - mingi uus mure)
Nii siis täna läks ilusti käima.
Ei olnd eile ka mingit jõnksutamist.
Sain siis 5km sõita täna hommikul ja täitsa hoiatamata suri auto välja.
Auto oli soe juba a enam käima ei läinud(startre ajas ilusti ja kiirelt ringi).
Absoluutselt ei luband.
Õhu ja küttefilter vahetatud 3000km tagasi.

Kellelgi kogemusi?
Aidake!

Postitatud: 12.02.2007 12:00 23
Postitas R6
mul e34ga suht sarnane jama, sureb ka välja ja tõmmates läheb käima ja siis käib ilusti, kuni järgmise välja suremiseni

Postitatud: 12.02.2007 12:10 41
Postitas Veljo_V
Eks ikka etteande pump andis otsad, e34-le maksis see mingi 1200 eeku vist!

Tuleks mõõta ära surve, vüi veel lihtsam,võta filtrisse tulev toru lahti ja pane süüde sisse ,peaks küte hakkama tulema kui ei siis ongi pump otsas!

Postitatud: 12.02.2007 12:16 13
Postitas ml110
Veljo_V kirjutas:Eks ikka etteande pump andis otsad, e34-le maksis see mingi 1200 eeku vist!

Tuleks mõõta ära surve, vüi veel lihtsam,võta filtrisse tulev toru lahti ja pane süüde sisse ,peaks küte hakkama tulema kui ei siis ongi pump otsas!
sa mõtled ikka seda filtrit mis kapoti all on? On tal neid veel kuskil? Paagis?

Minu loogika ütleb et filtrisse ikka imetakse küte ja pump on peale filtrit?
Kuidas ma saan sealt siis vaadata kas sinna kütust tuleb?
Paranda kui eksin.

Postitatud: 12.02.2007 12:27 59
Postitas Veljo_V
Diislil on paagis kütte etteandepump mis pumpap küttet ette kõrgsurvepumbale! Rohkem filtreid ei tohiks olla!

Postitatud: 12.02.2007 12:30 18
Postitas Veljo_V
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!

Postitatud: 12.02.2007 12:54 36
Postitas ml110
Veljo_V kirjutas:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
Tänmae infi eest!

Kui taas autoni jõuan kisun filtrisse tuleva vooliku lahti.

Kas on ka võimalus, et etteandepump ta ennne suremist häält teeb??

kuna linnasõidus kiirendamisel oli tagant midagi kuulda eile(kahinat). Samas võib see tagasillast tulla.

Postitatud: 12.02.2007 16:50 50
Postitas ml110
ml110 kirjutas:
Veljo_V kirjutas:http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=16&fg=15

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15

Viimasel lingil on näha et paagist tulev küte surutakse läbi filtri ja siis kõrgsurvepumpa!
Tänmae infi eest!

Kui taas autoni jõuan kisun filtrisse tuleva vooliku lahti.

Kas on ka võimalus, et etteandepump ta ennne suremist häält teeb??

kuna linnasõidus kiirendamisel oli tagant midagi kuulda eile(kahinat). Samas võib see tagasillast tulla.

Tirisin siis voolikud lahti ja käivitama. Ja ei midagi. Ei kippu ega kõppu.
Siin siis kaks varianti kas torustik kinni v etteandepump? Õigus?
Kui soojas kohas ei lähe siis on pump küpse?

Parandage kui olen valed järeldused teinud!

Postitatud: 12.02.2007 17:07 09
Postitas Veljo_V
Vaevalt sul on torustik kinni arvatavasti ikka etteandepump!

Postitatud: 12.02.2007 17:47 40
Postitas ml110
Veljo_V kirjutas:Vaevalt sul on torustik kinni arvatavasti ikka etteandepump!
Veel üks varant. Kus asuvad küttesüsteemi kaitsmed? Pagasis v kindalaekas?

Nii kust soovitate jubinat muretseda romulast/poest - A,B?
Kellelgi on ehk mõned hinnadki meeles?

Postitatud: 12.02.2007 18:31 50
Postitas matsa
Veljo_V kirjutas:Eks ikka etteande pump andis otsad, e34-le maksis see mingi 1200 eeku vist!
Kuskohast seda pumpa saab sellise hinnaga ?

Postitatud: 12.02.2007 19:29 57
Postitas ArgoE
aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja

Postitatud: 12.02.2007 20:02 42
Postitas Vector
Mul ka selline teema, et kui paagis on vähem kui 30l siis tahab käiamist pikemalt. Seega sain ilmselt ka enda probleemile antud teemast lahenduse. Küll aga sooviks minagi teada kus asub pumba kaitse ning relee, vaataks need igaks juhuks ennem pumba vahetust üle.

Postitatud: 12.02.2007 20:05 57
Postitas Veljo_V
Vector kirjutas:Mul ka selline teema, et kui paagis on vähem kui 30l siis tahab käiamist pikemalt. Seega sain ilmselt ka enda probleemile antud teemast lahenduse. Küll aga sooviks minagi teada kus asub pumba kaitse ning relee, vaataks need igaks juhuks ennem pumba vahetust üle.
Kui sul on juba selline jama et kui 30 l ja võhem siis tahab pikemat käiamist siis ei anna kaitsme ja relee kontrollimine enam midagi.

1200 eeku oli Aaves see etteande pump ja sellel olid BMW kirjad pealt maha viilitud! :shock: Nii et tundub nagu oleks orig. osa olnud!

Postitatud: 12.02.2007 20:29 25
Postitas vanaisa
Küsin juurde, et kas oled kasutanud mingit vett siduvat vahendit kütte hulgas. Mul kogemusi kus kütet imev torustik all jäätanud. Samuti võtab peenpuhastusfilter jää ja vaha kihi peale kui sitta kütet kasutada. Soovitan katsetada! Üks tähelepanek veel: külmade ja muutlike ilmadega tasub paak pidevalt kütet max täis hoida. See välistab härmatise tekke paagisiseselt, mis üks põhjuseks vee tekkeks paagis.

Postitatud: 12.02.2007 20:40 08
Postitas ml110
ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.

Postitatud: 12.02.2007 21:29 47
Postitas Vector
ml110 kirjutas:
ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.
Minul vähemalt asi nii toimib.

Postitatud: 13.02.2007 21:39 31
Postitas ml110
ml110 kirjutas:
ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.
Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.

Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.

Postitatud: 13.02.2007 21:47 57
Postitas Veljo_V
ml110 kirjutas:
ml110 kirjutas:
ArgoE kirjutas:aavest sai viimati ja kui tangid paagi täis siis käivitub ka aga kui kytte tase langeb alla poole paagi siis sureb välja
Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.
Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.

Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.
Ikkagi on sul ju etteandepump kutu, kuna nüüd jookseb küte ise peale ju pole vaja pumba abi, kui kütet vähemaks jääb siis sureb uuesti välja!

Postitatud: 14.02.2007 13:16 37
Postitas ml110
Veljo_V kirjutas:
ml110 kirjutas:
ml110 kirjutas: Võin siis siit järeldada, et kui paaki 40liitrit sisse lasen saan auto ilma eelpumba vahetuseta käima? Kui muidugi torustik külmund pole.
Nii nii, sain siis 30l paaki valatud ja läks, OH IMET, tõmmates käima. Käivitasin ka a paljult starteriga ei läinud. :S Eks näis mis hommikul saab.

Kas tõesti pole siis loogilist seletust juhtumile? - külmumine ja elektriprobleemi(kaitse,relee) siin ju olla ei saanud kuna väljas ikka miinus 10 ja enamgi ning elektriga pole ka vahepeal midagi ette võtnud.
Ikkagi on sul ju etteandepump kutu, kuna nüüd jookseb küte ise peale ju pole vaja pumba abi, kui kütet vähemaks jääb siis sureb uuesti välja!
No seda järeldust oma ajudega ma teha ei suutnud kuna ei tunne seda ehitust ja ei tea mille abi kuna vaja läheb..:)

Kust ma sellele ligi saan pagasist v kuskilt mujalt?

Postitatud: 14.02.2007 13:27 37
Postitas Veljo_V
Pagasiist tõsta riie ülesse ja seal all on luuk,keera see luuk lahti ja seal all on torud üks neist on pealevoolu toru,võta ots laht ja kui süüte sisse paned (mõngitale autodel pead starterit andma), siis sealt peab tulema ikka survega kütet,kui ainult jookseb siis.....

Postitatud: 23.02.2007 16:41 27
Postitas ml110
Veljo_V kirjutas:Pagasiist tõsta riie ülesse ja seal all on luuk,keera see luuk lahti ja seal all on torud üks neist on pealevoolu toru,võta ots laht ja kui süüte sisse paned (mõngitale autodel pead starterit andma), siis sealt peab tulema ikka survega kütet,kui ainult jookseb siis.....
kusjuures e39-l ei ole pagasis midagi. Aga mingid luugid(2 tk - ringikujulised väiksed) leidsin tagaistme alt. Üks asub paremal teine vasakul pool. Kumb nüüd kumb on ja kummalpool pump on? Kakuks ise lahti kuid kaane all avaneb mulle järgmine kaan mida maha ei mõista võtta. Ei hakkand "kangi" ka taha ajama.

Postitatud: 23.02.2007 21:32 51
Postitas pedalos
Vasakpoolse luugi all on kütusetaseme andur, parempoolse luugi all on kütusetaseme andur ning paagisisene pump. Kui sa oled tolmu nende luukide pealt eemaldanud, siis leiad sealt pisikesed junnid (aasad), kaas töötab tavalise keerme põhimõttel- päripäeva kinni, vastupäeva lahti. Ja kui ma õieti mäletan, ei olnud seal veerand pööretki vaja teha. Kui sa regulaarselt ei ole neid katteid lahti võtnud, siis võivad nad omajagu kõvasti kinni olla. Kasuta rohkem pead ja vähem jõudu ning meelita luuk lahti- koputus ringi ühelt poolt ja koputus ringi teiselt poolt.

Postitatud: 23.02.2007 22:33 54
Postitas ml110
pedalos kirjutas:Vasakpoolse luugi all on kütusetaseme andur, parempoolse luugi all on kütusetaseme andur ning paagisisene pump. Kui sa oled tolmu nende luukide pealt eemaldanud, siis leiad sealt pisikesed junnid (aasad), kaas töötab tavalise keerme põhimõttel- päripäeva kinni, vastupäeva lahti. Ja kui ma õieti mäletan, ei olnud seal veerand pööretki vaja teha. Kui sa regulaarselt ei ole neid katteid lahti võtnud, siis võivad nad omajagu kõvasti kinni olla. Kasuta rohkem pead ja vähem jõudu ning meelita luuk lahti- koputus ringi ühelt poolt ja koputus ringi teiselt poolt.
tänan!!
Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??

Postitatud: 23.02.2007 23:45 01
Postitas pedalos
Alusta siis sellest viimasest ehk siis sellest, et võta pump siiski välja. Kui sa oled selle masina järjekordne omanik, siis võid sa üllatuda, milliseid molluskeid sa pumba sõelalt leida võid.

Postitatud: 24.02.2007 02:50 12
Postitas joffe
[/quote]

tänan!!
Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??[/quote]

Kus sa neid operatsioone tegid, ehk sulas sul seal mõni plönn eest ära! Ei taha küll naiivsena näida, aga tšem tšort ne šutit ! :lol:

Postitatud: 24.02.2007 12:38 43
Postitas AARE540
ml110 kirjutas:Kuid kuulasin seda parempoolset luugialust ja seal on tõsine surin süüte sissekeeramisel kosta. Tundub siiski, et pump lööb. Võtsin ka filtri juurest pealevoolu lahti ja süüte sissekeeramisel hakkas kütus voolama(mitte jõuliselt kid täitsa voolas). Kui masin mul esimest korda seisma jäi EI TULNUD pealevoolu - samast kohast kontrollisin. Miks ta siis ikka nii halvasti käima läks mul täna hommiku -18C.?? Ja miks pealevool nüüd jälle olemas on?? Näpunäiteid??
Küte paks äkki? Kui pumbad- värgid toimivad, siis esiemse asjana kargab see pähe...

Postitatud: 24.02.2007 22:03 30
Postitas ml110
tea jahh..
täna oli hommikul -18c ja kargas jälle käima ilma pika käiamiseta.
A sõelad puhastan siis ära kui selle "kupli" maha saan.

tänan!!

Postitatud: 24.02.2007 22:15 08
Postitas Meelis
Kunagi diiselPassatiga oli probleem, et ei läinud käima enam. Võisin kasvõi aku tühjaks kedrata, aga ei lubanud.
Tõmmates läks käima. Sai siis juba mingeid mootorijuppide hindu uurima hakatud. Pärast selgus, et süütelukk oli hoopis haige. Peale vahetust kõik toimis korralikult.

Kas just teemasse, aga lihtsalt mõnikord võib olla viga hoopis seal kust otsida ei oska. Võib-olla mõnele abiks.

Postitatud: 05.03.2007 22:15 44
Postitas ml110
Olen küll suurelt luband, et kisun selle etteandepumba kord maha kuid pole selleni veel jõudnud :(
Mure nüüd järgmine:
Kütusepaak ei taha enam kütet vastu võtta! 15l oli see hakkasin hooga juurde tankima lõi kohe kütuse tagasi. Nii ma siis töristasin vaikselt 10-15min endal paaki täis - lasid kurguni ja siis vaikselt vajus alla jne.
Mida puhastada? Ülevoolutorustikku? KUIDAS?