pihustite tuli armatuuris E34 524Td
pihustite tuli armatuuris E34 524Td
mida tähendab kui pihustite tuli jääb armaturis põlema isegi peale käivitamist. vagem kustus veits peale eelsüüte küünalde tule kustumist ära kuid nüüd jääb koguaeg põlema seni kuni süüte välja keeran.
milles võib probleem olla kas selles et pihustitega mingi jama või et ei saa kütet peale. kütte filter just vahetatud ka.
milles võib probleem olla kas selles et pihustitega mingi jama või et ei saa kütet peale. kütte filter just vahetatud ka.
Re: pihustite tuli armatuuris E34 524Td
marx0 kirjutas:mida tähendab kui pihustite tuli jääb armaturis põlema isegi peale käivitamist. vagem kustus veits peale eelsüüte küünalde tule kustumist ära kuid nüüd jääb koguaeg põlema seni kuni süüte välja keeran.
milles võib probleem olla kas selles et pihustitega mingi jama või et ei saa kütet peale. kütte filter just vahetatud ka.
Kui juhe terve ,see mis pihustist tuleb ja ilusti pistikus, siis arvatavasti pihusti nahkas,kui see tuli läheb põlema siis peaksid ka pöörded tõusma ja minek ära kadumavõi tossama hakkama!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: pihustite tuli armatuuris E34 524Td
kusjuruesminul oli lithsalt lyhis nende kahevahel.Veljo_V kirjutas:marx0 kirjutas:mida tähendab kui pihustite tuli jääb armaturis põlema isegi peale käivitamist. vagem kustus veits peale eelsüüte küünalde tule kustumist ära kuid nüüd jääb koguaeg põlema seni kuni süüte välja keeran.
milles võib probleem olla kas selles et pihustitega mingi jama või et ei saa kütet peale. kütte filter just vahetatud ka.
Kui juhe terve ,see mis pihustist tuleb ja ilusti pistikus, siis arvatavasti pihusti nahkas,kui see tuli läheb põlema siis peaksid ka pöörded tõusma ja minek ära kadumavõi tossama hakkama!
jah eelsojjendusküülnad on korras.
varem oli originnal kütusefilter ja seal ka mingid juhtmed olid kuid nüüd pain uue ja seal neid juhtmeid pole kas to võib ka mõjutada kuigi enne filtri vahetamist jäi pihustite tuli juba põlema.
pöörded tõusevad ilusti kuigi minek on autol jah kuidagi veits kahtlasemaks muutunud.
varem oli originnal kütusefilter ja seal ka mingid juhtmed olid kuid nüüd pain uue ja seal neid juhtmeid pole kas to võib ka mõjutada kuigi enne filtri vahetamist jäi pihustite tuli juba põlema.
pöörded tõusevad ilusti kuigi minek on autol jah kuidagi veits kahtlasemaks muutunud.
Miks sa's kohe ei öelnud? See on veetaseme andur ja nüüd on DDE-l häda käes!marx0 kirjutas:varem oli originnal kütusefilter ja seal ka mingid juhtmed olid kuid nüüd pain uue ja seal neid juhtmeid pole kas to võib ka mõjutada kuigi enne filtri vahetamist jäi pihustite tuli juba põlema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
marx0 kirjutas:jah eelsojjendusküülnad on korras.
varem oli originnal kütusefilter ja seal ka mingid juhtmed olid kuid nüüd pain uue ja seal neid juhtmeid pole kas to võib ka mõjutada kuigi enne filtri vahetamist jäi pihustite tuli juba põlema.
pöörded tõusevad ilusti kuigi minek on autol jah kuidagi veits kahtlasemaks muutunud.
Minul kui ostsin auto, puudus üldes originaal filter- juhtmed rippusid maas, ilma nendeta töötas normaalselt. kui nüüd ostsin kogu filtrisüsteemi siis peale juhtmete kokkuühendust ma mingit vahet ei tundnud...