k: M5 kiirendus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

k: M5 kiirendus

Postitus Postitas valuvelg »

mul selline küsimus kas e34 m5 peabki altpoolt umiaselt kiirendama?
kiirendus umbes nagu 2,5 mootoril :? pöördesse läheb siis liigub, 3,5 läheb altpoolt paremini, tegemist selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3d61
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

ma ei tea kuidas M5-ga lood on aga tavliselt bemm liigubki siis just kui pöördeid saab ju
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

nu 3,5 liigub siis alt paremini vä :) imelik autol ju 3,6 mootor peaks igal pöördel rohkem jõudu olema :?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

põhimõtteliselt peaks jah rohkem jõudu olema
endal on 3,5 kuid pole m5-ga sõitnud ning ei oska võrrelda kahjuks :)
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

võibolla on tal hoorattad niipalju kergemad et ainult pöörde peal käib?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Kas muud näitajad on korras Co ja nii edasi!
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

M5 peab altpoolt vähemalt samahästi kiirendama kui tavaline 3,5, sest väändemomendi kõverik on suhteliselt sarnane, lihtsalt M5 kiirendus kestab kauem (7500 rpm)

Kui liigub sitemini, siis midagi mootoril viga.
Muuseas Vanosega 525 võib altpoolt siiski isegi törtsu paremini kiirendada.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

See kiirenduse tunne oleneb natuke ka sellest, missugune on veermik ja kogu ülejäänud auto sinu ümber.
Suurema mootoritega autodel on tavaliselt ka veermik sportlikum(vedrustus jäigem näiteks), seda istmesse tõmbamise tunnet on vb isegi vähem.
Tunde järgi on väga raske kiirendust hinnata.
Mõttekam oleks vaadata juba valmis rehkendatud suuruseid (kellad) ja vahemaid, täpsemalt, mis ajaga need läbitakse.
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

mis käigul sa seda tõmmet proovisid?

1-2 käiguga peaks küll madalalt normaalselt hästi rebima, 3-ndaga vaja pöördeid vähemalt 3000rpm, et normaalselt vedama hakkaks.

Aga üldiselt jah, E34 M5 3,6L on pöörete pill ja madalatel pööretel käitub sarnaselt nagu 535i, võrdle kasvõi väändemomendi kõverikke.

E39 M5 on aga juba teisest puust, sellel 5L mootor ja madalamale toodud pöördemomendiga saad nautida madalatel pööretel sõitmist.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

Tegemis on suhteliselt normaalse n2htusega selle mootori puhul. Tingitud on see sisselaske kollektoris asuvast resonantsi klapist, mille asendit muudetakse 4250 p66rde pealt, sellest tulenevalt tekib kerge ON/OFF lylitamise tunne. Mootor v6ib tunduda madalas p66rdes veidi uimane, aga alates sellest kui klapi asend muutud, peaks kuni p66rete piirajani korralik t6mme olema ikka. Seda kas klapp t66tab, saad n2ha siis kui mootorit k2ivitada ja samal ajal mootori poolt sisselaske kollektori alla piilud, peaks n2ha olema yhe hoova liikumist.(see klapp teeb igal k2ivitamisel enesekontrolli)
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

praegu vaatasin, et TanelE34-ja avatari pealt on ka see klapp kenasti n2ha isegi :D
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

suurem pilt siis siin

Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

No nüüd on klapp nagu peo peal.

Sul v6ibki viga selle klapi mittet66tamises olla.....sest selle klapi p6hiliseks ylsandeks peakski olema p66rdemomendi silumine 3000..4000 p66rde vahel.
Kontrolli see j2rgi. Ja kui klapp t66tab, siis lepi sellega, et see on selle mootori v2ike rip2ra.
Viimati muutis Ardo S, 25.03.2007 21:47 12, muudetud 1 kord kokku.
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

kas see klapp töötab vaakumiga vä? autot ostma läksime siis oli see vaakum voolik katki , tegin vähe lühemaks ja panin tagasi kuid kumm juba surnud, ilmselt peab kõik kummi asjad ära vahetama. aga siis selge :D Lukku!
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

Jah..vaakumiga t66tab !
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

tänud teile!
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
kristo78
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 16.03.2007 20:50 08

Postitus Postitas kristo78 »

kas see klapp on ainult M5-el?
mul on mašaasi istmed 525i
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

Minu teada küll....see klapp peaks aint S38 mootoril olema( alates sellest kui seda e34 peale hakati panema). Uuematel mootoritel tegeleb j6uk6vera silumisega VANOS.
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M42, M43 ja M44 on ka sarnane asi kasutusel, seal ristis BMW selle DISA-ks
(Differenzierte Sauganlage).
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... icleUrlEnd
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Madalatel pööretel on hea pöördemomendi jaoks vaja pikemat sisselasketrakti, kõrgetel pööretel jällegi lühikest. See klapp muudabki trakti pikkust "lühistades" ühe looga sisselaskes.

M42-l seda klappi ei ole, see läks täiustusena M44-le.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

nii.. mul ikka on tunne et vähemalt 50 kw on kadunud, kus on kõige täpsem dünostend?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
ei
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

patrik kirjutas:
valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
ei
kas auto käis sinujuures?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta