1. leht 1-st

k: M5 kiirendus

Postitatud: 25.03.2007 13:34 52
Postitas valuvelg
mul selline küsimus kas e34 m5 peabki altpoolt umiaselt kiirendama?
kiirendus umbes nagu 2,5 mootoril :? pöördesse läheb siis liigub, 3,5 läheb altpoolt paremini, tegemist selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3d61

Postitatud: 25.03.2007 13:54 17
Postitas MuiduMees
ma ei tea kuidas M5-ga lood on aga tavliselt bemm liigubki siis just kui pöördeid saab ju

Postitatud: 25.03.2007 13:56 21
Postitas valuvelg
nu 3,5 liigub siis alt paremini vä :) imelik autol ju 3,6 mootor peaks igal pöördel rohkem jõudu olema :?

Postitatud: 25.03.2007 14:00 28
Postitas MuiduMees
põhimõtteliselt peaks jah rohkem jõudu olema
endal on 3,5 kuid pole m5-ga sõitnud ning ei oska võrrelda kahjuks :)

Postitatud: 25.03.2007 14:04 18
Postitas valuvelg
võibolla on tal hoorattad niipalju kergemad et ainult pöörde peal käib?

Postitatud: 25.03.2007 14:08 46
Postitas Veljo_V
Kas muud näitajad on korras Co ja nii edasi!

Postitatud: 25.03.2007 15:57 14
Postitas TanelE34
M5 peab altpoolt vähemalt samahästi kiirendama kui tavaline 3,5, sest väändemomendi kõverik on suhteliselt sarnane, lihtsalt M5 kiirendus kestab kauem (7500 rpm)

Kui liigub sitemini, siis midagi mootoril viga.
Muuseas Vanosega 525 võib altpoolt siiski isegi törtsu paremini kiirendada.

Postitatud: 25.03.2007 16:34 45
Postitas Ingmar
See kiirenduse tunne oleneb natuke ka sellest, missugune on veermik ja kogu ülejäänud auto sinu ümber.
Suurema mootoritega autodel on tavaliselt ka veermik sportlikum(vedrustus jäigem näiteks), seda istmesse tõmbamise tunnet on vb isegi vähem.
Tunde järgi on väga raske kiirendust hinnata.
Mõttekam oleks vaadata juba valmis rehkendatud suuruseid (kellad) ja vahemaid, täpsemalt, mis ajaga need läbitakse.

Postitatud: 25.03.2007 20:18 03
Postitas valuvelg
autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?

Postitatud: 25.03.2007 20:32 38
Postitas TanelE34
mis käigul sa seda tõmmet proovisid?

1-2 käiguga peaks küll madalalt normaalselt hästi rebima, 3-ndaga vaja pöördeid vähemalt 3000rpm, et normaalselt vedama hakkaks.

Aga üldiselt jah, E34 M5 3,6L on pöörete pill ja madalatel pööretel käitub sarnaselt nagu 535i, võrdle kasvõi väändemomendi kõverikke.

E39 M5 on aga juba teisest puust, sellel 5L mootor ja madalamale toodud pöördemomendiga saad nautida madalatel pööretel sõitmist.

Postitatud: 25.03.2007 21:06 26
Postitas Ardo S
Tegemis on suhteliselt normaalse n2htusega selle mootori puhul. Tingitud on see sisselaske kollektoris asuvast resonantsi klapist, mille asendit muudetakse 4250 p66rde pealt, sellest tulenevalt tekib kerge ON/OFF lylitamise tunne. Mootor v6ib tunduda madalas p66rdes veidi uimane, aga alates sellest kui klapi asend muutud, peaks kuni p66rete piirajani korralik t6mme olema ikka. Seda kas klapp t66tab, saad n2ha siis kui mootorit k2ivitada ja samal ajal mootori poolt sisselaske kollektori alla piilud, peaks n2ha olema yhe hoova liikumist.(see klapp teeb igal k2ivitamisel enesekontrolli)

Postitatud: 25.03.2007 21:08 11
Postitas Ardo S
praegu vaatasin, et TanelE34-ja avatari pealt on ka see klapp kenasti n2ha isegi :D

Postitatud: 25.03.2007 21:21 44
Postitas TanelE34
suurem pilt siis siin

Pilt

Postitatud: 25.03.2007 21:28 50
Postitas Ardo S
No nüüd on klapp nagu peo peal.

Sul v6ibki viga selle klapi mittet66tamises olla.....sest selle klapi p6hiliseks ylsandeks peakski olema p66rdemomendi silumine 3000..4000 p66rde vahel.
Kontrolli see j2rgi. Ja kui klapp t66tab, siis lepi sellega, et see on selle mootori v2ike rip2ra.

Postitatud: 25.03.2007 21:38 54
Postitas valuvelg
kas see klapp töötab vaakumiga vä? autot ostma läksime siis oli see vaakum voolik katki , tegin vähe lühemaks ja panin tagasi kuid kumm juba surnud, ilmselt peab kõik kummi asjad ära vahetama. aga siis selge :D Lukku!

Postitatud: 25.03.2007 21:46 08
Postitas Ardo S
Jah..vaakumiga t66tab !

Postitatud: 25.03.2007 23:44 40
Postitas priitv8

Postitatud: 26.03.2007 00:02 50
Postitas valuvelg
tänud teile!

Postitatud: 26.03.2007 09:21 26
Postitas kristo78
kas see klapp on ainult M5-el?

Postitatud: 26.03.2007 09:29 22
Postitas Ardo S
Minu teada küll....see klapp peaks aint S38 mootoril olema( alates sellest kui seda e34 peale hakati panema). Uuematel mootoritel tegeleb j6uk6vera silumisega VANOS.

Postitatud: 26.03.2007 10:18 48
Postitas priitv8
M42, M43 ja M44 on ka sarnane asi kasutusel, seal ristis BMW selle DISA-ks
(Differenzierte Sauganlage).
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... icleUrlEnd

Postitatud: 26.03.2007 14:40 31
Postitas Svenp
Madalatel pööretel on hea pöördemomendi jaoks vaja pikemat sisselasketrakti, kõrgetel pööretel jällegi lühikest. See klapp muudabki trakti pikkust "lühistades" ühe looga sisselaskes.

M42-l seda klappi ei ole, see läks täiustusena M44-le.

Postitatud: 19.04.2007 20:56 24
Postitas valuvelg
nii.. mul ikka on tunne et vähemalt 50 kw on kadunud, kus on kõige täpsem dünostend?

Postitatud: 19.04.2007 22:17 02
Postitas Silwer

Postitatud: 19.04.2007 23:46 44
Postitas patrik
valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
ei

Postitatud: 21.04.2007 11:07 00
Postitas valuvelg
patrik kirjutas:
valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
ei
kas auto käis sinujuures?