tds ja hirmus tahm

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

tds ja hirmus tahm

Postitus Postitas Kalm »

et mu 525tds(92a.),hakkas üsna järsku tahmama,ja seda ikka päris korralikult,ja just järsku mootorit tuuri ajades,kui sujuvalt tuuri ajada,siis ei tahma,just see moment kui turbo tuleb,plahvatab musta tagant välja.(täna vahetasin hufiltri ära-ei aidanud,kütusepump on paigas,süüde 6ige,kyttekulu normis,t6mme on olemas),mis probleem siis olla v6ib?
525tds jõud
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

eks ikka pihustiotsad, mis muud
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

nimelt,kui need läbi on,mis siis nad teevad??kusevad sisse silindrisse? v6i miks ta sellise tahma lahti vtab?ja et just kui järsku tuuri andes?
Ja mis need kihva v6is keerata?halb kütus?
525tds jõud
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Kui kütte segu on rikas siis hakkab ka tossama!
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

süüde paigast ära?
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

Igor525 kirjutas:süüde paigast ära?
süüde oli paigas ju
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

need pihustiotsad võivad sul seal kõiksugu vägitükke teha. Mul endal 524 td-l olid nad ikka nii läbi, et kontrollides lasi mõni pihusti alguses lihtsalt kütust kuidagi läbi ehk siis kuses ja teised jälle pihustasid siis väiksematel või suurematel rõhkudel Ime, et mootor üldse töötas. a mul oli muidugi süüde ka varajane eks ta siis veel kuidagi elas selle najal.
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

Rain kirjutas:need pihustiotsad võivad sul seal kõiksugu vägitükke teha. Mul endal 524 td-l olid nad ikka nii läbi, et kontrollides lasi mõni pihusti alguses lihtsalt kütust kuidagi läbi ehk siis kuses ja teised jälle pihustasid siis väiksematel või suurematel rõhkudel Ime, et mootor üldse töötas. a mul oli muidugi süüde ka varajane eks ta siis veel kuidagi elas selle najal.
aga ometi,kas siis mootoril peaks veel jõudu olema?ja kohepeal käib ja nurrub ilusti.?,ma usun,et siis mootor hakkab puterdama?
525tds jõud
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

ma hakkasin mõtlema,äkki on turbo läbi?,sest järsku paaru andes mängib ju turbo väga olulist rolli,aga kuna turbo ei suuda suruda sellist õhukogust nagu peab,jääbki auto õhupuudusesse ja osa küttest ei põle ära?(tekib must tahm)võib öelda et segu on paigast ära,pump annab oma koguse peale,aga kuna õhku on vähe jääb mingi osa põlemata?
võib mu jutus iva sees olla??
mis turbol läbi võib olla kui ta piisavat rõhku ei tekita?turbiin,puksid,või midagi muud,või tuleb üldsegi uus turbo osta?
525tds jõud
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

kõigepealt kontrolli ikka kas see turbo puhub nii palju kui peab või mitte!
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kui kahtlustad turbot, siis mõõda jah rõhk kõigepealt ära, TDS-il peaks turbo välja puhuma 1.2 bar. Loodan, et see number on ikka õieti mällu jäänud :oops:
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

romm kirjutas:Kui kahtlustad turbot, siis mõõda jah rõhk kõigepealt ära, TDS-il peaks turbo välja puhuma 1.2 bar. Loodan, et see number on ikka õieti mällu jäänud :oops:
Kui turbo oleks õhtal siis ei oleks minekut, tahm taga ja õli kaoks!
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

aga kõige lihtsam variant turbo kontrolliks on ju kohapeal gaasi anda ja siis proovida õhutoru pigistada. Kui ikka mingi vastupanu toimub siis peaks ju turbo ikka lööma. Muidugi ei anna selline katse täit ülevaadet turbo seisundist.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

TDS'il Tehase poolt määratud rõhk 0,95-1,15 bar. Kui sinna vahemikku jääb siis peaks korras olema.

terv
erich
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Kalm »

Rain kirjutas:aga kõige lihtsam variant turbo kontrolliks on ju kohapeal gaasi anda ja siis proovida õhutoru pigistada. Kui ikka mingi vastupanu toimub siis peaks ju turbo ikka lööma. Muidugi ei anna selline katse täit ülevaadet turbo seisundist.
muidugi toimub vastupanu,aga käega katsudes ju ei saa öelda,et kas see on piisav:D
aga kui turbo ka ei ole(kui turbo mitte õigel töötamisel,eraldub sinist ja õli kaob),jäävad üle ainult pihustid.
525tds jõud
cmyk
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 20.12.2004 01:51 09
Asukoht: tartu

Postitus Postitas cmyk »

kui turbol seal sees miskit nässus, siis võib ta vabalt hakata kiirelt käivitudes õli silindritesse pumpama. see kui turbol puksid kulunud ei tähenda veel, et ta ei tööta üldse .... töötab ta seni, kuni puksid nii ära kuluvad, et rootor hakkab vastu korpust käima - siis on küll sellel turbol õhtu käes :D

kas peale õlipumpa ei peaks ka veel mingine reduktsiooniklapp olema ... kui see umbes võib ta sama teha :roll: .
Vasta