525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Heavy
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 08.09.2010 15:57 30
Asukoht: Haapsalu/Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Heavy »


Masin küll 318 tds, kuid mootor pmst sama..
Mul närvid otsas. Mis võib olla põhjuseks, et nii nagu videos pmst iga hommik käivitub? Tavaliselt isegi teise eelsüüte peale. Pihustid, hõre mootor, kütuse allavajumine veel midagi?
Ning peale käivitumist vahest jätab natuke vahele nagu põnts, kuid pöörded ei kõigu ning välja ei sure.


Äkki kellelgi sama olnud ning oskab öelda. :|
318tds->V70
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

Heavy kirjutas:
Masin küll 318 tds, kuid mootor pmst sama..
Mul närvid otsas. Mis võib olla põhjuseks, et nii nagu videos pmst iga hommik käivitub? Tavaliselt isegi teise eelsüüte peale. Pihustid, hõre mootor, kütuse allavajumine veel midagi?
Ning peale käivitumist vahest jätab natuke vahele nagu põnts, kuid pöörded ei kõigu ning välja ei sure.


Äkki kellelgi sama olnud ning oskab öelda. :|

minul on niimoodi käivitunud hilisest süütest.
siis on olnud õhk vahel, siis tegi samamoodi.
vb ka kütteannus liiga väike, siis tegi ka niimoodi.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas wtf »

Sulu kirjutas:Minul tekkis ka probleem eile. Autoks 96a E39 TDS. Kuna ta mul soojalt tahab pikemalt käiata(tavaliselt ta ikka peale natukest aega käiamist ikka läheb), siis eile poest tulles suri aku imelikul kombel lõpuks ära. No sai sõber kutsutud, et täkku anda, aga ei aidanud ka see. Süüte sisse keerad, siis lööb tuled-viled kõik nii tööle kuis peaks aga starterit andes on vaikus majas. Ei käi isegi mingit relee klõpsu. Sai veel aku kodus täis laetud aga sama teema ikka. Kas võib olla, et starter on kinni? Kuigi üritasin lihtsamat meetodit kasutades starterit vähe kopsida, aga ei midagi. Oleks akus asi, siis ta mõne tiiru ikka jõuaks vedada. Kummaline oli ka see, et käima tõmmates ka ei võtnud vedu( nüüd täis akuga enam pole proovinud). Õhtul peaks proovima otse starteri peale voolu anda, siis saaks aimu, kas viga starteris. On kellelgi analoogset asja ette tulnud?
Nii, on midagi sarnast olnud. Starter nagu ei võta enam taha. tagaistme all teeb ainult relee klõpsu. Aga kui ma korra, süüde sees, kapoti all starteril võtmega klemmid kokku lasin (nagu vanasti põkadel, traktoritel :mrgreen: ), siis hakkas uuesti starter käiama. Et nagu "ergutasin starterit" ja töötas uuesti paar päeva ja siis oli jälle jokk. Ei käianud enam. Tundub lihstalt, et starter kutu, harjad kinni vms. Et tuleks starter ära vahetada. Vana starter samas ju võib käiata pikemini ka, kui midgai teda poob vms ja äkki sellest pikem käivitus?
Muidu tõmmates läheb ilusti käima. Vb sul oli aku liiga tühi juba. Või on ikka mingi muu probleem sul?
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas rynno300 »

Mure järgmine. E39 tds võtab käiguvahetusel hinge kinni. Enamus korrast käib ainult jõnks, aga vahepeal aga poob täiesti kinni ning kui pedaali järgi ei anna, siis sureb välja. Käivitub ilusti. Diagnostika näitas, et õhulugeja kutu, võtsin nüüd selle pistikust lahti- tulemus on sama. Võib õhulugeja sellist jama põhjustada?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

TERE !!

Üks loll küsimus.
asi nimelt selles, et kas juhtub midagi kui kaant palju peale koputan. salongi poole. :?: :?: sellesmõttes, et eile reguleerisin ja panin niipalju peale, et enne 1000 pöörde juurde jõudmist laseb põõrdeid aeglasemalt alla kui muidu. Ja külmalt ikka väristab vastikult ja poolsoojalt ka. aga päris soojalt käib hästi.
AGA asja parem pool on see, et käima läheb hästi ja jõudu on ikka hullumoodi :D sellesmõttes, et natuke varbaga gaasi puudutad siis juba nii hästi pöördes. paremini kui bentsukas. :)
muidu poleks näppima hakkanudgi aga kaan on kulunud ja ei ´käinud tolle kohapeal enam hästi. hakkas jõnksutama ja muud lollust tegema. aga präegu toimib peale reguleerimist.
et küsimus ongi selles, et kas sellega mingeid muusi asju ei kaasne kui ma kaant nüüd niipalju salongipoole koputasin. :?: :?:
noody
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 06.05.2010 12:28 24

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas noody »

Tervist,
Jälle mured oma 525 tds-iga.
Sai 2 kuud tagasi kõrgsurvepump ära vahetatud.
Koguaeg peale pumba vahetust olnud nii,et:
Kuskil 2000 pöörde juures kaob jõud ära,eriti külma mootori juures,aga peale seda ärkab mootor uuesti ellu.
Oleme proovinud kaant seadistada,ja kõige paremasse asendisse jätnud kus töötab kõige paremini.
Probleemist nüüd ligemalt,jäin maja ees kinni umbes nädal tagasi,mootor sai kõvasti vatti,enne kui välja sain,peale välja saamist auto mootoritöö kõikus tühikäigul,järgmine hommik enam tööle ei läinud,viisin töökotta,pumbakaan oli paigast kuidagi läinud,sõber pani siis nii pumba paika kuidas mootor jäi kõige paremini tööle.Sõitsin päevakse,eile õhtul läksin tegin jäärajal kaks ringi,kus mootor sai jälle veidi vatti,hakkasin koju sõitma,suri välja,käima enam ei läinud,hommikuks laadisin aku korralikult täis ja peale mitmeid käiamisi läks jälle tööle,Tänase päeva olen väga rahulikult sõitnud kartes et äkki sureb jälle välja ja peale 3 tunnist sõitu surigi,käima enam ei lähe.
Kas kõrgsurvepumbas võib midagi kinni joosta?Või milles võib peituda viga?Nii soojalt kui külmalt käivitub ilusti.Proovisin kohapeal tuuritada ja ajasin mootori kuumaks ja siis hakkab mootor tühikäigul ebaühtlaselt käima.help
siimuska
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 11.05.2010 09:46 30

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas siimuska »

Mul on mure selline et kuskil 3500rpm juures kaob jõud ära, soojalt peab kah käiama nagu paljudel teistel.
Küsimus selline, et kas diagnostika näitaks midagi tarka, et saaks need vead likvideeritud ?

Autoks e34 525TDS 93a
Svenn_A
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16.01.2011 12:28 33

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Svenn_A »

TERE
mure ka minul, 1997a. 525tds, Aut. suri sõidu pealt välja ja enam ei käivitu. kütus jõuab kuni peabumani ilusti aga pihustiteni ei jõua kütet. magnet klapp toimib. kas on võimalik et peapump andis otsad ilma enne kuidagi sellest märku andmata. autol ei ole käivitumis probleeme ega midagi varem olnud nüüd hoobilt enam peapumbast küte enam läbi ei tule.
kas pean hakkam uue pumba peale mõtlema v võib loota mingit kergemat pääsetee leidmist ?
ette tänades.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leho »

siimuska kirjutas:Mul on mure selline et kuskil 3500rpm juures kaob jõud ära, soojalt peab kah käiama nagu paljudel teistel.
Küsimus selline, et kas diagnostika näitaks midagi tarka, et saaks need vead likvideeritud ?

Autoks e34 525TDS 93a

Diagnostikaga saab põhiväärtused ära kontrollida ja õiged väärtused paika panna.
Enamus juhtudel on see aidanud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Heavy
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 08.09.2010 15:57 30
Asukoht: Haapsalu/Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Heavy »

Kas valest süütest võib tingitud olla vähene vahelejätmine külmkäivitusel ning sõidul, kuni soojaks läheb?
Kui mootor soe siis kõik korras.
Töötab külmalt nagu ühtlaselt aga väheke põntsub-jätab vahele korra.
318tds->V70
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Molotov51 »

See, kui külmalt vahele jätab pigem kusevate pihustite ja ka mingil määral hõreduse suurenedes võimenduv probleem.
thames
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.04.2010 19:36 12
Asukoht: Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas thames »

terve.
autoks 525 tds 92 millel on 995 lõpuga pumb.hiljuti vahetasin pumbakaane kõige ülemist kaant kuna sealt immitses kütet. Peale seda kadus autol jõud, 2 ja 3 käiguga on kohe näha et küttekulu seier üle 25 ei lähe muidu tavaliselt jookseb põhja. Proovisin kaant liigutada salongi poole aga sellega kaasnes tugev pöörete kõikumine. Kas asi tuleneb kaanest.? muidu kõik voolikud ja asjad said paika nagu nad varem olid.Ennem lõi ikka musta suitsu ka välja kui pöörde ajada aga nüüd pole seda ka enam.Vist oleks vaja diagnosti viia, keegi oskab pakkuda kedagi tartust?
BMW 525
Huviline
Postitusi: 690
Liitunud: 22.10.2010 10:48 40
Asukoht: Otepää-Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas BMW 525 »

thames kirjutas:terve.
autoks 525 tds 92 millel on 995 lõpuga pumb.hiljuti vahetasin pumbakaane kõige ülemist kaant kuna sealt immitses kütet. Peale seda kadus autol jõud, 2 ja 3 käiguga on kohe näha et küttekulu seier üle 25 ei lähe muidu tavaliselt jookseb põhja. Proovisin kaant liigutada salongi poole aga sellega kaasnes tugev pöörete kõikumine. Kas asi tuleneb kaanest.? muidu kõik voolikud ja asjad said paika nagu nad varem olid.Ennem lõi ikka musta suitsu ka välja kui pöörde ajada aga nüüd pole seda ka enam.Vist oleks vaja diagnosti viia, keegi oskab pakkuda kedagi tartust?
ASI ikka kaanes. ;) 2 võimalust, kas proovid ise rahulikult veel liigutada, või lased kuskil paika panna.
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

TO Svenn_A
Võta pumbakaan maha,äkki plunsri võll pooleks läinud.Suvel oli päris mitu taolist juhust.
530d
Svenn_A
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16.01.2011 12:28 33

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Svenn_A »

võtsin ja nii oligi , võll pooleks .nädalavahetusel läheb remondiks.
tänud
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas wtf »

Nii. Juhtus siis selline tobe asi, et mu E34 525TDS'il sai kütus otsa. (seier valetas natukene)
Siis kallasime mingi 20 liitrit diislit sisse [kahjuks aga mingi vana pesuvahendi kanistri seest [oli küll sõelaga lehter ja vahepeal võtsime sõela pealt niukest kilejat lima ära(pesuvahendi jäägid vms kanistri põhjas)]]. Siis oli tööle saamisega probleeme (õhk vahel), aga lõpuks vedasime käima ja lasin kõrgeid pöördeid paar minutit ja siis nagu töötas ilusti. Kuid kuna aku olin suht tühjaks käianud, siis sel õhtul sõitsin ainult kõrgetel pööretel, et akut laadida. Siis tankisin 30 liitrit kütust juurde.

Kuid järgmine päev käima pannes masin puterdas täiega. Tühikäigul jõnksutab täiega, pöörded kõiguvad. Nagu üks silinder ei tööta vms, niuke kahtlane.
Sõites, ühtlaselt gaasi hoides, hakkab täiega jõnksutama (kui pöördeid alla 2500rpm). Kui aga pöördeid hoian üle 2500rpm, siis enam ei jõnksuta, sõidab ilusti ühtlaselt. Samas pöördesse läheb ka normaalselt. Kuid ühtlaselt sõites(pöördeid hoides) ja tühikäigul täiega jõnksutab jne.


Et milles võib probleem olla?
Kas on ikkagi õhk süsteemis? (samas filtrist kõrgsurvepumpa minevas läbipaistvas voolikus ei paista õhumulle)
Või on äkki kütusefilter umbes?
Või paagisisese etteandepumba sõel umbes? (kütust mingi 50 l paagis, et saanud seda pumpa kätte, proovisin korra eemaldada)
Või äkki üks pihusti ei tööta, umbes?

Kuid miks üle 2500 pöörde auto ilusti töötab(ok, turbo tuleb taha), aga mis oleks siis loogiline, et mis viga?

Mis te arvate, andke soovitusi, mida kontrollida, mida teha?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Leho »

mis pesuvahendi kanistriga tegu oli ?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas wtf »

Mingi kas põrandapesuvahendi kankuga vms. Mingi veepõhine vahend peaks olema.
Mingid 25l kankud on. Sõela peale jäi nagu nats mingit kilejat asja. Kuid kütet sinna kankusse kallates oli kanister täitsa tühi, et midagi nagu väga seguneda ei saanud.
Et ma ei teagi.
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Molotov51 »

Biodiisli jms küsimuste lahendamiseks panen üksiti siia ka ühe hea lugemise.

http://www.biodiesel.org/pdf_files/Chan ... l_Fuel.pdf
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Molotov51 »

Svenn_A kirjutas:võtsin ja nii oligi , võll pooleks .nädalavahetusel läheb remondiks.
tänud
Mis küttega tegu oli, et selline probleem aset leidis? Kas mingi venekas või lausa mingi eesti tanklakett? Selliseid asju oleks tore teada ka teistel.
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Robska »

Kuhu soovitate tartus auto viia, kui pumbal oleks vaja tihendid vahetada ja hiljem ofc. paika panna pump ? Et mis kohad nende tdside eluga juba kursis on. Hea oleks, kui seal keegi muidugi mu kahtlusi/juttu kinnitaks,kas üldse võib olla tihenditega mingi jama.
Kasutaja avatar
blaah
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 10.01.2011 20:21 14

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas blaah »

Nii, olen kursis TDS'i tüüpveaga, et elektrooniline pumba pea "kulub" ära vms. Et pöörded hakkavad kõikuma.
Mul nagu enne ka tühikäigul õrnalt pöörded kõikusid. (mitte midagi hullu)

Ja nüüd hakkas järsku üks päev täiega kõikuma. Hüppama üles-alla, suht tihti sureb välja jne.
Sõites samamoodi jõnksutab rõvedalt (kui hoiad ühtlaselt gaasi) ja siis nüüd isegi kaob jõud ära ja sureb välja, kui gaas lahti lasta (enne ristmikku, pidurdades, käik alla jne).

Et kas ühe päeva pealt saab asi totaalselt kohe nii jubedaks muutuda? Või võib olla midagi muud probleemiks?

Kuskilt lugesin, et ajutiselt aitaks pumba kaane liigutamine. Kas see on tõsi ja kui palju see võib aidata? Kaua peale liigutamist võib saada sõita?
Kas seda elektroonikat ei saaks seal parandada / puhastada vms?

Mis oleks kõige mõttekam ja odavaim variant, et autoga saaks normaalselt sõita?
Või otsin viga ikkagi valest kohast, võib midagi muud ka olla? :roll:
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 606
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Tauri_V »

Omal selline küsimus, et ostsin pumba ja see ei sobinud mu autole. Vahetasin korpuse ära ja nüüd panin peale. Aga jama selles, et kui alguses õrnalt gaasi vajutada viskab pöörded kuskil 2000 peale kohe ja siis vaikselt langeb. Kõige rohkem häirib käiguvahetus, kui kiirendad ja vajutad sidurit, siis pöörded veel tõusevad väga palju. Kütusekulu on ka maanteel linnas 2L/100 ekonomaiseri järgi. Tean küll, et see tähendab liiga rikast pritsekogust, kuid vähemaga ei kannata sõita, siis pöörded kõiguvad jne. Siit ka küsimus, et kas ma arvan õigesti, et pumbakaan kulunud? Vaevalt, et pumbad mehaanikas midagi valesti kokku sai pandud, kuna siis ei käiks ju üldse või siis käivituks halvasti vms, kuid mul käivitub ilusti ja kiirendused ja asjad on head.

Teine küsimus oleks, et praegu on mul 995 lõpuga pump. Tahaks panna 994 lõpuga pumbapea, et saaks ka arvutiga ligi. Kas siis aitab ainult 994 lõpuga pumbapeast ja uuemast juhtplokist? Või tuleb veel midagi seal ümber korraldada?
BMW f11 530xd 2015
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas volli777 »

Tundub, et küttepumba riketele annab rohtu ainult mingi muu pumba peale aretamine, nt nagu siin videos :D

see nüüd küll 524 ,aga kindlasti annab ka 525ga midagi ette võtta ja tegemist siis 3.0 mersu pumbaga.
muidu 525 küljes mehaanilist 524 pumpa oma silmaga nähtud, sõitsin ja sõitis küll. Pöörded ei kõikund, seisma lampi ei jäänud, käivitus igas asendis pöördest jne.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Genne »

Tere.

Liitun ka siis lõpuks 2,5TDS masuudikate klubiga, kus probleemiks soojast peast käivitumine. Minu oma hakkas ka lambist tahtma 5-7 sek. ketramist.
Leidsin sellise vidina, kas keegi oskab kommenteerida?
http://cgi.ebay.co.uk/Hot-Starting-Fix- ... 0308699137

See, et iga kord hakkaks küünlaid andma, on küll liiast. Pigem võiks asja ju nii sättida, et iga kord läheb tööle ka paagi sisene pump ( E34-jal soojast peast ei pidavat see töötama). Huvitav, kas soojale ja kulunud pumbale oleks abiks, et kütus temasse siseneks 0,5 bar-ise rõhu all käivituse hetkel?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 18.12.2010 20:35 02
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas wtf »

Foorumist lugedes on mõned teinud odavama viisi soojalt eelsüüteküünalde ja pumba tööle panekuks.
Nimelt temperatuuri anduri järgi käib see eelsüüteküünalde ja pumba töötamise värk, topi mingi lüliti andurile vahele ja saadki soojast peast sama efekti nagu külmast.
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Genne »

InterFace kirjutas:süütenurk suts varasemaks äkki? peaks ju aitama.
Pritsenurga regulliga ei muutu kütuse kogus, mis antakse pumbast pihustite avanemiseks. Kulunud pumpadel pole lihtsalt piisavalt kütusel rõhku, et pihustid avaneks.
Külmal mootoril muudetakse muuhulgas ka kütuse kogust käivitumisel. Tänu sellele oleks teoreetiliselt võimalik petta ka soojal pumbal suuremat pritsekogust välja...
Aga kui nüüd mõelda, et "petetud mootoril" igal korral antakse ka eelsüüteküünlaid, siis ega nad vaesekesed eriti kaua vastu ei peaks.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kloox »

Egas muud eriti abiks polegi,kui plunsri vahetamine,kuigi on kõrgsurvepumbas üks labadega pump,mille väsimisel ei raatsi moto kohe käima minna ja vajab pikemat käijamist.
530d
Kasutaja avatar
Heavy
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 08.09.2010 15:57 30
Asukoht: Haapsalu/Tartu

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas Heavy »

Välistemperatuurist ei sõltu su masina käivitumine?
Et kui külmem ilm siis läheb halvemini ja kui 0 kraadi ümber siis matsust, isegi kui ööläbi seisab?
318tds->V70
Kasutaja avatar
kajakaz
Huviline
Postitusi: 1102
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitus Postitas kajakaz »

Tere autoks on 92 tdsa 995 pumbaga.
kui käivitada siis tühikäik kõigub ja plõdiseb hullult kui hoida pöördeid 1250 peal siis hakkab kõigutama ise 500 kuni 1000 pöörde võra. pumbas endas pole viga sest pump vahetatud , ja toimis teise auto peal, käivitus probleemi pole, olen muutnud süüte nurka ja liigutand kaant igaks juhuks aga ei midagi plõdseb ikka. milles viga kas ajus?
mis numbriga ajud üleültse peale sobivad, peal on 0281001119, kas üldse on tdsa oma?
milles veel viga vända anduris? mis peaks olema anduri takistus?
juhtpihustis ei usu eriti sest pihusti kuiv ja pihusti tuli ei põle
Vasta