Suur probleem elektriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
alvarez
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 08.04.2007 19:19 35

Suur probleem elektriga

Postitus Postitas alvarez »

niih siis autoks 523i 97 125 kw E39 probleem hakkas paar päeva tagasi lõi lambist aku tule põlema armatuuris ja kõik ära ei kustunud.. niih kontrollisin genekat nii ja naa võtsin maha viisin remonti seal öeli et laeb kuid laagrid ja harjad ning kontakt rõngad olid läbi vahetasin ära kuid mis kõige pullim ta **** lööb kaitset läbi see mis on pardatsokis number 15 all mingi motor...(jne ei jaga saksa keelt eriti sorry) ühesõnaga arvan et mootoriga midagi pistmist...:) panen uue kaitsme põletab kohe läbi ja tuli sirab ikka edasi kas keegi oskab öelda mis võiks olla probleemiks...??? sest nii palju kui olen ise kaevanud ja süvenenud ei leia viga kas on tõesti vajadus diagnostika järgi ja kui on kas keegi oskab soovitada kus tehakse head tööd :) tänud ette juba inimestele:)
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

1. võiks teema pealkirja normaalseks teha!
2.hea oleks kui kasutad mõnda kirjavahemärki ka!
3. kontrolli, kas geneka juhtmed said ikka õigetpidi, st. äkki läks + ja - segamini?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
nitraM
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2003 11:30 14
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas nitraM »

Paaril korral olen avastanud,et aku on polaarsused ära vahetanud +.- on vastupidi klemmidel.Aga see üsna harv juhus.Ja on juhtunud kui akut on vastupidi juhtmetega laetud või genekas on arvand et nii on parem.Aga vähemalt tasub igaks-juhuks üle kontrollida.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Aku võib polaarsuse ära vahetada sellisel juhul, kui ta lastakse tühjemaks kui 1 volt. Ise olen näinud paari sellist akut veokite peal.
Vasta