E39 525tds ei käivitu starterist KORRAS
E39 525tds ei käivitu starterist KORRAS
köie otsas kohe käivitub või siis kui lükkad käima, starteriga aga lubab ja väga suure pöördega kuid ei käivitu, Starter muidu ostetud just lammarist ja peaks olema korrasli- vana starteriga ka muidu ei käivitunud.
Kõik immaod peaksid olema korras, vool läheb tõmbepeale ilusti ja ka starter teeb head häält...
Ei tea enam mida otsida - skeemi abil lappasin üle kogu starteri- kuni süüteni ja immoni, mida võib veel vaadata... Ei taha koguaeg ise starter olla
Kõik immaod peaksid olema korras, vool läheb tõmbepeale ilusti ja ka starter teeb head häält...
Ei tea enam mida otsida - skeemi abil lappasin üle kogu starteri- kuni süüteni ja immoni, mida võib veel vaadata... Ei taha koguaeg ise starter olla
Viimati muutis Danil523, 23.05.2007 10:15 39, muudetud 1 kord kokku.
starter
minu e34 525tds iga oli ka sama jama et starterist ei läinud käima aga tõmmates läks. Käiasin ja käiasin aga käima ei läinud. Minu auto viga lahenes eelsüüteküünalde vahetusega ja hiljem - tänu käiamisele - ka starteri vahetusega.
Re: starter
Angel_L kirjutas:minu e34 525tds iga oli ka sama jama et starterist ei läinud käima aga tõmmates läks. Käiasin ja käiasin aga käima ei läinud. Minu auto viga lahenes eelsüüteküünalde vahetusega ja hiljem - tänu käiamisele - ka starteri vahetusega.
Küünlad vist eriti ei loe kuna ta ei käivitu sooja mootoriga ka mitte- kui lükata siis ilusti käivitub.
Kas on mingi andur või süsteem et ta ei käivitu.... ta ei käivitu ka kui starteri ja pendiksii vahele kruvikeerajaga voolu anda.... **** ei tea enam mida testida...
Võibolla ei anna mootorile vaid starter ise ei rakendugi hammasvöö külge ja krudib niisama tühjaDanil523 kirjutas:aga starter ikka annab mootorile väga hea pöörde sisse- minu teine 524td oleks juba 10x tööle läind.Veljo_V kirjutas:Hakkame ikka pihta starterist, arvatavasti tõbmereleekontakt halb, kuna sinna peale tulev pluss juhtmes viga.
mina alustaks seda vaatamist akust juba.
ma mäletan et kunagi sai tootsi abistatud täku ja värgiga...
ilusti käias mootorit ringi aga käima ei läinud. peale mõnda aega laadimist läks ilusti juba käima.
samas tuttav vahetas lihtsalt aku kangema vastu ja samuti hakkas ilusti toimima. nii et hakka alates akust vaatama
Aku, eelsüüde, filtrid, pump jne... ma võin seda nimekirja pikendada
ma mäletan et kunagi sai tootsi abistatud täku ja värgiga...
ilusti käias mootorit ringi aga käima ei läinud. peale mõnda aega laadimist läks ilusti juba käima.
samas tuttav vahetas lihtsalt aku kangema vastu ja samuti hakkas ilusti toimima. nii et hakka alates akust vaatama
Aku, eelsüüde, filtrid, pump jne... ma võin seda nimekirja pikendada
müstiline on see et Proovisin sellist viisi ja isegi see ei aidanud:
Sõidan kuskil 60km/h ja suretan mootorit - aku laadis end juba piisavalt, mootor juba piisavalt soe ja ka kõik asjad paigas-- AGA TA **** LUBAB JA EI KÄIVITU STARTERIST-- siis aga lasen 3 või 4 käigu sisse ja sõidan väga hea minekuga edasi , ja nii niii mitu korda , mul juba sellest suht **** olla....
Siin peaks juba minu murele vastama keegi väga väga väga spets lukksepp kes selliseid asju juba teab.... ma oleks väga tänulik kui keegi vihjaks mingile asjale.
Sõidan kuskil 60km/h ja suretan mootorit - aku laadis end juba piisavalt, mootor juba piisavalt soe ja ka kõik asjad paigas-- AGA TA **** LUBAB JA EI KÄIVITU STARTERIST-- siis aga lasen 3 või 4 käigu sisse ja sõidan väga hea minekuga edasi , ja nii niii mitu korda , mul juba sellest suht **** olla....
Siin peaks juba minu murele vastama keegi väga väga väga spets lukksepp kes selliseid asju juba teab.... ma oleks väga tänulik kui keegi vihjaks mingile asjale.
Kas nii kulunud et isegi ei tule sumpast haisugi(kui käiad, siis nagu oleks et küte ei lähe peale) Nii külma kui sooja mootoriga.... Köie otsas, aga kohe peale paar jõnksu ja juba töötab....(muideks läheb tööle ka kolmanda käiguga)kets kirjutas:sõbral oli sama jama aga vahetas pumba ära ja asi korras
arvata võib ,et pump on kulunud
Vajaks abi : kus asub touringu e39 pumbad: Üks tean et ees koopa juures ja teine taga istme all, aga kus täpsemalt(kas paremal või vasakul pool) kuidas kontrollida, et kust vooliku lahtiühendamisel peaks voolama kui süüde sees?Cert85 kirjutas:Võib ka pumpa kahtlustada, et starteriga ei saa parajat survet üles, aga vedades on pöördeid rohkem.
E: Proovi kütuserõhku mõõta kui võimalik kuidagi/kusagil.
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/E39_EM2A.htm
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/E39_EY2010A.htm
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/zinfo/E39_EY2010A.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
seda ka mõtlesin ise( praegu autoga ei tegele kuid surfan igal pool ja otsin infot) kuid viimati kui uue õli sisse valasin siis käivitus nöörist ilusti kuid nagu sellele e39 tüüpiliseks on nüüd-- starterist lubab kuid ei käivitu... küte läheb peale kuid ei selline tunne et äkki on liiga väike surve (ma mõtlen paagisissesel pumbal) kuid isegi soojast peast ei käivitu starterist -- 1 s tagasi töötas ja kui jälle kas või kohe käivitada siis lubab ja senikaua kuni aku sureb maha...Veljo_V kirjutas:Kui tõmmates käiviyub mix siis vaja mõõta rõhku , ainult satrterist ei käivitu ju!Cert85 kirjutas:Cert85 kirjutas: E: Proovi kütuserõhku mõõta kui võimalik kuidagi/kusagil.
Tähtis on see et auto on sõidukorras ja on võimeline punktist A jõudma punkti B
Tänud kõikidele - eks kui raha saan kokku siis mõne aja pärast kasutan kogu infot ja vahetan jupid välja.