K: bmw 535i 1998a.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
marx8
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 23.11.2003 06:25 28

K: bmw 535i 1998a.

Postitus Postitas marx8 »

et küsimus siis mis kilomeetrite pärast tuleb tal automkastis õli vahetada esimene auto millel automaat kast.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Tegelt peaks olema seal nn. eluaegne õli, aga minu autol vahetas eelmine omanik 150000 pealt.
KAsuta otsingut, leiad veel infot ;)
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Seal võib tekkida ka selline probleem, et kui ammu pole õli vahetatud, siis loksutab uus õli lahti kasti seintelt vana pasa, mis omakorda ummistab "mingid kanalid vms" (ei ole täpselt kursis). Ka ei saa vist vana õli täielikult välja lasta (turbiini jääb vana õli). Selle ärahoidmiseks kasutatakse sellist nippi, et vahetatakse õli järjest mitu korda.

BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks.. Siin eeldatakse seda, et auto käib ilusti service's mitte ei sõita 30a ühe õliga kuskil maakohas..
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

joh kirjutas: BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks..
OT: aga las automaatkäigukasti eluiga on tõesti 150 000km?
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

JannP kirjutas:
joh kirjutas: BTW, see eluaegne õli peaks teoreetiliselt olemagi umbes käigukasti eluaja jaoks ehk siis umbes 150 000 km jaoks..
OT: aga las automaatkäigukasti eluiga on tõesti 150 000km?
Selgituseks toon välja allika, millel baseerus minu jutt:
wirx kirjutas:eluaegne tähendab seda, et BMW on öelnud ette palju peaks toimima käigukast 750 automaat käimaril vististi oli 150k, peale seda tuleks seal sees vahetada igasugu juppe(sidurid jms) ja siis ka õli...kui su kast peab üle 150k on hästi...aga õli võiksid ikkagi vahetada, sest kui detailid just ei purune muutuvad õli määrde omadused kindlasti halvemaks
Samuti soovitan vaadata sinna teemasse:
kas on mõtet õli vahetada käigukastis?
Vasta