E34 525 TDS 94a probleem airbagi tulega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
meisakas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04.02.2006 11:32 23
Asukoht: Tallinn

E34 525 TDS 94a probleem airbagi tulega

Postitus Postitas meisakas »

525 TDS 94a Probleem airbagi tulega. Mure järgmine: auto käivitudes jääb põlema airbagi kontroll-lamp nii 2-3ks minutiks. Kui kiiresti peaks see ära kustuma,võib see olla sensori viga või on midagi mud häda.
Oskab ehk keegi nõu anda, mis tuleks ära vahetada või mida kontrollida, milles viga võiks olla. Tänud
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.

Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)

Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
meisakas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04.02.2006 11:32 23
Asukoht: Tallinn

525 TDS 94a Probleem airbagi tulega

Postitus Postitas meisakas »

Ei saanud täpselt aru mis klemmid ma omavahel kokku pean panema? Kas aku klemmid, kui need on akult maha võetud tuleb omavahel ühendada 2ks minutiks? Füüsiliselt paistab et airbagidega on kõik korras kuigi ega ma päris kindel ka ei saa olla
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

Need klemmid, mis käivad aku külge. Tuleb sulgeda auto vooluring, kuid ilma akuta, muidu tekib lülis.

Tegelikult vahet ei ole kas 2 minutiks või 2 sekundiks, sest staatiline elekter kaob vooluringist kohe pärast ringi sulgemist. Kuid soovitatakse hoida klemmid koos rohkem, kui paar sekundit.
skiev
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 24.05.2007 19:43 55
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas skiev »

oli sama probleem ja on praegugi. lasin vead ära kustutada sai korda kuid kui proovisin nullida õlivahetusvälpa läks uuesti põlema ja enam ei viitsi jännata. Omast vabast ajast põleb:)
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

skiev kirjutas:oli sama probleem ja on praegugi. lasin vead ära kustutada sai korda kuid kui proovisin nullida õlivahetusvälpa läks uuesti põlema ja enam ei viitsi jännata. Omast vabast ajast põleb:)
See võib aga tähendada seda, et avarii olukorras jäävad turvapadjad kinni.
Mõtle sellele.
Kui tuli põleb, on kuskil ikka viga. Enne vigade kustutamist siis ei uurinud, mis talle täpselt muret valmistab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Zimbo kirjutas:Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.

Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)

Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
Niimoodi küll "restarti" ei tehta. 2 minutiga ei saa isegi airbagi kondekas tühjaks. Peale selle e34 airbagi veakoode saab kustutada ainult diagnostikaseadmega. Abiks UM või Patrik. Ilmselt teeb keegi veel, Priitv8 vist sai kah airbagi ajuga sõbraks??

Vea kohta niipalju et kui ta sul 2-3 minutit põleb ja siis kustub on tegemist kõrvalistuja mati veaga, muudel põhjustel peaks ta püsivalt põlema jääma.

terv
erich
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

erikred kirjutas:
Zimbo kirjutas:Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.

Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)

Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
Niimoodi küll "restarti" ei tehta. 2 minutiga ei saa isegi airbagi kondekas tühjaks. Peale selle e34 airbagi veakoode saab kustutada ainult diagnostikaseadmega. Abiks UM või Patrik. Ilmselt teeb keegi veel, Priitv8 vist sai kah airbagi ajuga sõbraks??

Vea kohta niipalju et kui ta sul 2-3 minutit põleb ja siis kustub on tegemist kõrvalistuja mati veaga, muudel põhjustel peaks ta püsivalt põlema jääma.

terv
erich
Ka truumu sa saab ses suhtes abiks olla. Veakoodide kustutamine maksab tema juures vaid 100.- eeku, kui ma õieti mäletan seda uut hinnakirja.

PS. Üldiselt leiab antud teema kohta läbi otsingu vasteid küll ja küll, järgmine kord kasuta ennem otsingut kui uue teema teed!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

erikred kirjutas:
Vea kohta niipalju et kui ta sul 2-3 minutit põleb ja siis kustub on tegemist kõrvalistuja mati veaga, muudel põhjustel peaks ta püsivalt põlema jääma.

terv
erich
Kas E34 kõrvalistuja istme padjas on ka see nn. matt andur? Ma mõtlesin, et see ikka E39 ja edasi on.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Andrez kirjutas:Kas E34 kõrvalistuja istme padjas on ka see nn. matt andur? Ma mõtlesin, et see ikka E39 ja edasi on.
Nr 17:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

priitv8 kirjutas:
Andrez kirjutas:Kas E34 kõrvalistuja istme padjas on ka see nn. matt andur? Ma mõtlesin, et see ikka E39 ja edasi on.
Nr 17:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
Nujah siis peab jälgima, et keegi põlvedega istme peal ei roniks vist.
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

minul ka bägi tuli põleb, algul vilgub ja siis jääb põlema...
funkiller
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 20.03.2006 17:41 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas funkiller »

Tõmba pirn välja ja rahu majas.
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

kusjuures mul põleb samamoodi, ja muuseas pirni välja tõmbamine ei aidanud- ise ka ei tea miks uurisin ja puurisin aru ei saanud miks ta ikka põleb. :shock: Ex peab mõnel diagnostikul kunagi ära laskma nullida. Põlema läks sellest et sai kellasid vahetatud, kui aku peal oli :?
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

rt23 kirjutas:Põlema läks sellest et sai kellasid vahetatud, kui aku peal oli :?
Sellepärast põlebki. Airbagi hoiatustuli ei kustu enne, kui on viga ära kustutatu mälust.
PS aku peal/maas ei puhu pilli, küll aga see, kui Sa ilma kelladeta süüte kasvõi raadio asendisse keerasid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

noh kellade kättesaamiseks tuleb rooli veits keerata, ja mine sa tea kus asendisse see võti läks kui roolilukku mahavõtmise tarvis võtit sai keeratud :o noh ex väike õppetund oli, teinekord targem :D
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

aga aitab siis see pluss miinuse omavahel ühendamine? või tuleb minna ikka kellegi targema juurde ?
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne »

sellisest ajude "restardist" pole ennem kuulnud :? . või millegi lihtsalt maha maganud :cool:
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Dannuuu
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 06.08.2006 11:52 21
Peamine sõiduk: e36 325i

Postitus Postitas Dannuuu »

Genne kirjutas:sellisest ajude "restardist" pole ennem kuulnud :? . või millegi lihtsalt maha maganud :cool:
kondekad lühistab niimoodi ära.. mõnel korral isegi kustutab vea niimoodi ära...
truumu

Postitus Postitas truumu »

Airbagi veakood kustub AINULT testriga kustutades
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

truumu kirjutas:Airbagi veakood kustub AINULT testriga kustutades

äkki õpetad ??
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

seix kirjutas:
truumu kirjutas:Airbagi veakood kustub AINULT testriga kustutades
äkki õpetad ??
Selleks pead minema teenindusse, kus on olemas spetsiaalsed testrid bmw jaoks. Koduste vahenditega seda veakoodi ajust kustutada ei saa, kui sul just Modic'ut kodus ei ole.

Truumul ka oma diagnostika firma, kus saad selle veakoodi lasta kustutada.
meisakas
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04.02.2006 11:32 23
Asukoht: Tallinn

Airbagi tule kustutamine

Postitus Postitas meisakas »

Tänud nõuande eest. Toimisin õpetuse järgi, et akult klemmid maha ning seejärel paariks minutiks akujuhtmed lühisesse. Kui aku tagasi peale panin oli airbagi probleem kustunud. Nüüd põleb airbagi tuli ainult paar sekundit auto käivitudes kustub.
Suured tänud nõuande eest
Kasutaja avatar
Seigo
Huviline
Postitusi: 1748
Liitunud: 07.11.2003 11:49 24
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Seigo »

peaks ka proovima äkki aitab :P
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: Airbagi tule kustutamine

Postitus Postitas Rain. »

meisakas kirjutas:Tänud nõuande eest. Toimisin õpetuse järgi, et akult klemmid maha ning seejärel paariks minutiks akujuhtmed lühisesse. Kui aku tagasi peale panin oli airbagi probleem kustunud. Nüüd põleb airbagi tuli ainult paar sekundit auto käivitudes kustub.
Suured tänud nõuande eest
Oled sa kontrollinud, kas Airbag'i veakood ajust ka sellisel viisil kustutatud on, sest tuli võib ju nii õpetatud meetodil ära kustutada, kuid kas ta tegelikult ajust ka kadunud on? Sest truumu on siis teada tuntud diagnostik ja tõsi ta on et Airbagi veakoodi saab ajust ainult spetsiaalse testriga kustutada!
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

proovisin ja mulle ei mõjunud sellisel viisil midagi. Ega ausalt ei uskunudki aga huvi pärast katsetasin lihtsalt :D
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

rt23 kirjutas:proovisin ja mulle ei mõjunud sellisel viisil midagi. Ega ausalt ei uskunudki aga huvi pärast katsetasin lihtsalt :D
Samad sõnad- ei midagi! Samas oleks vist pidanud süüte selleks ajaks sisse keerama, või kuidas? :?
wax
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 07.08.2003 14:55 39
Asukoht: Loo-Tallinn-Võru
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Mul tekkis eile hommikul sama jama. Airbagi tuli süttib süüte sisse keeramisel (seda ta peabki tegema). Kui mootor käivitub, kustub pooleks sekundiks ära, aga siis süttib jälle ja jääbki põlema. Varem toimis nii nagu peab, kustus praktiliselt kohe peale käivitust. Auto juures midagi teinud ei ole, läks niisama heast peast üks hommik lolliks, või võis külm öö mõjutada?

Proovin siis kah õhtul akuklemmide ühendamise ära, kui ei aita, siis külastan truumut :)
Vasta