E39 97.a originaalpult ja kesklukk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E39 97.a originaalpult ja kesklukk

Postitus Postitas Margusja »

Soetasin 97.a 528.
Müüa andis ühe originaalvõtme ja teine oli plastikust.
Puldist kesklukk ei toimi ja müüa väitis et patarei on ehk tühi. Ausalt üteldes autoostu see argument isegi ei mõjuta, nagunii tuleb peale esmatöid teine signalisatsioon panna.
Samas nuppe vajutades see punane led võtme peal vilkus.
Igaks juhuks ostsin ka uue patarei ja vahetasin. Vahetus toimus kindlasti alla 10s, juhul kui aeg on oluline.
Samas teoreetiliselt võiks juu toimida.
Võtmest keerates kesklukk toimib. Avastasin veel et kui näiteks juhiaken all on siis uks lukku keerata ja hoida lukustamisasendis edasi siis laseb akna kinni. Kui lahti keerata ja edasi hoida siis lasi ka akna alla.
Aknad on siis 4x4 elektriga.
Kaasas olevast saksakeelsest auto kasutamisjuhendist suutsin lugeda välja midagi sellist:

1. istu autosse ja pane uksed kinni.
2. Pane võti süütelukku ja keera asendisse 1 max 5 sek.
3. Võti välja ja vajutad alla parempoolse enda pool oleva nupu kui võti on plastmass sabaga sinu poole. Siis vajutad 10s jooksul 3x seda suurt nuppu. Peale seda lased lahti kõik nupud.
4. selle peale peaks hakkama punane led vilkuma ja sellel ajal peaks kesklukk korra kinni minema ja lahti tulema.
5. Selles punktis ma enam nii kinde pole. Kui punkt 4. õnnestus siis panna võti süütelukku ja keerata asendisse 1 max 5s ja eemaldada.

Minul toimib asi kuni selleni et ma saan selle võtme peal oleva punase led-i vilkuma 10-s sekundiks. Rohkem ei juhtu midagi.
Ehk loeb seda juttu keegi kes on asjaga rohkem kursis ja parandab mind kui ma olen midagi valesti teinud.

Võti ise on selline:
Pilt
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Re: E39 97.a originaalpult ja kesklukk

Postitus Postitas namistai »

Margusja kirjutas:Kaasas olevast saksakeelsest auto kasutamisjuhendist suutsin lugeda välja midagi sellist:

1. istu autosse ja pane uksed kinni.
2. Pane võti süütelukku ja keera asendisse 1 max 5 sek.
3. Võti välja ja vajutad alla parempoolse enda pool oleva nupu kui võti on plastmass sabaga sinu poole. Siis vajutad 10s jooksul 3x seda suurt nuppu. Peale seda lased lahti kõik nupud.
4. selle peale peaks hakkama punane led vilkuma ja sellel ajal peaks kesklukk korra kinni minema ja lahti tulema.
5. Selles punktis ma enam nii kinde pole. Kui punkt 4. õnnestus siis panna võti süütelukku ja keerata asendisse 1 max 5s ja eemaldada.
Proovi veel nii :
...
2. võti süütelukku, keerad süüte sisse ja välja.
3. võti süütelukus, 0 asendis, vajutad ja hoiad all Unlock nuppu ja seejärel vajutad lühidalt 3 korda 10sek. jooksul Lock nuppu. Lase Unlock lahti.
4. kui edukas siis puldi peal peaks LED vilkuma aeglaselt 10sek., kesklukk võib aga ei pruugi kinni-lahti käia. Kui LED vilgub kiiresti siis ebaõnnestus protseduur.
Omal sai sedamoodi tehtud, kuigi olukord oli mul teine, 2 puldivõtit ja mõlemad olid juba autoga tuttavad.
E70 N52B30
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

kas said oma võtme(puldi) tööle :?: ma tahaks ka oma pulti progeda aga ei saa aru ka on õieti tehtud või mitte!mul nimelt selline probleem et täna hommikul (väljas -12)sain autouksed veel puldist lahti, aga kui tööle jõudsin siis enam puldist kinni ei läinud !panin võtmest ja mõtlesin et äkki külmast!lõunaajal kui kodus käisin võtsin kaasa veel ka varuvõtme aga see ka ei töötanud(võtmete peal mõlemal tulukesed ilusti vilguvad),hakkasin tööjuures autot sooja garaazi ajama et kaitsmeid üle kontrollida aga sisse sõites lõi järsku kõik uste lahtiolekute tuled ka põlema!auto seisis mitu tundi soojas aga tuled ei kustunud ja pult tööle ei hakanud!kas kellelgi on midagi sellist juhtunud või oskab keegi midagi soovitada!ei taha uskuda et mõlemal puldil korraga patarei tühjaks saab ja uste sulgumisnupud korraga tuksi lähevad.proovisin ka autole akuklemmi maha võttes reseti teha aga ei muutunud midagi :( autoks siis e39 525tds
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Rombikujulist võtit ei sünkroniseerita enam üldse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Jah, minul oli kaitsel läbi võ puudu. Patric aitas.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Vasta