e39 528 97 a. nukkvõlli andur

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

e39 528 97 a. nukkvõlli andur

Postitus Postitas Margusja »

Diagnostika tuvastas vändaanduri rikke.

Detail ise peaks olema
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1480/ skeemil nr.17 ?

Hinnapäring UM-i andis
12141703221 Nv.andur 16 1182.84 E 1395.75

Kas vahetamine on ise teostatav?

Ette tänades...
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

vähemalt M60 3.0 liitrise V8 mootori puhul oli tegu umbes 15 minuti tööga minul, seega arvan et rida kuuel see eriti raskem ei ole :)
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

Kui ühe vanosega mootor siis selle anduri pistikuni (sõidusuunas esimene, tagumine on vändaandur) pääsemine ja selle vabastamine on ikka mõnu omaette. Õlifiltri kaane võib ära keerata siis tiba lihtsam ligipääseda.
Lisaks veel tuleb ära keerata vanose klapp.
E70 N52B30
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Vabandan.... teema oleks pidanud olema nukkvõlli andur.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Kui tegu nukkvõllianduriga, siis see ju üleval ja vahetus lihtne. Polt välja, pistik lahti ja kääs ta ongi. Võid julgelt võtta ka lammeri oma (hinnad alates 200 - ...), kuna suht töökindel asi. Pead jälgima vaid anduril olevat koodi ühtimist. Kui võtad teise koodiga, on paigaldusnurk üldjuhul erinev ja masin tööle ei hakka. :!:
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Tänan vastamast. Anduri võtsin UM-ist. Ja vahetas Patrik.
Boonusena see, et juba vahetamisele peaaegu kuuluv, ma ei tea küll milline, pihusti pääses. Selgus et kõik pihustid panid avariireziimis st. korraga ja sellest ka tiksumine. Nüüd on käivius parem, poolest pöördest. jõudu on madalatel pööretel tunduvamalt rohkem.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

**** vist kah üks nuka andur kutu, hakkas hakkima järsku. kuna on topelt vanos ja mõlemal nukal on oma andur siis kas on mõistlik mõlemad vahetada... või ei?
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Ma ei tea kas mul on toppelt? Vist ei kui ainult üks andur vahetati. Ma võin totaalselt segast panna aga ma ei mäleta ühtegi lauset ka selle kohta et mul neid andureid kaks.
Aga diagnostika annab sulle selguse kohe.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ma ei tea täpselt mis aastast 528 sai topeltvanose aga mul on m54 530 ja sellel on 100% neid andureid 2
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

aise kirjutas:**** vist kah üks nuka andur kutu, hakkas hakkima järsku. kuna on topelt vanos ja mõlemal nukal on oma andur siis kas on mõistlik mõlemad vahetada... või ei?
nuka-anduri mitte töötamist saab ka ise kontrollida, näiteks V8 mootori puhul pidi esimse ja teise klemmi takistus olema 1,45kilo-oomi. Ma usun, et see taksitus peab sama olema ka R6 mootori puhul.
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Minul oli veel väliselt tuvastatavaks sümptomiks, et sisselaske pihustid klõvisesid kõik korraga st. avanesid kõin n.n avariireziimis. Seda oli kuulda.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

õnneks siiski andurid terved, viga oli absurdne, 5da silindri süütepooli pistik pooles vinnas... see silinder jättiski vahele ja sellest siis see hakkimine hoopis.
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Hmm, kas need pistikud ei ole mitte kruvidega kinni?
Mul endal tundub, et peale tutuute küünalte vahetust on ka tühikäigul vahest harva tunda kuidas mootor teeb sellise tugevama jõnksu, nagu vahele jätaks. Samas ma tean et keerasin korralikult kõik süütepoolid kinni.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

pistik ise käib klambriga peale, ju oli see kuidagi kehvalt
Vasta