E34 525td soojalt käivitamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

E34 525td soojalt käivitamine

Postitus Postitas 525td »

1993a 525td ei taha soojalt alati korralikult tööle minna, kui on seisnud umbes 20-30 minutit. Peale sõitmist kohe käivitades läheb kohe poolest pöördest tööle. Kohe kui uuesti küünlaid tahab käivitub ka hästi. Vahel harva läheb poolest pöördest enamasti tahab 4-5 seki käiamast. Külmalt läheb kohe. Käivitaimise probleemide tõttu tehtu ära järgmised asjad:
Kõrgusrvepumba tihendite + jaoturpea (väidetvalt pandi sisse bosch-i jaoturpea ) vahetus.
Kütusefilter vahetatud
Uus aku
Pumba ja filtri vahele paigaldatud tagasivooli klapp
Etteande pump maha võetud, sõel puhastatud.
Loetud läbi kõik diisli kohta käivad teemad siin foorumis :D
Kütusekulu maanteel 6 linnas 8-10. Minek parem kui enne pumba remonti.

Kas sellist asja võib põhjustada etteande pump? Kui auto tahab küünlaid saada, siis on pumba urinat kuulda. Kui küünlaid ei taha, pole süüte sisse keeramisel pumba urinat kuulda. Alles starterit andes hakkas paagist välja minevast torust kütust tulema.
Viimati muutis 525td, 04.12.2007 12:04 13, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

etteande pumbas on selline väike plastmassist ratas mis kütust üles pumpab. Alles soovitasin ühel kapoti all enne filtrit küttevoolik lahti võtta, süüde sisse keerata, Kui siis kütust peale ei jookse siis on see rulliku plastiklabad oma ea ära elanud. Nii et enne filtrit voolik lahti , süüde sisse, ja siis vaata kas kütet voolab peale või ei. Kui ei voola, siis peab kõrgsurve pump topelt tõõd tegema ja kütuse ka üles pumpama. Seetõttu ka pikenenud käivitus. Nii et proovi järgi ja anna teada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

losto kirjutas:
525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.
Kui pumpa paagist välja võtsin, et sõela puhtust kontrollida, siis sai proovitud. Mootor nii soe alles, et küünalt ei tahtnud ja süüte sisse keeramisel sellest torust mille küljes on voolik mis kapoti alla läheb ei hakanud kütust tulema (hakkas alles starteriga). Hiljem proovisin veel (kui juba küünalt tahtis) siis süüte keeramisel hakkas sealt kütust tulema.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

525td kirjutas:
losto kirjutas:
525td kirjutas:Et siis etteande pump peab urisema süüte sisse keeramisel ka siis, kui küünalt enam ei taha?
ma enda 7-mesel seda urinat ei kuulnud, ja 5-sel ka hetkel ei kuule kuna see mootori kap-remondis. Aga proovi järgi, siis saad pumba suhtes selgust.
Kui pumpa paagist välja võtsin, et sõela puhtust kontrollida, siis sai proovitud. Mootor nii soe alles, et küünalt ei tahtnud ja süüte sisse keeramisel sellest torust mille küljes on voolik mis kapoti alla läheb ei hakanud kütust tulema (hakkas alles starteriga). Hiljem proovisin veel (kui juba küünalt tahtis) siis süüte keeramisel hakkas sealt kütust tulema.
kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !

Täiendavalt, kui süüde sees ja kütet peale ei voola siis sellelt lingilt saad soodsalt oma paagipumba ära remontida.
http://www.hot.ee/bensiinipump/
mina maksin selle eest 1200 raha suvel. Aga siis sa oled mõnda aega autota. Kui just teine auto hoovis ei vedele :)
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

losto kirjutas: kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !
Hmm..Starterit lasin anda (ise pagassis jälgisin) siis ei olnud mul seda voolikut küljes millest kütus paagist välja läheb, et kuidas siis saab kõrgsurve pump kütust üles imeda :?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

525td kirjutas:
losto kirjutas: kütus peab siis juba peale tulema kui süüde sees on !!!
kui starterit keerad siis hakkab kõrgsurve pump kütet üles imema .
Arvatavasti ikkagi see plastikhammakas läbi. Proovi see kapotialune soovitus läbi ja siis saad täie selguse. Ka tuleb kütet , kui süüde on sees, või ei tule !
Hmm..Starterit lasin anda (ise pagassis jälgisin) siis ei olnud mul seda voolikut küljes millest kütus paagist välja läheb, et kuidas siis saab kõrgsurve pump kütust üles imeda :?
hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

losto kirjutas: hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
1.Voolik mis oli lahti oli pagassis selle ovaalse kaane all. Lahti võtsin siis selle vooliku mille toru juures näitab nool paagist välja poole. Kui küünalt tahtis siis tuli sealt kütust kui süüde sees, kui ei tahtnud enam küünalt siis ei tulnud süüte ajal.
3. Paagi pumpa proovisingi nii, nagu esimeses punktis kirjas.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

525td kirjutas:
losto kirjutas: hea et sa seda asja nüüd täpsustad alles.
mulle jäi nüüd arusaamatuks...
1. kui sul see voolik oli lahti kust kütust ette imetakse , kas siis pumbast sealt torust kütet tuli kui süüde sees oli ?
2. Mis torust sul seda kütet voolas ? kas sellest torust mis tagasivool on ?(seal on parasjagu kütet.
3. Ja mis moodi sa täpselt testisid seda paagipumpa, ma sain aru korduvlugemisel, et sa jälgisid tagasivoolu voolikut ja paagist küttet võttev voolik oli lahti ?
1.Voolik mis oli lahti oli pagassis selle ovaalse kaane all. Lahti võtsin siis selle vooliku mille toru juures näitab nool paagist välja poole. Kui küünalt tahtis siis tuli sealt kütust kui süüde sees, kui ei tahtnud enam küünalt siis ei tulnud süüte ajal.
3. Paagi pumpa proovisingi nii, nagu esimeses punktis kirjas.
kui ta ilusti kütet ette andis , kui küünalt nõudis.. siis pumba viga küll olla ei saa, ma kardan...minujaoks jääb arusaamatuks kuidas saavad eelsüüte küünlad mõjutada paagisisest pumpa ....
Seega kahjuks ma sind rohkem aidata ei oska :( sry
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

losto kirjutas:etteande pumbas on selline väike plastmassist ratas mis kütust üles pumpab. Alles soovitasin ühel kapoti all enne filtrit küttevoolik lahti võtta, süüde sisse keerata, Kui siis kütust peale ei jookse siis on see rulliku plastiklabad oma ea ära elanud. Nii et enne filtrit voolik lahti , süüde sisse, ja siis vaata kas kütet voolab peale või ei. Kui ei voola, siis peab kõrgsurve pump topelt tõõd tegema ja kütuse ka üles pumpama. Seetõttu ka pikenenud käivitus. Nii et proovi järgi ja anna teada.
Käivitus on pikenenud ainult sooja mootoriga ju!
Endal 525tds´il sama probleem.
Kui käivitus pikeneks sellest et surve maas siis hommikul külmana peaks ju lõunaks käima saama??
Mina arvan et kõrgsurve pump on lihtsalt kulunud. Kuna külmalt on küte paksem siis on ks. pumbal parem surve. Niikui küte ks. pumbas soe ja vedel siis enam ei ole survet ja kööga. Mõni tarkmees rääkis et sellel puhul aitab ka ks. pumbast kütte juurde koksamine aga ise kardan et siis on tossupilv ka taga...

Teen posti muudatuse.
Lugesi väheke vahepeal ja silma jäi kodanik 525tds´i avastus et kui lihtsalt süüdet keerata siis etteande pump lööb samal ajal kui küünlad ja kui mootor on soe siis küünalt ei anta ja etteande pump tuleb taha alles starteriga. See tähendab seda et minu sooja ja külma kütte teooria läks vett vedama:D
aga kuidas lahendada probleemi? Panna etteande pumbale otse süütest vool ja enne igat käivitamist oodata sekund?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

xTc-b kirjutas: Käivitus on pikenenud ainult sooja mootoriga ju!
Endal 525tds´il sama probleem.
Kui käivitus pikeneks sellest et surve maas siis hommikul külmana peaks ju lõunaks käima saama??
Mina arvan et kõrgsurve pump on lihtsalt kulunud. Kuna külmalt on küte paksem siis on ks. pumbal parem surve. Niikui küte ks. pumbas soe ja vedel siis enam ei ole survet ja kööga. Mõni tarkmees rääkis et sellel puhul aitab ka ks. pumbast kütte juurde koksamine aga ise kardan et siis on tossupilv ka taga...
Esimeses postituses kirjas ju, et tehtud kõrgsurvepumba remont.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

losto kirjutas: kui ta ilusti kütet ette andis , kui küünalt nõudis.. siis pumba viga küll olla ei saa, ma kardan...minujaoks jääb arusaamatuks kuidas saavad eelsüüte küünlad mõjutada paagisisest pumpa ....
Seega kahjuks ma sind rohkem aidata ei oska :( sry
Endalgi see arusaamatu, et kui küünalt ei taha siis kütust pumbast süüte ajal ei tule (tuleb starterit andes)
UM-i vastus oli ka asjale, et paagi pump töötab koguaeg kui süüde sisse keerata.
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

Nii, sai nüüd proovitud ka seda mida soovitas kasutaja losto, et enne filtrit voolik lahti. Soe mootor ja süüte sisse keeramisel ei tule kütust, kütust hakkas tulema siis kui starterit anda.

kellelgi mingeid ideid/mõtteid pole miks asi nii on, et kui küünalt ei taha siis etteande pump ei tööta? :?
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

525td kirjutas:Nii, sai nüüd proovitud ka seda mida soovitas kasutaja losto, et enne filtrit voolik lahti. Soe mootor ja süüte sisse keeramisel ei tule kütust, kütust hakkas tulema siis kui starterit anda.

kellelgi mingeid ideid/mõtteid pole miks asi nii on, et kui küünalt ei taha siis etteande pump ei tööta? :?
aga külma mootoriga tuleb siis kui küünlad sees?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

xTc-b kirjutas:
525td kirjutas:Nii, sai nüüd proovitud ka seda mida soovitas kasutaja losto, et enne filtrit voolik lahti. Soe mootor ja süüte sisse keeramisel ei tule kütust, kütust hakkas tulema siis kui starterit anda.

kellelgi mingeid ideid/mõtteid pole miks asi nii on, et kui küünalt ei taha siis etteande pump ei tööta? :?
aga külma mootoriga tuleb siis kui küünlad sees?
Jah, kui mootor külm ja tahab küünalt siis tuleb kütust. Kui enam küünalt ei taha siis ei tule süüte sisse keeramisel.
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

krt aga kui mingi rike on siis peaks ju diagnostika ära ütlema selle :roll:
aga ma ei saa aru kus kõik BMW elektrikud ja tarkpead on??
mingi lahendus peaks sellele ju olema. Kas võibolla mõne relee viga? mõni tark relee mis regullib kogu seda möllu :?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

diislijoodik kirjutas:kod 525td vahetas küll pritsepumbal hunniku juppe, kuid ei vahetanud pumpa ennast, mis oli suur viga. Panin kommentaari kleepsu: 525tds ei käivittu http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=25
Mis mõttes pumpa?? Et poleks pidanud nagu remonti tegema vaid kohe uue peale ostma?
Hetkel mul ju viga, et kui eelsüüte küünalt ei taha, siis etteande pumbast ei tule süüte ajal kütust.
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin ära, et kust seda tagasivooluklappi otsida võiks? Mul sarnane jama et kui soojalt seista lasta siis mingi aja möödudes tahab pikemat käijamist samas kui u. viie minuti jooksul uuesti käivitada, siis pole probleemi.

Lauri
320d `02
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

diislijoodik kirjutas:Ma ei viitsi siin pikka filosoofiat ajada, kui info ei huvita, siis n..i edasi ;) . Igaks juhuks võiksid küsida UM-ist diisliteemal pädevat tegelast, laulda temale ette oma pumba nr ja üritada küsida, kas see läheb selle saasta alla või mitte (pumba küljes oleva elektrividina rike).
Huvitab küll, asi vaja ikka tööle saada korralikult.
Lihtsalt kas siis kõrgsurve pump saab kuidagi juhtida etteande pumpa, et see ei hakka ilma küünaldeta tööle?
525td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 03.12.2007 18:31 51

Postitus Postitas 525td »

lauri86 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin ära, et kust seda tagasivooluklappi otsida võiks? Mul sarnane jama et kui soojalt seista lasta siis mingi aja möödudes tahab pikemat käijamist samas kui u. viie minuti jooksul uuesti käivitada, siis pole probleemi.

Lauri
Usun, et enamus autovaruosade kaupluses peaks neid olema.
Vasta