1. leht 1-st

E34 Probleem kelladega

Postitatud: 23.02.2008 19:25 30
Postitas maaall14
Mure siis selline.
Et kui auto on külm ja hakkad kohapealt ära sõitma paneb spidokas 240-ni ja kui auto on piisalvalt kaua soe olnud hakkab ta ise enesest korralikult näitama ja tahomeetriga sama lugu ,
et kas keegi oskab öelda milles viga ?

Postitatud: 06.03.2008 15:38 50
Postitas piachotti
mis autoga üldse tegu on siis inimesed m6istaksid rohkem

Postitatud: 12.03.2008 20:01 50
Postitas maaall14
tegu on 525 ix -92 aasta

Postitatud: 13.03.2008 10:19 09
Postitas Heiki_L
Mina prooviks teist spido plokki....

Postitatud: 13.03.2008 14:22 49
Postitas maaall14
ma ise mõtlesin kah seda varianti aga nii palju kui mina olen otisnud siis ma pole saanud sobivat kuna kõigil on ilma lisa tabloota ( see kus kirjad jooksevad :)

Sama jama...

Postitatud: 13.03.2008 16:08 53
Postitas Oliver525
Mul on autol sama jama(525 89`) ainult et mul ei loe kas soe või külm auto..kellad pendeldavad kuidas ise tahavad...kõige rohkem näitab vahest 2tuhandet pööret ja vahest täitsa lambist hakkavad kõik tööle...ning see kompuuter seal paneb seal segast vilgub ja dioodid kaovad jne...kui keegigi oskab aidata oleks väga tänulik:)Tahaks ikka näha kiiruse ja bensiini näidikut:P

Postitatud: 13.03.2008 17:08 00
Postitas Tõnis525
MInu kunagisel bemmil lasid ka seierid edasi tagasi. Põhjuseks oli oksüdeerund kaitse.

Postitatud: 13.03.2008 17:27 19
Postitas Cert85
Alustage sellest, et vaatate üle kellade taga olevad pistikute ühendused. Ei mäleta, aga äkki võis selliseid anomaaliaid tingida ka kellades leiduvad akud, mis siis tühjaks on saanud.

Kõik massid/toited peaksid korralikud olema. Sest kui kusagilt mass puudub, üritab ta saada massi läbi teise instrumendi/näidiku, mis siis tingib ka suvalisi näite.

Postitatud: 13.03.2008 17:45 33
Postitas Marukoer
oliverile soovitaks et mine autoelektriku juurde või osta uus kellade plokk... enda 525el oli sama jama ja kuna saksas oli juba kellasi prandatud siis ei õnnestunud vanaga midagi teha aga nüüd uus töötab korralikult ;)

taoline jama

Postitatud: 16.03.2008 17:15 00
Postitas Mell999
Autoks 525 E34 92a ja 141 kw.
Huvitav on see et niiske või väga külma ilmaga kellad valetavad. Kui sõita näiteks 140 näitab spido 30 ja tahhokas alla tuhande pöörde. Suts üle tuhande on juba piirajas. Samas kui natukene sõita ja auto soojaks läheb on kõik korras (eelnevalt tuleb muidugi süüde hetkeks välja keerata). Pole probleemile lahendust siiani leidnud. Mõned väidavad et mingi niiskuse kala.

Postitatud: 18.03.2008 00:31 19
Postitas aveiko
Mina vahetasin näiteks UM-is, kellaploki ära, tehti veel väikene intstall ja asi vask, töötab mingi aasta juba probleemideta. :D

Postitatud: 18.03.2008 09:24 35
Postitas seppa
Mul peaks neid kellade ploke olema veel alles !
Vaadake ploki tagant mis värvi vaja ja öelge !
Kohe ostma ei pea võib algul proovida !

Postitatud: 18.03.2008 18:03 47
Postitas ev
tere.ma kasutaks ka seda teemat et enda probleemi lahata.autoks 525tds kui tallata kohalt minema lööb spido seier end nulli ja kui pedaali lahti lasta tõuseb seier ka ja kõik ok.samas vaikselt minna töötab kõik korralikult.siis kui spido jamab töötavad ylejäänud asjad korralikult.ise mõtlesin et kas asi kuskil yhenduses või tegu mingi seieri impulsiga.auto aastaks 95 lõpp

Postitatud: 18.03.2008 18:22 11
Postitas soldat
mul E34 TDS'il kukub tahho ära kui auto vähe soojeneb,võtab pikslid ka kaasa.Paugu annad armatuurile siis tuleb tagasi aga mitte kauaks,pikslitele ei mõju tagumine.Armatuurivalgustus on ka nagu erektsioon,vahel on ja vahel pole.Togimine jälle aitab.Tundub olevat tüüpviga.Ma arvan et siinkohal aita muu kui kellade vahetus.

Postitatud: 18.03.2008 19:42 24
Postitas Madis.
ev kirjutas:tere.ma kasutaks ka seda teemat et enda probleemi lahata.autoks 525tds kui tallata kohalt minema lööb spido seier end nulli ja kui pedaali lahti lasta tõuseb seier ka ja kõik ok.samas vaikselt minna töötab kõik korralikult.siis kui spido jamab töötavad ylejäänud asjad korralikult.ise mõtlesin et kas asi kuskil yhenduses või tegu mingi seieri impulsiga.auto aastaks 95 lõpp
Difri küljes oleva kiiruseanduri viga

Postitatud: 18.03.2008 19:49 28
Postitas Tarmo_N
hm.massi viga mis muud.kellad ei saa massi.tavaliselt on pistikute jooted mis kellade seest lahti lähevad kui kellasid maha võetakse.kui kellade plokk pooleks teha siis tasub vaadataneid jooteid kuhu pistikud joodetud on.kui joote keskel hall ring siis kontakti pole.aitab joote kolb ja jootepasta.korraks paned kolvi jootele ja kohe korras.keeruline jutt aga aitab.

Postitatud: 23.03.2008 22:43 52
Postitas ev
nii täna siis ronisin masina alla kuna hakkas tihedamalt jupsima ja madisel siin oli õigus taga sillas kiirusanduri viga kuna seal juhe oli läbiussitand polndki miskit tahta.juhe lapitud ja kõik ok nüüd:)

Postitatud: 23.03.2008 22:54 03
Postitas jackpuuk
Ometigi üks inimene, kes viitsis siis teiste nõuandeid kuulda võtta, tegelt hakkab juba siiber saama kümnetest halamistest, aga ette ei viitsita sellegipoolest midagi ette võtta, ehkki soovitatakse erinevaid asju. Vähemalt üks normaalne inimene 5+

Postitatud: 24.03.2008 06:41 29
Postitas lauri105
no minul siis selline probleem et kui hommikul auto tööle panna hakkab ainult tahhokas tööle ja see ka liigub nagu jumal juhatab , kütusenäidik ka ei tööta kui auto soojened hakkab tahhokas ilusti liikuma ja kütust näitab ka. spidokas ei ole mul veel kordagi tööle hakanud :(
Ka skeegi teab kuidas näidikute plokki välja saab???

Postitatud: 24.03.2008 08:21 25
Postitas AARE540
On siis nii raske ise natuke loogikat kasutada? Plokil kaks kruvi lahti ja tuleb. :roll:

Postitatud: 24.03.2008 12:12 34
Postitas mastergut
panen ka siia ühe mure. Tegemist sõbra autoga,sellel ka kõik kellad panevad segast. Suurem mure on aga see et kui süüte võtad välja siis jäevad osad tuled põlema ja aku on mõne ajapärast tühi. Kas tohib üldse spidokas voolu olla kui süüde väljas? autoks on 535 e34

Postitatud: 24.03.2008 17:45 55
Postitas ev
tänud ,aga sellise lumega selili olles oli ikka päris huvitav seal majandada aga lõpp hea kõik hea:)

Postitatud: 24.03.2008 20:01 45
Postitas raivo98
Kondekad ära kuivand. Omal vahetasin, nüüd ok. E34 525. Aga mul muu mure, nimelt odomeeter kiilus kinni. Keerad süüte välja ja odomeeter põleb öö läbi ja kui sõidad ei liigu numbrid alumisel real. Seal kus üldist kilometraasi loeb, töötab. Ja veel see, et kui süüte välja keerad ja tuled sisse jätad, näitab LIGHTS ON. Kui ära kustutad tuled on see kiri ikka seal kuni udukad sisse korra lülitad või süüte sisse keeran. Võtsin üheks ööks aku klemmid maha, proovisin resetti teha niiviisi aga ei aidanud. Ja see viga oli enne kondekate vahetust. Oskab keegi aidata??

No nii. Nüüd teeb armatuur süüte sissepanemisel testi.

Re: E34 Probleem kelladega

Postitatud: 10.06.2010 17:50 51
Postitas karl1
Maadlen ka selle näidikute diskoga, tundub jah massi viga, aga kustkohast kerest plokk üldse massi saab ? Vahepeal ei näita plokk midagi, siis jooksevad kellad põhja ja näitavad suvaliselt, ja kõik lambid vilksatavad põlema jne....

Re: E34 Probleem kelladega

Postitatud: 10.06.2010 20:41 20
Postitas MuiduMees
karl1 kirjutas:Maadlen ka selle näidikute diskoga, tundub jah massi viga, aga kustkohast kerest plokk üldse massi saab ? Vahepeal ei näita plokk midagi, siis jooksevad kellad põhja ja näitavad suvaliselt, ja kõik lambid vilksatavad põlema jne....
kas need tuled jne jamavad vaid siis kui auto käivitad, ainult alguses st ?
kui nii, siis mul oli sama jama... põhjuseks oli see kellade tagumise poole vms ära oksüdeerumine, et oli kuskilt niiskust saanud ja nii ta siis igakord diskotas, kui käivitasin auto.

Re: E34 Probleem kelladega

Postitatud: 10.06.2010 21:30 26
Postitas karl1
Viisin nüüd ploki tuttava elektriku kätte, vaatab üle.
Nüüd viimane seis oli see, et ükski näidik ei töötanud enam, samas lambid ( airbag, suunatuled jne) toimisid õieti...
Diskotas sõidu ajal vahest, käivitamisega midagi uut ei toimunud....
Samas tahaks teada ikkagi, kustkohast näidikuplokk massi võtab ?