K: E34 V8 väljalaske kollektor.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: E34 V8 väljalaske kollektor.

Postitus Postitas Marko S »

Mure siis selline,et V8 väljalaske kollektoril (ma ei tea kas R6 sama) on sees topelt pronksseinad.Need on lahti (vähemalt vasakult poolt).Et mis varianti oleks võimalik kasutada,et ta ka püsivalt kinni jäeks ? Ühekorra olen juba summuti sellepärast alt ära võtnud,lõin ääred kõveraks ja kokku tagasi.Kestis umbes 2 kuud ja nüüd jälle kõriseb.Ma ei tea,kas pronksi saab kuidagi joota/keevitada näiteks ?

Mul endal tekkis selline idee,ma ei tea kas see ka hea on.Et puurida kollektorisse 1-3 auku,tõmbneedi ja summutipastaga kinni.Aga arvestades seda kuumust seal,siis ma arvan,et see tõmbneet ei pea seda kuuma vastu.

Äkki oskab keegi head nõu anda mida teha ? Hetkel kollektorite vahetuse peale ei mõtle,selleks ju vaja mootor maha tõsta.

Tänud ette!

Marko
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum :)
Kasutaja avatar
BMW POWER
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 04.01.2007 13:53 38
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas BMW POWER »

ega seal sul muud üle ei jää kui augud sisse puurida ja kinnikeevitada
Bmw sõidurõõm
Kasutaja avatar
Serka
Huviline
Postitusi: 574
Liitunud: 22.02.2006 21:52 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Serka »

Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Serka730 kirjutas:Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
Kui kauaks ? Millega sa jootsid/keevitasid ?
Kui pidama jääb,siis peaks sinu juurde külla tulema.Sumpsi mahavõtt on 20 minutit :D
Kasutaja avatar
Serka
Huviline
Postitusi: 574
Liitunud: 22.02.2006 21:52 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Serka »

Tavalise keevitusega
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

redline kirjutas:tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum :)
On ka terasneete olemas.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

AARE530 kirjutas:
redline kirjutas:tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum :)
On ka terasneete olemas.
Kas keegi täpselt ka teab, mis on alumiiniumi sulamistemperatuur ja palju seal kuuma tegelikult on või lahmite umbes?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eks see neetide teema on seal üldse siuke kahtlane, seal peaks ikka rohkem keevituse abi kasutama :)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4222
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Alumiiniumneet sulab kohe üles ja neet, kas needil ei jää mitte auk keskele ?

jootmine jääb ka kahtlane, kuna joodis kuumaga pehmeneb.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Aga huvitav on see,et see pronkssein on sinna kuidagi keevitatud/joodetud.Aga kuna väga hästi ei pääse vaatama,mis ja kuidas ta seal on,siis on raske ka seletada.
Ma natukene uurin,et kui palju kuuma kannatab terasneet.
Aga palju v-kolle sees võiks olla temperatuur oskab äkki keegi öelda ?
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Kollektor on terasplekist 540-l.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

veekaheksa kirjutas:Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
nagu eero ütles on tegemist terasplekiga,kuid selle sees on topeltsein mis on pronksist (vähemalt värvus on sama)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Marko S kirjutas:Aga palju v-kolle sees võiks olla temperatuur oskab äkki keegi öelda ?
Normaaloludes 250 kuni 680 kraadi. Mootori tuunimisel soovitatakse hoida EGT alla 750.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kusjuures peaks olema isegi roostevaba.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Väljast on küll roostevaba moodi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

malm kollektorid on kõigil pruunid seega kui see oleks süsinkterasest oleks samuti aga ikka haljast osa oli ka märgata. (enda vanast räägin siis)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Ma raimo kahjuks saksikeelt ei jaga :(
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Marko S kirjutas:
Ma raimo kahjuks saksikeelt ei jaga :(
No siis kasuta tõlkijat: http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Seal polegi midagi tõlkida. Pildid on lihtsalt näitamaks, et see roostevaba teras olema peaks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta