525 -> 535

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

525 -> 535

Postitus Postitas Ragnar »

Keegi kes on sarnase ülemineku teinud, rääkige ka jäite rahule.
Ma praegu 90% tõenäosusega plaanin oma 90a e34 vahetada aasta vamema 535 vastu, kas tasub?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Kui tegemist on musta värvi 535ga siis ole ette vaatlik

tean et turul liigub üks suht sitas korras 535 mis on 89 aasta ja musta värvi

Kui sa oled nõus maksma bensiini eest natuke rohkem ja arvestama sellega et see sul linnas kuskil 14l kanti võtab siis see investeering tasub ennast ära.

See auto ikka liigub paremini kui 520.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

tegemist on tumesinisega mis ka A24's on üleval praegu.
Bensiini eest olen loomulikult nõus maksma rohkem.
Lihtsalt 525 125kw vs 535 155kw et kas võimsuse vahe on nii tuntav
et see bensu kulu unustama paneks?
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Kindel see!
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

OT.
Vabandan,aga kas sa käisid seda sinist 535te vaatamas.Kui jutt käib sellest autost:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... i/id=81791
Ennast huvitab ka.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

see viimane ju päris komm.
vähemalt piltide järgi.

aga minge vaadake üle ja siis on selge.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

see sama jah.


krt ei suuda otsustada :?
käisin vaatamas ja nii väljast kui seest on igati viisakas.

Aga põgusa ülevaatusega tuvastasin:
* rooliloks päris suur.
* mootori seiskamisel kostub kolin (öeldi, et käigukasti padi vaja vahetada)
* salongi soendus ei funka korralikult (päris põhja keerad siis hakkab tulist
puhuma) vahepealsetes asendites tuleb aint külma)
* teise käiguga vajutades tekkis väike nõksutamine mootori tööse.
esimesega läks korralikult aga mitte nii nagu ma 525 roolist tulnuna
oleks oodanud. :? :(
Platsipeal rohkem ruumi polnud, et kiiremini sõita.
* termosidur oodatult käis suhteliselt lõdvalt aga seier üle keskasendi siiski eriti ei läinud.

muidu nahk oli korralik, el. aknad, luuk funkasid. aint juhiiste mis ka nagu oleks pidanud elektriga liikuma (nupd olid) ei liikunud.

Chek-control ei näidanud peale õli tulede ja inspectioni midagi.
mul isegi siis kui vigu pole näitab Owners manual teksti. vist...

Kas keegi tartu kandi inimene, kes hästi tunneb m30 motot ja e34 viitsiks minuga homme koos uuesti vaatama minna?
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

e34'st suurt midagi ei jaga aga m30 on mul. Näpitud on ka teda juba omajagu. Mul kunagi ka teisega nõksutas kuni lõpuks bensiinipump läks. Uue pumbaga kadus ära.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

No aga kas saad homme näiteks tulla ~16.00 ajal vaatama.
Ma mootorit üldse ei uurinud. Aint tühikäiku jälgisin, et mis pöörded on ja kas on ühtlane.

Ja palju see käigukasti padja vahetus maksab? Tegelikult oleks vaja kindlaks teha kas see moto seiskamisel kostuv kolin on ikka sellepärast.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

kuskile stendi ka vist ei kannata viia, kuna regatud ple!?...teine võimalus on mingid suva nr peale panna ja ära käia, kui ma autot ostsin siis keerati mulle mingid nr. ette ja nendega sai siis suht pikalt proovisõitu vähemalt teha! ;)
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

Nu kirjutas:No aga kas saad homme näiteks tulla ~16.00 ajal vaatama.
Mul ainukeseks liikumisvahendiks on vähemalt kuu aega ühistransport või kand-varvas ekspress. Üsna tülikas on tulla sinna, aga võin üritada.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

eks ma sõidutan siis ise kui vaja.
muidu seal kõrval on ülevaatus koht ka muidu.
aga seal suut midagi peale CO vist kontrollida ei saa.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

Nu kirjutas:eks ma sõidutan siis ise kui vaja.
muidu seal kõrval on ülevaatus koht ka muidu.
aga seal suut midagi peale CO vist kontrollida ei saa.
ÜV-s suurt kasu ple jah, ikka mingit diagnostika kohta oleks vaja...
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

UM pole sealt ju teab kui kaugel (Mootori diagnostika 487.-). samuti peaks mingi hinnangu saama ka seal samas kõrval olevast carstopist.

õnne.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

carstop on ikka nac kaugemal ja sinna minek on nac riskantne.
Pealegi nende kontrolli on ju aint veermiku hindamine sedagi lihtsalt
kangiga ja käega luksutades.

Praegu ma eelistaks kui keegi kes nac tunneb seda tüüpi autot saaks
kaasa tulla ja vb seal kõrval ülevaatuse punktis altpoolt vaadata, kas
see käigukasti padi on ikka probleem või koliseb midagi muud.
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

kui ta on otse saksast siis tõenäoliselt on tal sillad korras, vähemalt võiks olla. Aasta pärast se ei ole enam nii. Opel'is tehakse mootori diagnostika 360 eegiga ära.
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

Nu kirjutas:carstop on ikka nac kaugemal ja sinna minek on nac riskantne.
minu viga. vaatasin, et aadres on turu tänaval.
krt. prillid tuleb korda teha.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

:| UM ühtegi vaba aega see nädal polnud.

Nii, et keegi ei viitsi siis tulla ja aidata kaasfoorumlasel autot
ülevaadata? :cry:
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

ma kohe lähen vaatama teda
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

ennem kui üldse mingit bmw'd osta tahad, lase UMis teha kasutatud autode kontrollakt, siis saad teada kõik mis autol viga on!
Tallinna UMis maksab see asi 1076.- ja Tartus 584.-
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Nu kirjutas::| UM ühtegi vaba aega see nädal polnud.

Nii, et keegi ei viitsi siis tulla ja aidata kaasfoorumlasel autot
ülevaadata? :cry:
Äkki räägid Valdekuga siit foorumist? Tema jagab teemat.
Ning diagnostika veel viimaseid päevi truumu juures väga soodne.
530d
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

Raivo kirjutas:Ning diagnostika veel viimaseid päevi truumu juures väga soodne.
truumu on Tallinnas, autu Tartus.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mis sa nii vana mootori diagnostikaga siis peale hakkad :?: Nii vanal autol ei saagi suurt midagi stendi abil diagnoosida, see on nagu rohkem supiaur "ah ma käisin diagnostikas". Olen ise nelja bemu pidanud ja on nad kõik ostetud ja kokku oma 400 000 sõitnud selliste asjadeta.

Mida vaadata:

1. nukkvõll ei tohi lagiseda
2.roolireduktor ei tohi aukudes koliseda (on roolist tunda)
3. temperatuur peab olema kogu aeg õiges kohas - kui kõigub märgatavalt või kipub üle keskmise - on tihendusainet jahutussärk täis
4. mootor käib ühtlaselt
5. külmalt ei viska sinist, samuti paarutamisel
6. elektrilisad ja armatuur töötavad korralikult, samuti soojendus
7. käigukast ei unda peale kiireid pöördeid järsku gaasi maha lastes mootoriga pidurdades
8. tagasild ei unda (maanteel soojaks sõita)

ülejäänud on tüüpasjad - need on aga tavalised altmineku kohad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

krt ma olen vist hull aga igatahes ma müüsin oma sõitva 525 maha
ja ostsin selle remonti vajava 535 ära.
Igatahes tänud 325ix'ile kes viitsis täna minule
pea 3h oma aega kulutada.

Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)

Siis veel:
Juba mainitud salongi soendus, kus 1,2,3 töötavad ühe kiirusega ja 4 puhub oma kiirusega ning kuuma tuleb aint siis kui temp põhja panna.

Stereo kaitsmed lähevad läbi. Panin uue mängib. keeran kinni siis uuesti enam tööle ei hakka - kaitse jälle läbi.

Aknapesu voolik on lahti kuskil kapoti polstri all, kui üritasin pritsida siis pump töötas aga midagi ei tulnud. pärast vaatan nirises polstri vahelt.

Üks tagumine el.aken ei funka.

Ja ilmselt veel üht teist, mida ma sinini pole märganud.
Igatahes üsna imelik tunne on praegu aga ma loodan, et ma päris ämbrisse ei astunud selle tehinguga.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

525 asemele 535 soetamine on mehetegu. Tere tulemast õige suurusega mootorite klubisse :cool:

Nohting beats the cubic inches :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Pole hullu :) . Mina müüsin ka paar aastat tagasi täiesti korraliku ilma vigateta auto maha ja ostsin pisivigadega bmw . Esialgu tundunud pisivead osutusid päris suureks ja tuli veel teisigi üllatusi . Tagusin raha nii mis kole autoalla ja kirusin ennast maapõhja ning mitu korda mõtlesin et müün lihtsalt maha . Nägin mis ma nägin vaeva aga nüüd asi korras ning sõidulusti küllaga , nüüd tean täpselt mis seisukorras mu auto on , mis jupid vahetatud ja mis tulevikus vahetust võivad vajada .
Kui plaanis auto omale pikemaks jätta siis kõrvalda lihtsalt need vead ära ja sõidurõõmu küllaga . :)
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Nu kirjutas: Suurematest vigadest siis sidur on peaaegu p**ses. koliseb mootori seiskamisel ja vahel ka tühikäigul. aga kui sidur alla vajutada siis jääb vait.
Ning nii ees kui taha mõningad puksid on läbi, mis läbi. Taga vist raami puksid (sellised suured)
Usun et hoopis otsas on kahemassiline hooratas...et see siis koliseb...lisaks ka siis sidur, maybe...
Taga mõtled tõenäoliselt tagasillatala puksisid...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

535-l peaks veel tavaline malmhooratas ja tavaline type 240 sidur olema :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

seda hooratta hirmujuttu ajas 325ix kah mulle, et äkki...
igatahes kui on siis palju selle vahetus maksab? sidur vast kuskil 4K+töö

Selline tähelepanek veel, et 525 manualis on 535 kohta antud 8l mantee (90km/h) ja 17 linn
aga 535 manualis on 7,6l maantee ja 15,8l linn (ilma katita)
sama aasta raamatud mõlemad :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei maksa 4K. Laki Autos müüdavas NK kirjadega karbi sees on tegelikult Sachsi sidur (vähemalt mul oli) ja maksis ta 2600. No ta minul kestis 500 km ka kui katted lahti tulid :shock: Aga seda ei saa vast siduri, vaid mootori ja ebahariliku kasutamise süüks panna...

Kulu koha pealt vaata, et mõlemad autod oleks kas katiga või katita. Kat muudab palju ja mitte positiivselt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta