K: E39 vilin

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
jamesto08
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.04.2008 11:16 08

K: E39 vilin

Postitus Postitas jamesto08 »

Kas kellelgi on olnud sellist probleemi, et külma mootoriga on kuulda vilinat. Vilin on ainult külma mootoriga, kestab umbes 2 minutit, siis lähevad pöörded madalamaks ja vilin ka kaob... Vahetatud on geneka ja ventika rihmad, nii et nendest ei tohiks olla.

Tänud!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

rihmad ei vilisegi, rullikud see-eest aga küll võivad seda teha
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Aisel õigus, rullikud või geneka laagrid hakkavad ära jahtuma.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
jamesto08
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.04.2008 11:16 08

Postitus Postitas jamesto08 »

Mis hinnaklassi rullikud ja geneka laagrid jäävad ligikaudu?
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Ainult rulliku hinnad B-varuosana jäävad kusagil 350 krooni kanti.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ja geneka laager maksis 30.-
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

priitv8 kirjutas:Ja geneka laager maksis 30.-
Kust te neid laagreid hangite? Mina küsisin oma e34 520 valeo 80 amprisele Balti laagrist laagreid ja hinnaks küsiti müstilised 250 eek tükk. Mingist tundmatust firmast uurisin ka kuid seal oli veel kallim.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

Pakun välja veel ühe variandi ja kuna me siin kõik lahmime (kuna mudelit ei tea täpset) siis toon näite oma auto pealt :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50 pos. 1
Asub ees paremal nurgas all, stange (sees) taga.
Töötab see just kirjeldatud moel: külmast peast loetud minutid, mootori tühikäik on sel ajal kõrgem (1000-1200rpm) ja selgelt kuulda olev ventilaatori vuhin (mille ehk äkki võib ka vilinaks tõlgendada, kui otsa hakkab saama).
E70 N52B30
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Andrez kirjutas:Kust te neid laagreid hangite? Mina küsisin oma e34 520 valeo 80 amprisele Balti laagrist laagreid ja hinnaks küsiti müstilised 250 eek tükk. Mingist tundmatust firmast uurisin ka kuid seal oli veel kallim.
Juveelitehases venelaste firma (nimi ei tule meelde) ja vene laager. Tädi teadis täpselt, millist genekale vaja läheb: kinnist, plastkatetega ja lõtkuga (suured pöörded = 3x väntvõll). Laagri numbrit pead muidugi ise teadma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
jamesto08
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.04.2008 11:16 08

Postitus Postitas jamesto08 »

namistai, tegu on E39 535i 2002 a mudeliga.

täitsa reaalne et see vajab vahetamist... aga eks tuleb teenindusse aeg kinni panna , siis selgub täpselt...
Vasta