E39 528i tahab keema minna

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

E39 528i tahab keema minna

Postitus Postitas Alari. »

Nii pöördun teiepoole küsimusega!
Auto lihtsalt mingi hetk tahab keema minna ja peksab tosooli välja!
Kuigi termostraat ja veepump vahetatud!peale tosooli välja peksmist olen laiali lammutand uurind teised jupid pand jne,kokku pannes pea 2p võin sõita nii,et midagi ei juhtu!!Aga siis üksmoment jälle tahab keema minna?? :roll: Ja nii on läind juba 3 korda :cry:
Mõistus täitsa otsas!kas tõesti kuskilt ei tle õhk välja ja ei lase tosoolil ringi liikuda??? :roll:
Tosool konkreetselt keeb!paisupaagi kork maha keerates mulksub sees ja tänu vee aurustumisele lööb lõdvikud kangeks!kordagi pole tempi üle kolmveerandi last!
Viimati muutis Alari., 03.06.2008 17:20 27, muudetud 2 korda kokku.
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Lõdvikud lööb kangeks, sest plokikaas on kõver ja sealt lööb surve sisse! Kui ta sul juba 3 korda keema on läinud, siis võid kindel olla, et plokikaane remont sind ees ootab.

Jätsid ilmselt esimene kord õhu sisse, peale termostaadi vahetust ja lasid keema, mille tulemusena plokikaas kõveraks paindus.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

chulo kirjutas:Lõdvikud lööb kangeks, sest plokikaas on kõver ja sealt lööb surve sisse! Kui ta sul juba 3 korda keema on läinud, siis võid kindel olla, et plokikaane remont sind ees ootab.

Jätsid ilmselt esimene kord õhu sisse, peale termostaadi vahetust ja lasid keema, mille tulemusena plokikaas kõveraks paindus.
ma väljendasin end valesti!mitte et ma oleks keema last,kui temp on ligi kolmveerand olen koheselt seisma jätt!punaseni pole temp mittekordagi jõud!mahlad on kõik puhtad ja ligi 4 kuud tagasi on vahetatud plokikaane tihend!
Ja kui kaan kõver oleks peaks kohe surve sisse lööma ja keema minema,kuid ei!vahepeal sõitsin pikalt nii et midagi viga ei old ja tilkagi tosooli paisupaagist ei kadunud!
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Postitus Postitas vaikeboa »

Kunagi "hainina"-ga 528i oli sama jama,et peale radika vahetust ei saanud enam õhku kätte ja tahtis keema minna.Samad jamad kui mootori seisma jätsin siis mulises nagu jube.Selliselt ei ole soovitav mootorit seisma jätta vaid lasta tühikäigul tuksuda kuniks natuke jahtub.Vastasel korral võib tõesti juhtuda,et tuleb hakata plokikaane remondi peale mõtlema.
Mina sain õhu kätte nii,et ajasin nina püsti umbes pool meetrit kõrgemale.Ajasin mootor soojaks,et termostaat avaneks,võtsin töötava mootoriga õhutustoru radika küljest lahti ja valasin paisupaaki tosooli nii kaua juurde kuni õhutusest hakkas välja voolama.Siis toru külge tagasi,paisupaagile punn peale,ikka töötava mootoriga ja sõitu,et mootor jahtuks.Ning oligi kõik OK!Kui muud ei aita siis võiksid proovida ka sellist varianti.
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

vaikeboa kirjutas:Kunagi "hainina"-ga 528i oli sama jama,et peale radika vahetust ei saanud enam õhku kätte ja tahtis keema minna.Samad jamad kui mootori seisma jätsin siis mulises nagu jube.Selliselt ei ole soovitav mootorit seisma jätta vaid lasta tühikäigul tuksuda kuniks natuke jahtub.Vastasel korral võib tõesti juhtuda,et tuleb hakata plokikaane remondi peale mõtlema.
Mina sain õhu kätte nii,et ajasin nina püsti umbes pool meetrit kõrgemale.Ajasin mootor soojaks,et termostaat avaneks,võtsin töötava mootoriga õhutustoru radika küljest lahti ja valasin paisupaaki tosooli nii kaua juurde kuni õhutusest hakkas välja voolama.Siis toru külge tagasi,paisupaagile punn peale,ikka töötava mootoriga ja sõitu,et mootor jahtuks.Ning oligi kõik OK!Kui muud ei aita siis võiksid proovida ka sellist varianti.
EDU!
E39 õhutamise kohta olen lugenud piisavalt ja praktiseerind!jälgind täpseid juhiseid ja olen õhu kätte saand,ning salongi tuleb ka ilusti kuuma õhku!Kuid viga juba käes!ligi 4 kuud tagasi lasin vahetada blokikaane tihendi ja kaane poldid,kuid opaa mis nüüd selgus poldid on vanad ning parajalt välja venind!Isegi Nm võtme järgi andis pealegi pingutada!kuid nüüd tsekk vaja üles otsida ja sirgeseljaga töökotta tagasi pöörduda!Nende praak!Lihtsalt üksmoment andis tihend mängima ja lõi surve sisse ja teinemoment ei and!Vot näed ise ka loll,et oma silmaga üle ei kontrollind!
Tänud vastajatele ja teema võib lukku panna!!
Kasutaja avatar
portos
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 13.01.2008 19:34 10
Asukoht: tartu

Postitus Postitas portos »

mul oli sama jama. abi saabus siis kui üks tark keeras radika pealt mingit plastik punni korgi kõrvalt.mingi tuulutus punn.
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

proovi termostaati korpusesse puurida 1mm suurune auk see aitab mootori paremina ära õhutada,

aegajalt on aidanud

vaheta ka radika kork ära
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

portos kirjutas:mul oli sama jama. abi saabus siis kui üks tark keeras radika pealt mingit plastik punni korgi kõrvalt.mingi tuulutus punn.
radikapeal on kork ja termostraadi korpuses on ka kork kust õhku välja lasta!
einar kirjutas:proovi termostaati korpusesse puurida 1mm suurune auk see aitab mootori paremina ära õhutada,

aegajalt on aidanud

vaheta ka radika kork ära
millega ma hiljem selle augu kinni panen? :roll:
Radika kork on juba tuttuus!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

M52 pole eriti mõtet puurida, õhk tuleb ilusti välja ka sellest august kust ta mõeldud on tulema. nr.5
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
võibolla termostaadi enda sisse väike auk? :roll:
Kasutaja avatar
portos
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 13.01.2008 19:34 10
Asukoht: tartu

Postitus Postitas portos »

mul kruviti pildilt kas 6 või 8 ja hakkas tööle
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Ragnar kirjutas:M52 pole eriti mõtet puurida, õhk tuleb ilusti välja ka sellest august kust ta mõeldud on tulema. nr.5
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
võibolla termostaadi enda sisse väike auk? :roll:
ise hakkasin ka mõtlema et ikka termostraati auk!
Aga kui ma nüüd aus olen siis minul sellist tihendit seal vahel pold nagu antud lingil nr 6 ! :shock:
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

Ragnar kirjutas:M52 pole eriti mõtet puurida, õhk tuleb ilusti välja ka sellest august kust ta mõeldud on tulema. nr.5
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
võibolla termostaadi enda sisse väike auk? :roll:

termostaati jah, kuid võibolla väljendasin ennast pisut puudulikult,
kuna termostaat koosneb termostaadi südamikust ja korpusest. siis pidasin silmas augu puurimist termostaadi enda korpusesse.

termostaadi paigaldamisel tuleb jälgida et puuritud auk jääks ülesse poole.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

tänan näpunäidete eest ;)
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

niih ei hakand uut teemat tegema!küsimus selline et kas keegi teab kus seda spets blokikaane poldi padrunit eraldi osta(6 tähikuga)?enda komplekti oma andis saba(aastakümneid mind teenind) :( ja uut komplekti sellepärast osta ka ei taha!!oleks just 10nest vaja :(
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

freddy21 kirjutas:niih ei hakand uut teemat tegema!küsimus selline et kas keegi teab kus seda spets blokikaane poldi padrunit eraldi osta(6 tähikuga)?enda komplekti oma andis saba(aastakümneid mind teenind) :( ja uut komplekti sellepärast osta ka ei taha!!oleks just 10nest vaja :(
stokker
mina oma tööriistad ikka sealt ostnud
Vasta